Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
Haha ja zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafel
Dat kon toch in Zweden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
Loes krijgt het nog druk met masserenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
De chocolademelk uit de automaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Je moet ook coole drinks benuttigenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Benuttigenquote:
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Heb net wat van Don Diablo in het Sneakerz topic neergezet.
Je weet wat ik bedoel spellingsnazi.quote:
Ricky Fobis. leeft die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
ze accepteren hier inderdaad meer dan de HUquote:
Sorry hoorquote:
Too Many Times vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
Welk waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Even lunchen en dan lekker naar het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |