goed bezig!! Gewoon doen inderdaad..quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had gisteren het idee om morgen te gaan terrassenEn daarom had ik slachtoffers nodig en nu heb ik uiteindelijk toch een vriendin gesmst
Waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Yesse
Doe eens normaal joh
Als ik nog mod was, had je een note van me gekregen![]()
![]()
Eerst topic, dan OP.quote:
Dat belachelijke spamgedrag van jequote:
Ja maar ik deed Houniet naquote:
Ik spam nietquote:Dat belachelijke spamgedrag van je
Je bent bijna erger dan ik.
je bent geen mod meer!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst topic, dan OP.
[..]
Dat belachelijke spamgedrag van je
Je bent bijna erger dan ik.
Preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Eerst topic, dan OP.
Whehe, ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik deed Houniet na![]()
[..]
Ik spam nietIk heb heel inhoudelijk nuttige posts..
(soms)
Ok sorry
Huh?quote:
Je blijft lopen tot ongeveer 06:00?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hallooooooooo A&dM TTDat is veel beter!!!!!!!!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed,
Hoe kut het ook is in zoeen warme kamer, k ga toch pitten,
morgen weer een dagje werkwerkwerk
Dag lieve kindertjes
ik vond het een inhoudelijke postquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit wordt oud.![]()
Ohnee zou niet meer spammen![]()
Wat ga je doen morgen?quote:
Lekkerquote:
ik ookquote:
Sorry G.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
EyupCiftci is hij toch
Wij hebben een herkenbare naam volgens mij
Hij dus ookquote:
Ja, of nog erger in BrEeZ4h..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ookal die mensen die een overdreven naam hebben op MSN
Ik niet echt zeg maarquote:
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, of nog erger in BrEeZ4h..en met die vage afkortingen van woorden..
Dat is echt erg. Mijn msn naam is gewoon blablaquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)
of; Naam (L) naamvriendje
of nog erger..
offfff wat ik nog het ergst vind: NaamXX (L) NAAM YY { Ik hou van je lieverdje xxjeehsss je lieve vriendje (K) } <<--- Hihi dat is mijn vriendje
Ideeën voor morgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
of nog erger..
en dat in breezah. Hoe leuk ik het meisje ook vind, maar ik hou toch echt mijn msn naam zo kort mogelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)
of; Naam (L) naamvriendje
of nog erger..
offfff wat ik nog het ergst vind: NaamXX (L) NAAM YY { Ik hou van je lieverdje xxjeehsss je lieve vriendje (K) } <<--- Hihi dat is mijn vriendje
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei, een stage slowchat... waarom wist ik dit niet eerder?
Wie is dat in je usericonquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
gelukkig bestaat God nietquote:
Oh nee`hè, niet jij hierquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Das wel erg vroegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen, ook al ben ik vrij, ben ook alweer bijna een uur wakker
Veel plezier alvast, en ik zal aan je denkenquote:Nu even ontbijten.. dan opruimen + schoonmaken.. en dan lekker naar het water!
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doenquote:
Ik niet. Zou ik vrij moeten zijn? Dan heb ik een excuus om te klagenquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doen
Is er vandaag wel iemand die stage loopt
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doen
Is er vandaag wel iemand die stage loopt
Hallow!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:43 schreef Renesite het volgende:
Eeeeens kijken wat we vandaag kunnen doen.
Hoi trouwensIk loop al 3 maanden stage bij de gemeente Groningen, maar kijk nu eens voor de eerste keer weer hier, heb nu tijdelijk een werkplek waar ik internetten een beetje kan permiteren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat valt er nou serieus te doen aan competenties
Schijtverslagen altijd
Ik wíííl nieeeet!quote:
Daarom altijd zelf USB stick meenemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik was van plan om vandaag bezig te gaan aan mijn stageverslag. Ware het niet dat mijn collega de sleutel van de serverruimte vergeten is, en in de serverruimte liggen de sleutels voor de kasten waar o.a. USB-sticks liggen. Lang verhaal kort, ik kan mijn bestandjes niet van mijn laptop naar de werkpc kopieren, waarop ik aan het werk zou gaan. ( de laptop in het netwerk hangen zit er hier niet in)
Bestand naar jezelf mailen en de mail openen op je werkpcquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik was van plan om vandaag bezig te gaan aan mijn stageverslag. Ware het niet dat mijn collega de sleutel van de serverruimte vergeten is, en in de serverruimte liggen de sleutels voor de kasten waar o.a. USB-sticks liggen. Lang verhaal kort, ik kan mijn bestandjes niet van mijn laptop naar de werkpc kopieren, waarop ik aan het werk zou gaan. ( de laptop in het netwerk hangen zit er hier niet in)
Nu pasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef Yesse het volgende:
Ja hoor, de eerste mug dit jaar heeft zich al aangemeldt
Ik euhquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat valt er nou serieus te doen aan competenties
Schijtverslagen altijd
Mijn slaapkamerraam is een weelde voor wespen.. Heb laatst nog 3 muggen *GROTE* muggen doodgemept *bloed op de muur* enzo weiter.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog maar 1 gehad denk ik.
Horren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:14 schreef Renesite het volgende:
Ik euhVindt het best leuk om er mee bezig te gaan... Zijn hele verhalen bij mij, zit nu op 20 kantjes
![]()
Jij hebt wel inspiratie dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
Hopen dat ik straks wat inspiratie voor slap gelul heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |