ik heb de hele dag nog steeds maar 2 hele kleine flowcharts gemaakt..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Heb in een half uur meer gedaan wat ik de hele dag gedaan heb, geloof ik
Zulke momenten heb je wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Lekker productiefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Renesite het volgende:
Feelteerd.
Marjolein?quote:
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/quote:
Wat zullen ze blij met je zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Pittig werkje wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Hele stapel verkeersboetes die fout geadresseerd waren weer bij de persoon gezocht, en gevonden
Excuseer me wezenloosquote:
Dan ga ik er ook nog maar een paar invoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef Yesse het volgende:
Jeej ben al bij formulier 129. Maar het zijn er toch wat meer dan 150.. Schat nu zo'n 225
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Renesite het volgende:
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pieter, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dit las : http://www.marketingfacts(...)rtcontent_syndicati/
![]()
Hoe gaat het met de jobsearch?
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majoquote:
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:09 schreef Deansensitized het volgende:
Dna kan je nog wel even Yenice
Maar onthoud:
Ik vind de franse variant wel leuk: Marzjolainequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lol, dat ben ik! Ik kom niet vaak mensen tegen die Marjolein/Marjolijn heten, wat grappig! Misschien omdat het niet zo´n gangbare naam is in het buitenland. Collega´s vinden mijn naam te moeilijk, vooral zuid Europeanen, die noemen mij Majo.
En de meneer bij de Starbucks maakte het helemaal bont, ¨Maropine¨ schreef hij op![]()
Überkaaskoppen naam heb ik (wij)
Beter dan Connexxion hierzo... rijd geen bus op mijn lijn tussen 12.04 en 16.04...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Pfff de NS is weer lekker bezigOver een stuk van 10 minuten 40 minuten doen
Must voor je RSS reader! Vaak leuke artikelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat goed, paar mailtjes gestuurd en bij het lectoraat van mijn minor nagevraagd of er nog een paar leuke onderzoeken warenHelaas nog niks concreet, maar ook het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd scheen op zoek te gaan naar een eventuele afstudeeropdracht.
Over Sport 2.0 Nike heeft naar mijn inziens het slim aangepakt, door de deal met Apple en het hele Nike+ gebeuren. Bedankt voor de link, heb hem gelijk gebookmarkt
Ja het is warm, dan krijg je weer:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Pfff de NS is weer lekker bezigOver een stuk van 10 minuten 40 minuten doen
Meen je dat?quote:
Facebook heeft ook zo'n open standaard, maar de 92% van alle ontwikkelde applicaties, voegen eigenlijk niks toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Must voor je RSS reader! Vaak leuke artikelen.
Ik weet het fijne niet van de acties van Nike, maar dat ze het goed doen klopt in ieder geval wel. Myspace gaat ook open sourcen he, is vandaag/gisteren bekend geworden. Dit kan nog wel voor grote veranderen zorgen op social community gebied...
Hey dat ga ik eens voorleggen bij mijn Franse collega´squote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vind de franse variant wel leuk: Marzjolaine
dat mogen we toch wel hopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ikMaar ooit ben ik er wel mee klaar
![]()
Nee, ik denk dat ik me maar gewoon Maria ga noemen ofzo...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey dat ga ik eens voorleggen bij mijn Franse collega´s. Verder weet ik nooit hoe ik mezelf moet noemen in het buitenland haha.
Lange stage andersquote:
Als stagiair behoor je alle dagen waarop je niet hoeft te werken uit je hoofd te weten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Renesite het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat we 12 mei ook nog vrij zijn!
Ik was werkelijk gewoon naar stage gegaan volgende week maandag!
Echt van die onzindingen imhoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja het is warm, dan krijg je weer:
- uitgezette sporen
- uitgezette leidingen
- problemen met de verwarming
- deuren die niet open gaan
- machinisten/conducteurs die te laat zijn (nog even een ijsje halen!)
We maken er een vast dienstverband van tegen stagevergoeding, maar dan moet je wel doorwerken tot je 65equote:
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Facebook heeft ook zo'n open standaard, maar de 92% van alle ontwikkelde applicaties, voegen eigenlijk niks toe.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt van die onzindingen imho
In landen waar het veel warmer is hebben ze daar nooit last van
Waar hebben jullie het in godsnaam over...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebook.
Nee, maar daar is het ook langere perioden warmer... metaal krimpt en zet uit he. Als het daar altijd warm is, dan werkt het metaal ook veel minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En het leukste is dat de meeste dingen door Prorail komen (=overheid), en iedereen klaagt over de NSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook nog jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En het leukste is dat de meeste dingen door Prorail komen (=overheid), en iedereen klaagt over de NS
het internetquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Dit soort berichtjes kan ik dus gewoon niet eens lezen...
Ach, we hebben toch zo'n fijn en goed georganiseerd openbaar vervoer hier in Nederlandquote:
eindelijk, het echte aftellen is begonnenquote:
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Dit soort berichtjes kan ik dus gewoon niet eens lezen...
Vandaarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typen.
vet handig..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Over social networks (Myspace in dit geval, Hyves is ook een voorbeeld). Het is nu nog zo dat je overal opnieuw je gegevens moet invullen op zulke websites (About me, Hobbies enz.). Maar nu is Myspace van plan al die informatie open te stellen zodat je dit ook kunt gebruiken op andere social communities, dan hoef je niet, als je meerdere profielen hebt, steeds dezelfde informatie in te voeren. Scheelt weer typen.
Ja ik snap ook niet waarom het in NL altijd zo lastig moet gaan eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is alles te organiseren aangezien het Nederlandse spoornetwerk best vol bezet is. Maar ja, in Duitsland staken ze gewoon altijd dus dat is ook neit allesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |