Oh en mn tv en telefoon (schijn ik te hebbenquote:
Komt een fransoos van vorig semester langs, en ik kon het samen met hem, nog al goed vinden met de fles, als de beste vrienden... En hij brengt wat goedkope alcohol mee dusquote:
Morgenavond = weekendquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik snak naar pils, maar dat komt morgenavond wel![]()
en het weekend uiteraard ook
hoiii
Nee, zo direct bedoel ik het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?
bek houwe ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Houniet het volgende:
Damn weer terug. Was relaxed. Morgen vrij
!
Bek houwe ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe ik niet.
Daarna wel lang weekend
pwn ik niet.quote:
Heb je een slachtoffer?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Zoo sms verstuurd. Nu nog kijken of het wat wordt
naar wie en waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Zoo sms verstuurd. Nu nog kijken of het wat wordt
Zolang Bootje dat maar niet gaat doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
of vermeld je elke sms die je verstuurt hier?
Neee mijn plan om een leven te krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar wie en waarom?
Het is blijkbaar belangrijk anders zou je het hier niet vermelden.
of vermeld je elke sms die je verstuurt hier?
, ok dan zal ik daar genoegen mee moeten nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee mijn plan om een leven te krijgenEn omdat ik de rest van het verhaal hier ook al had gedumpt..
Wies dat nou in je usericon?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Houniet het volgende:
Damn weer terug. Was relaxed. Morgen vrij
!
Het is ook niet boeiendquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:51 schreef eer-ik het volgende:
oh
[..]
, ok dan zal ik daar genoegen mee moeten nemen.
Teruglezen doe ik niet.
Hoezo manquote:
heb ik het ook gemist?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee mijn plan om een leven te krijgenEn omdat ik de rest van het verhaal hier ook al had gedumpt..
Lekker, wat heb je gedaan? Of alleen buiten gezetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan
nog effe wat posten en dan mand in
nee ok.. moest ff bedenken of dat het nou wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar je hebt ook nog meegedaan in de discussie
Dat was hetquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ok.. moest ff bedenken of dat het nou was
ok nouja.. dan weet ik nog steeds niet wat je precies hebt gedaan, maar goed.. goed dat je er mee bezig bent danquote:
Zitten bakken en een zootje Planet Earth afleveringen gekeken in de tussentijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker, wat heb je gedaan? Of alleen buiten gezeten
Kon ik overdag ook maar lekker buiten zittenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zitten bakken en een zootje Planet Earth afleveringen gekeken in de tussentijd.
Onder het genot van een Desperado met citroen
Ik had gisteren het idee om morgen te gaan terrassenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok nouja.. dan weet ik nog steeds niet wat je precies hebt gedaan, maar goed.. goed dat je er mee bezig bent dan
Ik heb expres een dagje vrij genomen deze week.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon ik overdag ook maar lekker buiten zittenNoujaaaaaaaaaaaa na morgen weer weekend
Jaaa ik kreeg het binnen door mijn "ultra-technologische-radar"quote:
Lekker hoor.. Toevallig heb ik morgen juist het meeste werk te doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres een dagje vrij genomen deze week.
Dacht echt: ik ga niet de hele week werken met dit weer, echt te zonde.
Gelukkig kan ik nog 3 dagen braden vanaf morgen
Ik moest vorige week vrijdag en afgelopen maandag gewoon werkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker hoor.. Toevallig heb ik morgen juist het meeste werk te doenMaar ik was wel maandag lekker vrij
En ben nu wel al een beetje bruin
Overmorgen weer bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |