quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag. Over een uur lig ik op mijn dakterras.
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:46 schreef Renesite het volgende:
Officieel verklaar ik deze dag tot een onwerkbare en eentje met een ontzettend onmogelijke workflow wat betekend dat ik geen reet uitvoer.
Brrr...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan weer gewend om bij meer vrouwen te zitten
Op den duur ben je gewend aan alle gesprekken over zwangerschappen enzo
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:46 schreef Renesite het volgende:
Nee.
Officieel verklaar ik deze dag tot een onwerkbare en eentje met een ontzettend onmogelijke workflow wat betekend dat ik geen reet uitvoer.
yeah right..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil met je mee doen, maar ik wil ook nog iets doen
Hoi bouwkoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Brrr...
Hier is het nu gelukkig goed verdeeld, ongeveer 7 mannen en 9 vrouwen
Ik studeer Bouwkunde (vandaar) en ben aan het afstuderen op Bouwfysica, dus zit op de afdeling Bouwfysica en Akoestiek
oh ja bouwfysica...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Brrr...
Hier is het nu gelukkig goed verdeeld, ongeveer 7 mannen en 9 vrouwen
Ik studeer Bouwkunde (vandaar) en ben aan het afstuderen op Bouwfysica, dus zit op de afdeling Bouwfysica en Akoestiek
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog netquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey.. jij hebt regen he.. het is hier veel beter weer
dankjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog net.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja bouwfysica...Dat houdt in? Wat ben je aan het onderzoeken voor je afstudeerstage??
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Genieten jullie maar goed van die 3 dagen per jaar dat het in klompenland beter weer is dan hier. Dat gun ik jullie nog net.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer. Moest eerst de auto van mijn vader op zijn werk halen.. toen naar de garage brengen, stond binnen een half uurtje weer buiten
Wij zitten nog steeds binnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer. Moest eerst de auto van mijn vader op zijn werk halen.. toen naar de garage brengen, stond binnen een half uurtje weer buiten
Ja... zo'n bericht geeft de burger echt moed...quote:
Had zo'n leasecontractquote:
Hier is amper iemandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef Renesite het volgende:
net maar ff rondje gebouw gedaan, rondhangen bij mijn andere collega's... Die hebben net zoveel te doen.
Ik ook, en maandagmiddag ook nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Dat wil ik ook..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrouw/Man percentage zit hier goed, we zitten met 10 mannen en 150 vrouwen ofzo
Delft en Leidenquote:
nobel doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan het bekijken hoe ik door middel van renovatie de energierekening van bestaande woningen met 75% kan laten dalen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Renesite het volgende:
En morgen nog WERKEN BIJ MIJN BIJBAANTJE!![]()
!
Kun je de rest van de dag in de zon zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
kom je voor 3 uurtjes je bed uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Herkenbaar.... Morgen van 6 tot 9 en maandag van 7 tot 10. 's Morgens...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja. Meer uurtjes hoef ik nietquote:
Van half 1 tot half 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
1 uur kwart over 1. Dan heb ik daarna nog maar 2.5 uur te werken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
We gaan wel een beetje in ploegendienst eten hè, anders zit ik straks alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |