Ja... zo'n bericht geeft de burger echt moed...quote:
Had zo'n leasecontractquote:
Hier is amper iemandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef Renesite het volgende:
net maar ff rondje gebouw gedaan, rondhangen bij mijn andere collega's... Die hebben net zoveel te doen.
Ik ook, en maandagmiddag ook nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Dat wil ik ook..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrouw/Man percentage zit hier goed, we zitten met 10 mannen en 150 vrouwen ofzo
Delft en Leidenquote:
nobel doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan het bekijken hoe ik door middel van renovatie de energierekening van bestaande woningen met 75% kan laten dalen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Kun je de rest van de dag in de zon zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
kom je voor 3 uurtjes je bed uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja. Meer uurtjes hoef ik nietquote:
Van half 1 tot half 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
1 uur kwart over 1. Dan heb ik daarna nog maar 2.5 uur te werken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
Haha ja zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafel
Dat kon toch in Zweden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
Loes krijgt het nog druk met masserenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
De chocolademelk uit de automaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Je moet ook coole drinks benuttigenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Benuttigenquote:
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Heb net wat van Don Diablo in het Sneakerz topic neergezet.
Je weet wat ik bedoel spellingsnazi.quote:
Ricky Fobis. leeft die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
ze accepteren hier inderdaad meer dan de HUquote:
Sorry hoorquote:
Too Many Times vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
Welk waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Even lunchen en dan lekker naar het water
Op school is dat mijn standaard wakker-worden-drankje. Zo lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en het is verdacht goed te drinken
Ik plan je agenda wel voor hoorquote:
Ik dacht dat je daar allang wasquote:Even lunchen en dan lekker naar het water
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nogquote:
Slet!quote:
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.quote:
!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.
Juu.
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zeequote:
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nog
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zee)bij de Blauwe Stad.. even afwachten dus nog
Watquote:
Nee ik moest eerst schoonmaken + boodschapjes doen nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik plan je agenda wel voor hoor![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat je daar allang was
quote:
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningen
Vond No Regular toch een van de beste sensation black anthems..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekNog steeds trouwens
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stagequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebben
Ik nam dan gewoon vrij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
Op elk werkje wat ik doe moet er een, dus ik heb er wel 300 ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
Nee, eigenlijk niet nee..:')quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |