Die kwam ik toevallig tegenquote:
Dat heb ik de afgelopen topics al gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
Mag vast wel van Hounietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleen
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!quote:
Hm dan moet ik even zoeken gastquote:
quote:
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
Mooi, doen we datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"
Ik heb een begeleidsterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi, doen we dat![]()
Ik heb trouwens alle topics op mn server staan, dus ik kan zo alle posts filteren, en als boek samenvoegen
Vanavond eens aan prutsen
tuurlijk!!quote:
Tuurlijk!quote:
met je lul uit je broekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van mij
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van ons:+
daarom zit ik hier ook nog steedsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle stages tellen
Geen stage is hier zelfs ook stage
Welkom
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom zit ik hier ook nog steeds
Dat wil ik ook wel, naar huis...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:de vervelendste lach van het gebouw gaat naar huis!
Eindelijk rust!
![]()
maar welkom! Waar loop je stage?quote:
Ja, stagebegeleider hiero is ook net pleitequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:de vervelendste lach van het gebouw gaat naar huis!
Eindelijk rust!
![]()
ik niet...! voor mij betekend naar huis dat ik terug ga naar Nederlandquote:
In eindhoven bij DHV.quote:
als jij er niet wasquote:
Oe! Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik niet...! voor mij betekend naar huis dat ik terug ga naar Nederland
dus lekker de hele dag niets doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
In eindhoven bij DHV.
Heel gezellig, maar vandaag is bijna iedereen vrij of met vakantie...
Mijn stagebegeleider zit een aantal kamers verderop... ik zit nu voor 5 weken op andere afdelingen rondkijken en karweitjes opknappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, stagebegeleider hiero is ook net pleite
Feest
Zwedenquote:
quote:
Lang leve onderschriftenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oe! Waar zit je nu dan?
Ow ik zie het al, ZwedenWat doe je daar?
Ja...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus lekker de hele dag niets doen?![]()
met dit mooie weer op je stagebedrijf
Juistquote:
quote:
ik denk dat ik mijn verslga vanmidag ook aan de kant gooi en in het zonnetje ga zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem![]()
Die hebben ze dan al. Staat zelfs in 2 topics. En een hele mooie foto van Dean met krullenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb idd hele artistieke foto's van je gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
Die hebben ze dan al. Staat zelfs in 2 topics.
ik nietquote:
quote:
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik nietmaar dat dat nou betekend dat ik een lul zou willen zien...
niet echt
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Die onderschrift en ondertitel is toch van Najib?
whehehe ook nog over de kwaliteit van dat ding klagenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...
omdat ik dat wilde?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je je usericon nou weer veranderd![]()
Ik voel een verkiezing aankomenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ook nog over de kwaliteit van dat ding klagen
Ik was er net aan gewendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
omdat ik dat wilde?
omdat stewie de bom is!quote:
ik nietquote:
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...
Voor mij is er toch maar 1 winnaarquote:
Yesse is niet langer de enige dame in ons gezelschapquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijn
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijn
Dank jequote:
Kiwi, Cali, Lein tellen niet meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse is niet langer de enige dame in ons gezelschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |