quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmeten.
heerlijk gevoel is dat he?quote:
Haiquote:
He manquote:
Hmm, doe maar gewoon ffies vanavond ergens anders aan denken! Dan zakt het vast allemaal welquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai
Ik zit weer klaar voor een hele avond niksdoen. Morgen op stage eens kijken wat ik ga doen, maar ik ben even toe aan een rustmomentje, want ben het een beetje zat
Vermoeidheid + hogeschool = hoog irritatierisico
Hier netzo, alleen moet ik wel wat doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai
Ik zit weer klaar voor een hele avond niksdoen. Morgen op stage eens kijken wat ik ga doen, maar ik ben even toe aan een rustmomentje, want ben het een beetje zat
Vermoeidheid + hogeschool = hoog irritatierisico
Precies, daarom wacht ik ook nog maar even met het beantwoorden van het mailtje van schoolquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, doe maar gewoon ffies vanavond ergens anders aan denken! Dan zakt het vast allemaal wel
Pic's, or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, dude maakt recht voor mn huis een burn-out om te pimpen bij zn vrienden, net op dat moment komt er een politiewagen de hoek omrijdenDat leverde een puicke achtervolging op
quote:
Goed planquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, daarom wacht ik ook nog maar even met het beantwoorden van het mailtje van school
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, dude maakt recht voor mn huis een burn-out om te pimpen bij zn vrienden, net op dat moment komt er een politiewagen de hoek omrijdenDat leverde een puicke achtervolging op
Ja ik zat op de fiets, dus ik had amper door wat er gebeurde en toen was het al overquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pic's, or it didn't happen
Maar vast vet gezicht geweest
burn-out? met z'n scooter ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Nee, met zn fiets.quote:
Is dat natuurlijk? Kan met meerdere voertuigen die motorisch worden aangedreven toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, met zn fiets.
Met zn auto natuurlijk
Idd, beetje agent zegt Foei! en voor de rest niksquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:18 schreef nicomart het volgende:
Trouwens nogal kansloos om dan te vluchten voor de politie...
True, maar een scooter-politieauto achtervolging is snel afgelopen hier in Delftquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat natuurlijk? Kan met meerdere voertuigen die motorisch worden aangedreven toch?
Trouwens nogal kansloos om dan te vluchten voor de politie...
edit:
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar een scooter-politieauto achtervolging is snel afgelopen hier in Delft
Dat me denken aan een vakantie paar jaar geleden. Schoot een scooter vlak voor onze auto langs, maar hij had niet gezien dat er een motoragent van de andere kant kwam. Die vloog er gelijk achteraanquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzo
Truequote:Op donderdag 8 mei 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzo
Sterkte deze avond Bartquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMaargoed, mn internet ligt er af deze avond, dus
Fijne avond nog allen
![]()
oej.. morgen avond, dat gaat zwaar worden voor mij...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik snak naar pils, maar dat komt morgenavond wel![]()
en het weekend uiteraard ook
hoiii
vertelquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oej.. morgen avond, dat gaat zwaar worden voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |