ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik zelfs dat ga vergeten
ben je nou een man of niet?!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
ik ga het proberen vol te houden om niets te doen voor de pauze
Probeer ik ook elke dag. Tot nu toe heb ik een 100% succes scorequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey Piles, waarom geeft je Reeksen site aan dat er maar 415 topics zijn van de stage SC terwijl we al op 420 zitten?
Slechte doelstelling, veel te makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
hmm ik heb altijd wel dat ik iets heb gedaan.. maar nu ziet het er goed uit voor mequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Probeer ik ook elke dag. Tot nu toe heb ik een 100% succes score
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte doelstelling, veel te makkelijk
Maar ik moet hier een beetje doorposten, want als ik zit te typen denken ze dat ik aan mn verslag bezig ben![]()
je kan alleen dit topic niet inleveren op school hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte doelstelling, veel te makkelijk
Maar ik moet hier een beetje doorposten, want als ik zit te typen denken ze dat ik aan mn verslag bezig ben![]()
okey, meer dus "onze" fout dan jouwn foutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag
Sowieso missen er een paar delen (nummer overgeslagen), dus dat zouden er best 5 kunnen zijn
Ga je mond spoelen Kuno, groningen is een prachtige stad!quote:
Als het goed is wel, anders moet je ze ff nalopen en kijken of je de missende delen kan vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
okey, meer dus "onze" fout dan jouwn fout
Ik ben ook al een beetje bezig met mn verslagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
je kan alleen dit topic niet inleveren op school he
Dat zou wel briljant zijn, je stageverslag inleveren in de vorm van een fok topicquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan alleen dit topic niet inleveren op school he
echt W T F ! hoe durf je zoiets slechts over mij neer te zetten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen Kuno, groningen is een prachtige stad!
op zich niet gek neequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn, je stageverslag inleveren in de vorm van een fok topic
Die kwam ik toevallig tegenquote:
Dat heb ik de afgelopen topics al gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
Mag vast wel van Hounietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleen
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!quote:
Hm dan moet ik even zoeken gastquote:
quote:
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
Mooi, doen we datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"
Ik heb een begeleidsterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi, doen we dat![]()
Ik heb trouwens alle topics op mn server staan, dus ik kan zo alle posts filteren, en als boek samenvoegen
Vanavond eens aan prutsen
tuurlijk!!quote:
Tuurlijk!quote:
met je lul uit je broekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van mij
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van ons:+
daarom zit ik hier ook nog steedsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle stages tellen
Geen stage is hier zelfs ook stage
Welkom
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom zit ik hier ook nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |