Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doenquote:
Mooi! Slaap lekker kerel!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick plan. Ga ik zometeen ook maar eens doen
Slaap lekkerquote:
ja, het weertje hier werkt inderdaad ook wel mee.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:10 schreef Sander170 het volgende:
Met mij gaat het uitstekend, vooral met dit lekkere weer. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hier is het alweer warm aan het wordenquote:Op dinsdag 13 mei 200803:13 schreef Sander170 het volgende:
Ja warm hé buiten, tis nu beetje afgekoeld hier. [afbeelding]
da's altijd zo jahquote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Tis nu iets koeler buiten, behalve op me slaapkamer helaas.
Ja dat lijkt me ook logisch hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het alweer warm aan het worden
tja, nog even wachten dus.quote:Op dinsdag 13 mei 200803:14 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoer over 3 á 4 uurtjes ook!
toch wel ja?quote:Op dinsdag 13 mei 200803:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook logisch hoor. [afbeelding]
net gedaan hequote:Op dinsdag 13 mei 200803:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja of je gaat eventjes slapen uiteraard!
dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 13 mei 200803:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tja... ik in moet er nog in hé... [afbeelding]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoorquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja in Nederlandse tijd lijkt me dat wél !!!!
hoezo datquote:Op dinsdag 13 mei 200803:25 schreef BrandX het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een nachtje slaap oversla [afbeelding]
In Hollandse tijd hebben mensen nu precies de helft slaap erop zitten!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in indonesische tijd gaan mensen nu net naar kantoor
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.quote:
aah, op die fiets.. als je eenmaal over je slaap heen bent is het ook wel lekker werken. Vroeger deed ik dat ook wel eens.. en vorige week ook bij het uitgaan was ik na een uur of elf al over m'n slaap heen, dus doorgaan tot diep in de nacht is dan niet moeilijk meerquote:Op dinsdag 13 mei 200803:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben lekker bezig, nog een hoofdstukje schrijven van mijn scriptie en dan is het af, en dat is nog het leukste hoofdstuk ook, dus ga nog even door.
En ik voel me niet eens zo moe eigenlijk [afbeelding]
ben stiekem wel een beetje trots op het eindresultaat, m'n werk was dolenthousiast bij de presentatie van het model dat ik uitgevonden heb, en gaan het gelijk implementeren [afbeelding]
tijdens het slapen dusquote:Op dinsdag 13 mei 200807:01 schreef OA het volgende:
Kutinternetverbinding.... [afbeelding]
En kut Telfort (ex Tiscali) [afbeelding]
Geen internet en telefoon gehad vanaf gisteravond 11 uur tot net.... [afbeelding]
==============
Mogge [afbeelding]
radio maken?quote:Op dinsdag 13 mei 200807:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja best. Zo weer een dagje radio maken [afbeelding]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk....quote:
Als contextvak (andere faculteit) is het mogelijk om 8 weken bij de hogeschool radio te maken. Lekker punten verdienen. Als UU studenten moeten we alleen twee extra items makenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk....
ooh, je wilde gewoon je punt maken dat internet altijd moet werken. Goed punt trouwens, ik sta daar geheel achter. Wel trek ik hierdoor regelmatig aan het korste eindquote:Op dinsdag 13 mei 200807:12 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het slapen ja. Maar daar gaat het niet om natuurlijk.... [afbeelding]
Aah, op die manier. Nou, veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 13 mei 200807:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als contextvak (andere faculteit) is het mogelijk om 8 weken bij de hogeschool radio te maken. Lekker punten verdienen. Als UU studenten moeten we alleen twee extra items maken [afbeelding]
Ja, zo keek ik ook!quote:
Precies, het moet altijd werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, je wilde gewoon je punt maken dat internet altijd moet werken. Goed punt trouwens, ik sta daar geheel achter. Wel trek ik hierdoor regelmatig aan het korste eind
Prima tijd om naar je bed te gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 200807:01 schreef OA het volgende:
Kutinternetverbinding.... [afbeelding]
En kut Telfort (ex Tiscali) [afbeelding]
Geen internet en telefoon gehad vanaf gisteravond 11 uur tot net.... [afbeelding]
==============
Mogge [afbeelding]
en als het weer eens niet werkt.. tja.. dan ga ik wat anders doenquote:Op dinsdag 13 mei 200807:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zo keek ik ook! [afbeelding]
[..]
Precies, het moet altijd werken. [afbeelding]
whehe... die mag blijven!quote:Op dinsdag 13 mei 200807:59 schreef OA het volgende:
Er komt net een man binnen, blijkt het een nieuwe collega te zijn die vandaag begint...
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen? [afbeelding] "
Conclusie: geschikte kerel [afbeelding]
Dat had je niet zo heel lang geleden ook al eens toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Er komt net een man binnen, blijkt het een nieuwe collega te zijn die vandaag begint...
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen?"
Conclusie: geschikte kerel
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat had je niet zo heel lang geleden ook al eens toch?
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als het weer eens niet werkt.. tja.. dan ga ik wat anders doen
jah, dat is inderdaad zo... het gebeurt ook altijd als je het nodig hebt (voor mijn gevoel dan in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 mei 200808:56 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren.... [afbeelding]
[..]
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken..... [afbeelding]
En terechtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Eerste wat hij zegt: "zullen we ff een bakkie doen?"
Conclusie: geschikte kerel
Minder dan gisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ik heb nog altijd die 70 usd van gisteren... wat doe ik ermee???
quote:
Doch met de huidige dollarkoers zal dat rap minder waard zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor... toen was het ook 70 USD...
goed punt, daarom moet het ook uitgegeven wordenquote:Op dinsdag 13 mei 200809:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Doch met de huidige dollarkoers zal dat rap minder waard zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
tenzij ik in een hotel ga eten, waar het eten niet lekker is.
Ja, i kdacht dat je ooit zoiets zeiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren....![]()
[..]
Goed, dan heb je geen keuze... Maar toch blijft het heel erg irritant dat iets, ongeacht wat, het niet doet als je er gebruik van wilt maken.....
Zou heel goed kunnen.... ik heb wel meer gezegd in de voorgaande 800+ afleveringen van de KSCquote:
eventjes teruglezen danquote:Op dinsdag 13 mei 200810:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.... ik heb wel meer gezegd in de voorgaande 800+ afleveringen van de KSC [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |