ik heb de hele dag nog steeds maar 2 hele kleine flowcharts gemaakt..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Heb in een half uur meer gedaan wat ik de hele dag gedaan heb, geloof ik
Zulke momenten heb je wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Lekker productiefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Marjolein?quote:
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/quote:
Wat zullen ze blij met je zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Pittig werkje wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Excuseer me wezenloosquote:
Dan ga ik er ook nog maar een paar invoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Yesse het volgende:
Jeej ben al bij formulier 129. Maar het zijn er toch wat meer dan 150.. Schat nu zo'n 225
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/
![]()
Hoe gaat het met de jobsearch?
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majoquote:
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:09 schreef Deansensitized het volgende:
Dna kan je nog wel even Yenice
Maar onthoud:
Ik vind de franse variant wel leuk: Marzjolainequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majo.
En de meneer bij de Starbucks maakte het helemaal bont, ¨Maropine¨ schreef hij op![]()
Überkaaskoppen naam heb ik (wij)
Beter dan Connexxion hierzo... rijd geen bus op mijn lijn tussen 12.04 en 16.04...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Pfff de NS is weer lekker bezigOver een stuk van 10 minuten 40 minuten doen
Must voor je RSS reader! Vaak leuke artikelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenHelaas nog niks concreet, maar ook het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd scheen op zoek te gaan naar een eventuele afstudeeropdracht.
Over Sport 2.0 Nike heeft naar mijn inziens het slim aangepakt, door de deal met Apple en het hele Nike+ gebeuren. Bedankt voor de link, heb hem gelijk gebookmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |