Bij mij zijn het meer 30 herinneringen voor mezelfquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op elk werkje wat ik doe moet er een, dus ik heb er wel 300 ofzo!
Ok.. Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meer 30 herinneringen voor mezelf
Klopt, maar hoe is de kaasfactor van Sensationquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vond No Regular toch een van de beste sensation black anthems..
het is veel te zonnig om binnen te zitten en aan verslagen te werken...quote:
Half uurtje eerder klaar vandaag?quote:
Hmm, zelfs dat zou ik nu al lekker vindenquote:
ze drinkt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vanavond nog terassen
Pas je vanavond dan op voor overstekende deuren
En het zijn ook nog eens allemaal zorgconsulentes \O/quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wil ik ook..
de vrouw/man percentage op mijn stage was...altijd vrij laag
de laatste was 0 vrouw / 25 mannen..
Eerder naar huis gaanquote:
Je bent verdoemd!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eerder naar huis gaan
tis bij mij nou wel heel erg... ik heb gewoon de foto's van het huwelijk van frans bauer gekeken...![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je bent verdoemd!!!
Wij eten hier traditioneel altijd appelflappen op vrijdagochtend en vandaag mocht ik ze ophalen. Blijkt het gewoon bij de bakker te zijn die ook de bruidstaart van Frans Bauer levert
kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt he, verdoemd... Het komt noooooooooit meer goed...
quote:
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaa.. nog 2 uur en 50 minuten![]()
En dan eerst een biertje nemen hier en dan naar huis crossen
hehe.. nee joh.. als stagiair mag je gewoon klagen waar en wanneer je wilquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppen![]()
Met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dit topic beter richting klaagbaak schoppen![]()
kan wel wat inhoudelijks over mn onderzoek vertellen, maar ik denk dat dan iedereen afhaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
De gesprekken worden er hier ook niet inhoudelijker van
Joh, alsof dat iets nieuws is hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
De gesprekken worden er hier ook niet inhoudelijker van
Weet ik, maar posts met alleen smilies of 'ok' zijn toch wel erg, ook voor hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, alsof dat iets nieuws is hier.
Volgende week donderdag komen ze em instellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben hier ook nieuwe stoelen gekregen toen... zitten best goed
Ja, meestal staan er iets meer woorden in een post, maar dat maakt ze niet minder inhoudsloos.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar posts met alleen smilies of 'ok' zijn toch wel erg, ook voor hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |