komende winterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stuur hier eens wat heen!
Maar de baas kwam gisteren persoonlijk vertellen dat we airco krijgen... alleen wanneer is nog niet bekend... vast de dag voordat ik hier klaar ben
He, nog een ex-SES modquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
workflow op de afdeling hier naast is zeeeer melig...
Allleen maar gebulderlach!
mag je gaan dweilen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ben toch bijna klaar, en dan kom ik in toch in de hal te werken, met airco
nog een beetje begrepen dan??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
dank jequote:
Hej hej Pils!quote:
Holaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog een beetje begrepen dan??
oh en hoi!
quote:
Knutsel een mooi sieradendoosjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Heee ik leef alleen met je meequote:
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Die snap ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola. Jawel, maar ook alleen maar omdat ik al voorkennis had en dat ze de Engelse begrippen zo knullig vertalen
. Analytica de web, ja dat is easy haha. Alles kits hier?
Kom je weer mooi mee wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebben
echt goed klote dit, maar gisteravond tot 2 uur doorgewerkt en een heel eind gekomen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heee ik leef alleen met je meeIk moet zelf ongeveer 150 formulieren invoeren...
En niet van 2 woorden ofzo
quote:
Ze smelten gewoon snelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Haha wel lachen hier trouwens. Er komen 10 regendruppels uit de lucht en prompt trekt elke Spanjaard een paraplu tevoorschijn. Die mietjes zijn ook niets gewend
Hier is het lekker droog zonnig en warmquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Haha wel lachen hier trouwens. Er komen 10 regendruppels uit de lucht en prompt trekt elke Spanjaard een paraplu tevoorschijn. Die mietjes zijn ook niets gewend
ik weet niet eens wanneer het moederdag isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebben
Damn dude.. gaat lekker jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je weer mooi mee weg
Zondag moederdag, eind mei 25 jaar getrouwd, en in juni jarig. Het wordt nog moeilijk
Serieusquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wie is dat in je usericon
ja ik hou vol, ik vraag het nu al 5 topics volgens mij![]()
Komende zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet niet eens wanneer het moederdag is
Zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik weet niet eens wanneer het moederdag is
quote:
Aaah! Ik zal mn moeder dan even een smsje sturenquote:
Ik ook denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Aaah! Ik zal mn moeder dan even een smsje sturen
Kermis!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:18 schreef Renesite het volgende:
Ik zit dus in hartje centrum van Groningen. Wel gezellig druk bij de kermis straks in de pauze... Misschien nog ff in de extreme zo!
quote:
mjaw dat ontlopen hoef ik niet te doen, Ik zie mn ouders pas volgende week ergens, als ze langskomen om mn bende op te halen zodat ik niets mee terug hoef te nemen naar nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook denk ik! En verder de hele dag ontlopen
GRONINGEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
wat liefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Aaah! Ik zal mn moeder dan even een smsje sturen
Hoe kom jij eraan dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Serieus!
Ze is Italiaans, maar hoe ze heet.. al sla je me dood.
Ze zijn zeker bang dood te gaan van een paar druppeltjes water. Bij dit weer zou een Nederlander zelfs nog zeggen dat het lekker weer is haha. Ongelooflijk, staan die knuppeltjes daar in hele kuddes bij de bushalte met hun pluutjes.. Aanstellersquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef Houniet het volgende:
Kuno de site is weer online, voor als je wilt kijken.
ja meer kan ik niet doen vanuit hier!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
GRONINGEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Frieslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |