Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
Haha ja zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat laatste is makkelijk, gewoon je stoel achterover en voeten op tafel
Dat kon toch in Zweden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:1 verslag is klaar!
wat een boel boullshit heb ik hier ingeschreven...!
Loes krijgt het nog druk met masserenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ook. En pijn mn rug van het naar voren zitten met typen
De chocolademelk uit de automaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Je moet ook coole drinks benuttigenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef Renesite het volgende:
Auw.
Verbrand net mijn tong aan chococreme!
Benuttigenquote:
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Heb net wat van Don Diablo in het Sneakerz topic neergezet.
Je weet wat ik bedoel spellingsnazi.quote:
Ricky Fobis. leeft die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
ze accepteren hier inderdaad meer dan de HUquote:
Sorry hoorquote:
Too Many Times vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zometeen even kijken. Ik vind 2faced ook zo'n briljante cd.
Don Diablo - Useless (Ricky Fobis remix)
Welk waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Even lunchen en dan lekker naar het water
Op school is dat mijn standaard wakker-worden-drankje. Zo lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en het is verdacht goed te drinken
Ik plan je agenda wel voor hoorquote:
Ik dacht dat je daar allang wasquote:Even lunchen en dan lekker naar het water
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nogquote:
Slet!quote:
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.quote:
!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nu in de zon ga liggen chillen met de radio aan.
Juu.
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zeequote:
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na No Regular ook vrij weinig van hem meer vernomen. Volgens discogs leeft hij gewoon nog
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
We twijfelen tussen de Wedderbergen (natuurplas) of het strandje (zonder zee)bij de Blauwe Stad.. even afwachten dus nog
Watquote:
Nee ik moest eerst schoonmaken + boodschapjes doen nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik plan je agenda wel voor hoor![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat je daar allang was
quote:
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Ruskeplas bij Groningen
Vond No Regular toch een van de beste sensation black anthems..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar hij maakte alleen maar kaasmuziekNog steeds trouwens
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stagequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje ver weg voor wat we ook dichtbij hebben
Ik nam dan gewoon vrij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net het Zeeuwse strand voorstellen. Voor je hier dan bent, ben ik wel klaar met stage![]()
Op elk werkje wat ik doe moet er een, dus ik heb er wel 300 ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
Nee, eigenlijk niet nee..:')quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gele post-its op je bureau?
Ik heb er volgens mij een stuk of 30 liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |