komende winterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stuur hier eens wat heen!
Maar de baas kwam gisteren persoonlijk vertellen dat we airco krijgen... alleen wanneer is nog niet bekend... vast de dag voordat ik hier klaar ben
He, nog een ex-SES modquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
workflow op de afdeling hier naast is zeeeer melig...
Allleen maar gebulderlach!
mag je gaan dweilen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ben toch bijna klaar, en dan kom ik in toch in de hal te werken, met airco
nog een beetje begrepen dan??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
dank jequote:
Hej hej Pils!quote:
Holaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog een beetje begrepen dan??
oh en hoi!
quote:
Knutsel een mooi sieradendoosjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Heee ik leef alleen met je meequote:
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Die snap ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola. Jawel, maar ook alleen maar omdat ik al voorkennis had en dat ze de Engelse begrippen zo knullig vertalen
. Analytica de web, ja dat is easy haha. Alles kits hier?
Kom je weer mooi mee wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebben
echt goed klote dit, maar gisteravond tot 2 uur doorgewerkt en een heel eind gekomen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heee ik leef alleen met je meeIk moet zelf ongeveer 150 formulieren invoeren...
En niet van 2 woorden ofzo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |