* G.Fawkes meldtquote:
ja dat is lastig ik ken het..quote:
ksst ze had het tegen mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ik net weer op het goede moment binnenvallen![]()
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent van het type meisje dat one of the guys is
Dat zijn altijd de leukste om mee om te gaan
quote:
Dat zeg ik, one of the guysquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
En ik houd van voetbal, computers & spelletjes en ben een slechte shopper
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer welquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn Lilly is erg vrouwelijk qua dingen, maar soms ff net wat harder dan een standaard meisje..
ik vind een meisje-meisje niet echt alles, maar net ff wat harder (zoals lilly) is ideaal imo...
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer wel
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.
En ik houd van voetbal, computers & spelletjes en ben een slechte shopper
Neeee maar ik ben wel verzorgend en bang aangelegdquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
Je bent stalker of je bent het niet hequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen in het topic breed uit zitten meten dat ik niet te koop ben voor 2 breezers en men eerst een x aantal dates met mij moet hebben gehad.. dus als ik nu om te kopen ben voor die oh zoramen en A&dM en de schouw dan voelen ze zich hier zo verraden..
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent stalker of je bent het niet he![]()
Ik hou niet van half werk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijken.
Oja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel het zelfde idee.. Omkopen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Kieskeurig maar wel gericht, klinkt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.
Wat voor zooitje?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
[..]
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
Daarom bedacht ik het me ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat voor zooitje?(of ben ik nu heel blond?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |