nee, Slachter-offer..quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
Ja.. maar ik denk altijd dat ik nooit tijd heb
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk altijd dat ik nooit tijd heb
Oh zo. Heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee was
Ik vroeger ook, maar dat is er zo ingeroest dat ik tegenwoordig daar een beetje vast aan zit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook
Maar dat gebruik ik gewoon als smoes om niks te hoeven doen
Dat ben je nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee was
Ik ben juist altijd op tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb ik eigenlijk nooit. Ik ben vaak te laat ook
We gingen toch trouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uur
Wat was je van plan dan![]()
Gewoon gaan bellen. Als de afspraak eenmaal staat kun je niet meer terug. Ik heb de mazzel dat een aantal vrienden heb die ik 3 seconde van te voren kan bellen om te vragen waar we gaan drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar dat is er zo ingeroest dat ik tegenwoordig daar een beetje vast aan zit.
Eigenlijk moet ik dat kwijt want dat zorgt er voor dat ik niet echt een leven heb buiten het weekend om
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon gaan bellen. Als de afspraak eenmaal staat kun je niet meer terug. Ik heb de mazzel dat een aantal vrienden heb die ik 3 seconde van te voren kan bellen om te vragen waar we gaan drinken
Praten met je vrienden is leuk genoeg, imoquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnen
en te weinig vrienden![]()
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnen
en te weinig vrienden![]()
Ja, dat is wel lastig misschien.. Eerst samenwonen dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, laatste poging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoegquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Praten met je vrienden is leuk genoeg, imo![]()
En dan ook nog eens onder het genot van een goede speciaal bier en mijn dag kan niet stuk
(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
Als ik ook maar iets over voetbal zeg dan worden ze gek en als zij ook maar iets over hun oh-zo-ingewikkelde relatie met jongens hebben dan word ik gek(oh zo ingewikkelde relaties: bv. een jongen leuk vinden maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet etc.)
Fuck the EBU![]()
Elke dag is ietsje pietsje overdreven maar 2 a 3 keer per week is mijn gemiddelde tenzij ik het echt druk hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lastig misschien.. Eerst samenwonen dan maar?![]()
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, laatste poging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen in het topic breed uit zitten meten dat ik niet te koop ben voor 2 breezers en men eerst een x aantal dates met mij moet hebben gehad.. dus als ik nu om te kopen ben voor die oh zoramen en A&dM en de schouw dan voelen ze zich hier zo verraden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU![]()
Jij bent van het type meisje dat one of the guys isquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoeg(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
Als ik ook maar iets over voetbal zeg dan worden ze gek en als zij ook maar iets over hun oh-zo-ingewikkelde relatie met jongens hebben dan word ik gek(oh zo ingewikkelde relaties: bv. een jongen leuk vinden maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet etc.)
Dat zijn altijd de leukste om mee om te gaan
Ja maar dan moet dat bij mij op bed..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?
Fuck the EBU![]()
idd.. je hebt wat goeie vrienden nodigquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoeg(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
![]()
![]()
Mijn Lilly is erg vrouwelijk qua dingen, maar soms ff net wat harder dan een standaard meisje..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent van het type meisje dat one of the guys is
ik vind een meisje-meisje niet echt alles, maar net ff wat harder (zoals lilly) is ideaal imo...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
* G.Fawkes meldtquote:
middag!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.![]()
ja dat is lastig ik ken het..quote:
Daarom was ik ook blij dat er een vriend op zichzelf ging wonen. Dan is dat een stuk makkelijker![]()
![]()
ksst ze had het tegen mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ik net weer op het goede moment binnenvallen![]()
![]()
![]()
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent van het type meisje dat one of the guys is
En ik houd van voetbal, computers & spelletjes en ben een slechte shopper
Fuck the EBU![]()
quote:
Dat zeg ik, one of the guysquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer welquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn Lilly is erg vrouwelijk qua dingen, maar soms ff net wat harder dan een standaard meisje..
ik vind een meisje-meisje niet echt alles, maar net ff wat harder (zoals lilly) is ideaal imo...
Fuck the EBU![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer wel![]()
![]()
![]()
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Neeee maar ik ben wel verzorgend en bang aangelegdquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
Als iemand iets engs gaat doen zeg ik echt standaard: "doe je voorzichtig?"
Ik lijk af en toe net mn moeder
Fuck the EBU![]()
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
![]()
![]()
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..
Fuck the EBU![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
Fuck the EBU![]()
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
Jawel, je keek.![]()
Je bent stalker of je bent het niet hequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken![]()
Ik hou niet van half werk![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen in het topic breed uit zitten meten dat ik niet te koop ben voor 2 breezers en men eerst een x aantal dates met mij moet hebben gehad.. dus als ik nu om te kopen ben voor die oh zoramen en A&dM en de schouw dan voelen ze zich hier zo verraden..
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent stalker of je bent het niet he![]()
Ik hou niet van half werk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijken.
Oja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel het zelfde idee.. Omkopen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Kieskeurig maar wel gericht, klinkt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.
![]()
![]()
Wat voor zooitje?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
[..]
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
(of ben ik nu heel blond?)
Fuck the EBU![]()
Daarom bedacht ik het me ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
Al denk ik dat Yesse fanatieker dan mij is qua voetbal![]()
![]()
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat voor zooitje?(of ben ik nu heel blond?)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: