Oh, dan dacht ik aan een ander zooitje, voor er misverstanden ontstaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapen
Ik voor de rest eigenlijk ook niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:57 schreef Goover het volgende:
Ik doe niet aan voetbal dingenAlleen met WK/EK dingetjes, beetje wedstrijdjes kijken met vrienden is dan nog wel grappig.
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voor de rest eigenlijk ook niet meer
Maar ik zwaai af
Tot over 20 minuten
nananaanaquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uur
Ook de beste manier lijkt mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Kieskeurig maar wel gericht, klinkt goed
Oooh.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapen
Kan je mooi mij gezelschap houden, ik moet nog een half uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uur
generalisatie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook de beste manier lijkt mijDat gezeul door de stad.. Alhoewel ik best wel eens voor man wil spelen voor mn vriendinnen. (Als ik meewandelen, ja knikken of beoordelen en als kapstok fungeren)
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan je mooi mij gezelschap houden, ik moet nog een half uur
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaarquote:
Het is je vergeven... Ik had gewoon mijn bed uit moeten komen, als ik hier om 8:00 had gestaan mocht ik nu al een half uur geleden naar huisquote:
idd.. het blijven retorische vragenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaar
Precies. Wat eigenlijk onzin is, want als het niet leuk staat en ze koopt het toch dan loopt ze toch voor gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaar
Willen meeten in juniquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Goover het volgende:
Het 'Meeters' lijstje in de OP, waar gaat die over? Mensen die willen meeten of gemeet hebben?
8 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is je vergeven... Ik had gewoon mijn bed uit moeten komen, als ik hier om 8:00 had gestaan mocht ik nu al een half uur geleden naar huis
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Wat eigenlijk onzin is, want als het niet leuk staat en ze koopt het toch dan loopt ze toch voor gek
Is mijn kont hier dik in? Als je kont dik is dan is hij overal dik in, en als je daar wat aan wilt doen moet je minder eten.quote:
En ze weten zelf toch wel of het leuk is of niet.. de vragen zijn echt puur gewoon om te checken of je het wel met ze eens bent en ze gelijk geeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..
Ja maar de waarheid is ook vervelend, dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..
wat is waar? dat je een dikke kont hebt of dat een dikke kont altijd dik is en niet aan de kleding ligt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is mijn kont hier dik in? Als je kont dik is dan is hij overal dik in, en als je daar wat aan wilt doen moet je minder eten.
Maar dat is mijn mening![]()
en nee dat zeg ik nooitmaar het is wel waar
als je dat zegt moet ik denken aan Hans Teeuwen bij die meiden van halal.. ge-wel-dig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid is ook vervelend, dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt..
Ah, dan zet ik mijn naam er ook bij, mist ik kan enzeu.quote:
7:50 van huis weg...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 uurNu heb ik nog meer medelijden met je
Al weet ik niet hoe laat je weg moet daarvoor..
Dat als je vind dat je een te dikke kont hebt dat je er wat aan moet doen en dat het niet aan de kleding ligt..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat is waar? dat je een dikke kont hebt of dat een dikke kont altijd dik is en niet aan de kleding ligt?
En met een kontje is nix mis..
Gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah, dan zet ik mijn naam er ook bij, mist ik kan enzeu.
[..]
Ik heb geen medelijden meer met jequote:7:50 van huis weg...
Dat was ook echt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
als je dat zegt moet ik denken aan Hans Teeuwen bij die meiden van halal.. ge-wel-dig!
Gaat toch zeker geen uren duren hoop ik???quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
Ah dat wordt voor mij ook later weg + thuis want ze bellen 10 minuten voor ik naar huis moet met het probleem van 10 weken
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minutenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gaat toch zeker geen uren duren hoop ik???
edit: las de zin een beetje krom
succes! ik ben weg!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minuten
Multitasking, dat zouden mannen ook eens moeten leren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minuten
Ik kan datquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Multitasking, dat zouden mannen ook eens moeten leren...
Jij hakt je raketquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Pff, eerst maar eens een Raket naar binnen hakken, ik heb het stervenswarm
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
30 km/u naar huis fietsen is niet zo gezond zekerNico
Dat had ik ook, daarom ben ik nu weer snel naar binnen gevluchtquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |