Tjop!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
Als er nog mensen in de OP willen met hun avater mogen die zich bij mij melden
Ja, meldtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
Als er nog mensen in de OP willen met hun avater mogen die zich bij mij melden
er zijn er nog een paar hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse is niet langer de enige dame in ons gezelschap
ja.. jipje.. Ik ken een gozer die heet Jip, dus vandaarquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
Maar het nieuwbakken tante deed een belletje rinkelen en je fobo natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die hebben ze dan al. Staat zelfs in 2 topics. En een hele mooie foto van Dean met krullen
nog meer dames dan Yesse?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
er zijn er nog een paar hoor
En deze is al bezet blijkbaar![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
er zijn er nog een paar hoor
En deze is al bezet blijkbaar![]()
[..]
ja.. jipje.. Ik ken een gozer die heet Jip, dus vandaar
Maar het nieuwbakken tante deed een belletje rinkelen en je fobo natuurlijk
Zie mijn post in het vorige topicquote:
Preciesquote:En wat maakt het ui dat Jipje al bezet is? het gaat hier om gezelligheid niet om relaties
Dames zijn ook gewoon heel gezelligquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie mijn post in het vorige topic
[..]
Precies
en weer die lelijke rotkopquote:
je post in het vorige topic? dat zijn er een stuk of 30 schat ik zoquote:
hea?quote:
quote:
Hooi?quote:
vrouwen gewoon heel gezellig? dat wist ik nietquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hooi?
Ik wist wel dat je Fries kon
joh!! dat zie ik nu pas!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
Ff in de OP klussen
maakt niet uit.. het is nu bekendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
[..]Gelukkig maar. Tis ook eigenlijk wel een jongensnaam... Weet ook niet meer hoe ik eraan gekomen ben
Bij dezequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vrouwen gewoon heel gezellig? dat wist ik niet
zo leer ik toch weer iets nieuws iedere dagquote:
gewoon gelijk gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo leer ik toch weer iets nieuws iedere dag
Ow ik sta er ook al bijquote:
heb de hele tijd al wat te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef Yesse het volgende:
Waarom heb ik altijd precies wat te doen op het moment dat het druk wordt
.quote:
Ik ook, niet dat ik iets doequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef Renesite het volgende:
heb de hele tijd al wat te doen.
ach gossie..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef Yesse het volgende:
Waarom heb ik altijd precies wat te doen op het moment dat het druk wordt
Ja, ik moet de hele tijd wat doen... maar het is veel te mooi weerquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog meer dames dan Yesse?
En wat maakt het ui dat Jipje al bezet is? het gaat hier om gezelligheid niet om relaties
quote:
Ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:30 schreef Renesite het volgende:
Ah. Half 12... es nadenken wat we met de pauze gaan doen.
Hoi en welkom tussen het mannengespuisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, ik moet de hele tijd wat doen... maar het is veel te mooi weer
En bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
Ja met dat probleem zit ik ook al een paar maanden hehe.
Ow, tussen het mannengespuis ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoi en welkom tussen het mannengespuis.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gisteravond overleefd![]()
MIDNR topic gezien?
hey.. jij hebt regen he.. het is hier veel beter weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoi en welkom tussen het mannengespuis.
vertel eens.. welke opleiding, wat voor stage, enz..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow, tussen het mannengespuis ben ik wel gewend
Ik moest er zelfs aan wennen dat ik nu op een afdeling zit waar meer vrouwen dan mannen zitten
Ik ben dan weer gewend om bij meer vrouwen te zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
Ik moest er zelfs aan wennen dat ik nu op een afdeling zit waar meer vrouwen dan mannen zitten
Ik had toen ik in Nederland werkte op mijn afdeling 10 mannelijke collega´s. Ik was de enige vrouw. Ik kreeg de nodige verhalen over "hete chicks bij de supermarkt", "uitslagen ajax" en "zuipen van het weekend" om mijn oren. Mannen zijn mallies. Nu werk ik weer met overwegend chickies. Ik vind alles wel leuk, meestal houd ik meer van evenwichtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow, tussen het mannengespuis ben ik wel gewend
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag. Over een uur lig ik op mijn dakterras.
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:46 schreef Renesite het volgende:
Officieel verklaar ik deze dag tot een onwerkbare en eentje met een ontzettend onmogelijke workflow wat betekend dat ik geen reet uitvoer.
Brrr...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan weer gewend om bij meer vrouwen te zitten
Op den duur ben je gewend aan alle gesprekken over zwangerschappen enzo
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:46 schreef Renesite het volgende:
Nee.
Officieel verklaar ik deze dag tot een onwerkbare en eentje met een ontzettend onmogelijke workflow wat betekend dat ik geen reet uitvoer.
yeah right..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doen
Hoi bouwkoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Brrr...
Hier is het nu gelukkig goed verdeeld, ongeveer 7 mannen en 9 vrouwen
Ik studeer Bouwkunde (vandaar) en ben aan het afstuderen op Bouwfysica, dus zit op de afdeling Bouwfysica en Akoestiek
oh ja bouwfysica...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Brrr...
Hier is het nu gelukkig goed verdeeld, ongeveer 7 mannen en 9 vrouwen
Ik studeer Bouwkunde (vandaar) en ben aan het afstuderen op Bouwfysica, dus zit op de afdeling Bouwfysica en Akoestiek
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog netquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey.. jij hebt regen he.. het is hier veel beter weer
dankjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog net.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja bouwfysica...Dat houdt in? Wat ben je aan het onderzoeken voor je afstudeerstage??
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog net.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer. Moest eerst de auto van mijn vader op zijn werk halen.. toen naar de garage brengen, stond binnen een half uurtje weer buiten
Wij zitten nog steeds binnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer. Moest eerst de auto van mijn vader op zijn werk halen.. toen naar de garage brengen, stond binnen een half uurtje weer buiten
Ja... zo'n bericht geeft de burger echt moed...quote:
Had zo'n leasecontractquote:
Hier is amper iemandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef Renesite het volgende:
net maar ff rondje gebouw gedaan, rondhangen bij mijn andere collega's... Die hebben net zoveel te doen.
Ik ook, en maandagmiddag ook nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Dat wil ik ook..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrouw/Man percentage zit hier goed, we zitten met 10 mannen en 150 vrouwen ofzo
Delft en Leidenquote:
nobel doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan het bekijken hoe ik door middel van renovatie de energierekening van bestaande woningen met 75% kan laten dalen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Kun je de rest van de dag in de zon zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
kom je voor 3 uurtjes je bed uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja. Meer uurtjes hoef ik nietquote:
Van half 1 tot half 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
1 uur kwart over 1. Dan heb ik daarna nog maar 2.5 uur te werken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
Haha ja zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafel
Dat kon toch in Zweden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
Loes krijgt het nog druk met masserenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
De chocolademelk uit de automaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Je moet ook coole drinks benuttigenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Benuttigenquote:
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Heb net wat van Don Diablo in het Sneakerz topic neergezet.
Je weet wat ik bedoel spellingsnazi.quote:
Ricky Fobis. leeft die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
ze accepteren hier inderdaad meer dan de HUquote:
Sorry hoorquote:
Too Many Times vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
Welk waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Even lunchen en dan lekker naar het water
Op school is dat mijn standaard wakker-worden-drankje. Zo lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en het is verdacht goed te drinken
Ik plan je agenda wel voor hoorquote:
Ik dacht dat je daar allang wasquote:Even lunchen en dan lekker naar het water
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nogquote:
Slet!quote:
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.quote:
!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.
Juu.
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zeequote:
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nog
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zee)bij de Blauwe Stad.. even afwachten dus nog
Watquote:
Nee ik moest eerst schoonmaken + boodschapjes doen nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik plan je agenda wel voor hoor![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat je daar allang was
quote:
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningen
Vond No Regular toch een van de beste sensation black anthems..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekNog steeds trouwens
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stagequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebben
Ik nam dan gewoon vrij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
Op elk werkje wat ik doe moet er een, dus ik heb er wel 300 ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
Nee, eigenlijk niet nee..:')quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
Bij mij zijn het meer 30 herinneringen voor mezelfquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op elk werkje wat ik doe moet er een, dus ik heb er wel 300 ofzo!
Ok.. Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meer 30 herinneringen voor mezelf
Klopt, maar hoe is de kaasfactor van Sensationquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vond No Regular toch een van de beste sensation black anthems..
het is veel te zonnig om binnen te zitten en aan verslagen te werken...quote:
Half uurtje eerder klaar vandaag?quote:
Hmm, zelfs dat zou ik nu al lekker vindenquote:
ze drinkt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vanavond nog terassen
Pas je vanavond dan op voor overstekende deuren
En het zijn ook nog eens allemaal zorgconsulentes \O/quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wil ik ook..
de vrouw/man percentage op mijn stage was...altijd vrij laag
de laatste was 0 vrouw / 25 mannen..
Eerder naar huis gaanquote:
Je bent verdoemd!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eerder naar huis gaan
tis bij mij nou wel heel erg... ik heb gewoon de foto's van het huwelijk van frans bauer gekeken...![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je bent verdoemd!!!
Wij eten hier traditioneel altijd appelflappen op vrijdagochtend en vandaag mocht ik ze ophalen. Blijkt het gewoon bij de bakker te zijn die ook de bruidstaart van Frans Bauer levert
kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt he, verdoemd... Het komt noooooooooit meer goed...
quote:
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaa.. nog 2 uur en 50 minuten![]()
En dan eerst een biertje nemen hier en dan naar huis crossen
hehe.. nee joh.. als stagiair mag je gewoon klagen waar en wanneer je wilquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppen![]()
Met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppen![]()
kan wel wat inhoudelijks over mn onderzoek vertellen, maar ik denk dat dan iedereen afhaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
De gesprekken worden er hier ook niet inhoudelijker van
Joh, alsof dat iets nieuws is hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
De gesprekken worden er hier ook niet inhoudelijker van
Weet ik, maar posts met alleen smilies of 'ok' zijn toch wel erg, ook voor hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, alsof dat iets nieuws is hier.
Volgende week donderdag komen ze em instellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben hier ook nieuwe stoelen gekregen toen... zitten best goed
Ja, meestal staan er iets meer woorden in een post, maar dat maakt ze niet minder inhoudsloos.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar posts met alleen smilies of 'ok' zijn toch wel erg, ook voor hier
Das wel waar jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, meestal staan er iets meer woorden in een post, maar dat maakt ze niet minder inhoudsloos.
Kan je dat zelf niet? Heb meteen zelf de stoel perfect afgesteldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgende week donderdag komen ze em instellenIk hoop dat ie dan ook goed zit
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, meestal staan er iets meer woorden in een post, maar dat maakt ze niet minder inhoudsloos.
zou opzich wel fijn zijn jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgende week donderdag komen ze em instellenIk hoop dat ie dan ook goed zit
Is het tenminste niet helemaal inhoudsloosquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Hebben wij nu trouwens een inhoudelijk gesprek over inhoudsloze posts![]()
Jawel, ik doe al de hele dag mn best, maar het wil nog niet echt lukken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet? Heb meteen zelf de stoel perfect afgesteld
Als het nou een schietstoel was... rechtstreeks het zwembad in...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jawel, ik doe al de hele dag mn best, maar het wil nog niet echt lukken...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als het nou een schietstoel was... rechtstreeks het zwembad in...
schieten maar!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef Jipje het volgende:
[..]Ja... zo ver zit ik niet van de Tongelreep af
Hmm de schietknop heb ik nog neit gevonden, wel de loungeknopquote:
Minstens zo belangrijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hmm de schietknop heb ik nog neit gevonden, wel de loungeknop
en de knop voor de ober met een lekker drankje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hmm de schietknop heb ik nog neit gevonden, wel de loungeknop
De Tongelreepquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef Jipje het volgende:
[..]Ja... zo ver zit ik niet van de Tongelreep af
Ik weet het, maar het lukt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Goover het volgende:
Hallo... het is al weer 14:30. Ik ben gewoon 'lekker' aan het werk, de dag gaat dan wel echt harder!
Werken (zaterdag/maandag) en zondag even helemaal niks doenquote:Bijna weekendWat zijn jullie plannen?
morgen varen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Goover het volgende:
Hallo... het is al weer 14:30. Ik ben gewoon 'lekker' aan het werk, de dag gaat dan wel echt harder!
Bijna weekendWat zijn jullie plannen?
Morgenochtend baantrainingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Goover het volgende:
Ik ken dat probleem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het lukt niet
[..]
Werken (zaterdag/maandag) en zondag even helemaal niks doen
Collega is jarig en komt net langs met ijs
Dus ff met 1 hand typen
Vanmiddag, niks, morgen werken, 's avonds feestje, Zondag niks, maandag werken en dinsdag weer stagequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Goover het volgende:
woon nog thuis.. en morgen hebben we toch al een kleine feestjequote:
Dan had je lekker vroeg op geweest en dus een lekker lange luie dag voor de boeg gehadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Renesite het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat we 12 mei ook nog vrij zijn!
Ik was werkelijk gewoon naar stage gegaan volgende week maandag!
Woon thuis dudequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef Goover het volgende:
Niemand naar zijn moeder op Moederdag?
scherp hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga wel maandagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Renesite het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:48 schreef Jipje het volgende:
WOEHOE!!!![]()
IK HEB MIJN ALLERLAATSTE TENTAMEN GEWOON GEHAALD!!!
sorry, ben even supersupersuperblij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:48 schreef Jipje het volgende:
WOEHOE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:48 schreef Jipje het volgende:
WOEHOE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echtquote:
sorry ik heb dat wel vakerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Het wàs leuk, al die
Maar nu lichtelijk vermoeiend
Dat je lichtelijk vermoeiend bent?? Inderdaadquote:
ik heb de hele dag nog steeds maar 2 hele kleine flowcharts gemaakt..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Heb in een half uur meer gedaan wat ik de hele dag gedaan heb, geloof ik
Zulke momenten heb je wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Lekker productiefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Marjolein?quote:
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/quote:
Wat zullen ze blij met je zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Pittig werkje wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Excuseer me wezenloosquote:
Dan ga ik er ook nog maar een paar invoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Yesse het volgende:
Jeej ben al bij formulier 129. Maar het zijn er toch wat meer dan 150.. Schat nu zo'n 225
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/
![]()
Hoe gaat het met de jobsearch?
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majoquote:
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:09 schreef Deansensitized het volgende:
Dna kan je nog wel even Yenice
Maar onthoud:
Ik vind de franse variant wel leuk: Marzjolainequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majo.
En de meneer bij de Starbucks maakte het helemaal bont, ¨Maropine¨ schreef hij op![]()
Überkaaskoppen naam heb ik (wij)
Beter dan Connexxion hierzo... rijd geen bus op mijn lijn tussen 12.04 en 16.04...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Pfff de NS is weer lekker bezigOver een stuk van 10 minuten 40 minuten doen
Must voor je RSS reader! Vaak leuke artikelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenHelaas nog niks concreet, maar ook het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd scheen op zoek te gaan naar een eventuele afstudeeropdracht.
Over Sport 2.0 Nike heeft naar mijn inziens het slim aangepakt, door de deal met Apple en het hele Nike+ gebeuren. Bedankt voor de link, heb hem gelijk gebookmarkt
Ja het is warm, dan krijg je weer:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Pfff de NS is weer lekker bezigOver een stuk van 10 minuten 40 minuten doen
Meen je dat?quote:
Facebook heeft ook zo'n open standaard, maar de 92% van alle ontwikkelde applicaties, voegen eigenlijk niks toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Must voor je RSS reader! Vaak leuke artikelen.
Ik weet het fijne niet van de acties van Nike, maar dat ze het goed doen klopt in ieder geval wel. Myspace gaat ook open sourcen he, is vandaag/gisteren bekend geworden. Dit kan nog wel voor grote veranderen zorgen op social community gebied...
Hey dat ga ik eens voorleggen bij mijn Franse collega´squote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vind de franse variant wel leuk: Marzjolaine
dat mogen we toch wel hopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ikMaar ooit ben ik er wel mee klaar
![]()
Nee, ik denk dat ik me maar gewoon Maria ga noemen ofzo...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey dat ga ik eens voorleggen bij mijn Franse collega´s. Verder weet ik nooit hoe ik mezelf moet noemen in het buitenland haha.
Lange stage andersquote:
Als stagiair behoor je alle dagen waarop je niet hoeft te werken uit je hoofd te weten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Renesite het volgende:
Echt van die onzindingen imhoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja het is warm, dan krijg je weer:
- uitgezette sporen
- uitgezette leidingen
- problemen met de verwarming
- deuren die niet open gaan
- machinisten/conducteurs die te laat zijn (nog even een ijsje halen!)
We maken er een vast dienstverband van tegen stagevergoeding, maar dan moet je wel doorwerken tot je 65equote:
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Facebook heeft ook zo'n open standaard, maar de 92% van alle ontwikkelde applicaties, voegen eigenlijk niks toe.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt van die onzindingen imho
In landen waar het veel warmer is hebben ze daar nooit last van
Waar hebben jullie het in godsnaam over...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebook.
Nee, maar daar is het ook langere perioden warmer... metaal krimpt en zet uit he. Als het daar altijd warm is, dan werkt het metaal ook veel minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En het leukste is dat de meeste dingen door Prorail komen (=overheid), en iedereen klaagt over de NSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook nog jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En het leukste is dat de meeste dingen door Prorail komen (=overheid), en iedereen klaagt over de NS
het internetquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Dit soort berichtjes kan ik dus gewoon niet eens lezen...
Ach, we hebben toch zo'n fijn en goed georganiseerd openbaar vervoer hier in Nederlandquote:
eindelijk, het echte aftellen is begonnenquote:
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Dit soort berichtjes kan ik dus gewoon niet eens lezen...
Vandaarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typen.
vet handig..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typen.
Ja ik snap ook niet waarom het in NL altijd zo lastig moet gaan eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is alles te organiseren aangezien het Nederlandse spoornetwerk best vol bezet is. Maar ja, in Duitsland staken ze gewoon altijd dus dat is ook neit allesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |