Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft met brain in zijn maag zitten.
De jalouzie straalt er nu bij Huub echt uit. huub is al uren bezig om Huub zwart te maken. Het zit hem nog steeds niet lekker.
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
en wat zeiden ze??quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
Huub gaat bellen om verhaal te houden en er volgt een audiolock.
Hij zei net toch ik wilde niet dat jij het wist , smerige hondquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
tnx NMNS
[..]
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?
Het geile gedeelte laat ik aan jou over, het mepgedeelte wil ik graag zienquote:
Ja mooi he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Omdat Brian geen boete meer krijgt gaat hij dit gevecht aan.
Verlullen, verlullen.
Laat hem zijn opgezwollen bek vol smurrie dichthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
B: je moet kunnen verliezen om soms te kunnen winnen. Dat betekent ook om soms nee te zeggen....hmhm...
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef neehe het volgende:
Je tegenstander niet vertellen dat de wedstrijd de volgende dag al is, is wel erg laf, je zou haast denken dat Brainless de paardenrukker bang is voor Huub.
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.
En z'n ultieme skill, de kopstoot......daar bedoelde hij vast niet het glas bier met een beerenburg ernaast mee....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:49 schreef tipsch het volgende:
Tommy, vraag eens aan Brian of hij respect voor zichzelf kan opbrengen nou hij een overduidelijk zwakkere tegenstander heeft uitgedaagd.
Wat weet je het toch altijd mooi te verwoorden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef akveor het volgende:
Brian begrijpt gewoon niet dat je beter niet niemand kan uitdagen van wie je zeker weet dat je wint.
Het is gebruik maken van iemands ego om iemand legaal in elkaar te kunnen trappen.
Brian had iets moeten zoeken waar beide een kans hadden. Het was Brians doel om Huub nee te laten zeggen? Nou dat s dan niet gelukt. Dan zou Brian gewoon kunnen zeggen. Stoer dat je ja hebt gezegd maar je bent geen partij voor me en als sportman kan ik dat dus niet maken.
Tommie is top!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Tommie probeert aan die ratten uit te leggen dat de hele uitdaging van rat naar Huub om te beginnen al onsportief is.
Hij krijgt de hele rattenclub tegen zich, en wijkt geen duimbreed.
GOOOO TOMMIE!!!
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat Huub een heethoofd is. Ook dat had Brian moeten weigeren. Helaas is Brian's zelfbehersing ook zo slecht dat hij zich uit de tent leit lokken. Is dat ook niet een soort van code in die oosterse sporten dat je de technieken zullen misbruiken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
En nu is Huub dikke kleine huilie omdat Brian hem een beetje playedquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.
Echt hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub zo werkt de gouden kooi wel hoor.Maar daar kom je pas 23 mei achter.
Een engbek t.o een heel corecte vent.quote:
Eeens, Huub melkt het idd enorm uit, maar de eerste woorden van B toen huub hem confronteerde met het feit dat B wist wanneer het was >> toppiequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
Nee, dat willen ze liever niet horen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .
topppppp tommy is echt topquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Tommie speelt het goed
Brian tegen Tommie: was jij van plan om Amanda dronken te voeren.
Tommie: ja.
Tommie: was ik hier niet om Claire te versieren?
Score!
Zodra je ook maar iets begint tegen B en A kun je het schudden.
Die komen er wel meer in dat huis die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef agter het volgende:
Tommy is GOOOOEEEEDDDD
Net zoals Ricardo, maar dat vinden B en A niet erg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Ja èn? Mag dat niet? Eindelijk eens iemand die het voor Huub opneemt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bullshit, Jaap liets iets vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och, Huubje in navolging van Brian ook glaswerk gevonden om te breken?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.
Het enige wat Huub nu dwars zit is Jaap. Hij ziet jaap de andere kant optrekken en dat zit hem niet lekker. Dus gooit slimme Huub het nu over een ander boeg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Brian:"Ik kom zo terug, ik wil hoor wat breken."
Ik zeg over 2 wekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef mootie het volgende:
Tommy vliegt er binnenkort ook uit.
Tommy heeft van het begin af aan partij gekozen met Huub. Hij speelt ook informatie door aan Huub. op zich niets mis mee. Ricardo is weer met Brain en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat doet die lutser toch zelf door met z'n domme verstand die uitdaging aan te nemen. Hij is degene die roept dat hij na de begroeting direct Brian op z'n muil wil slaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Dark het volgende:
Huub - Als het maar tv is, kan je gewoon met iemands gezondheid spelen.............
Dat zou wel stijl zijn van Huub om nu te vertrekkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Alles heeft huub voor het hokje gedaan en als dank word je belazerd.Domme domme Huub,wisten wij al veel langer.Pak je koffers en ga naar huis.
Als ik het goed begreep was het antwoord van de FEBO dat het aangehouden zou worden omdat er nu geen antwoord (of brief) gegeven kan worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub trap net een tafeltje onderste boven... Net gebeld met achter maar details weetik niet
Dat weet ik wel zeker, Tommie is niet zo gek op slabekken en ratten.quote:
Tommy wel, maar wedden dat Ricardo daar over vier weken nog verdwaasd rond loopt te kwekken waar iedereen toch is?quote:
Hoe ver kun je gaan in een spel, Huub is al vanaf het begin tegen gewerkt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
Het is duidelijk dat Huub dit niet speelt. Het vuur en huilen tegelijkertijd spreken boekdelen.
Het gaat op de manier waarop hequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
Wat is nou het probleem??
Ik neem toch aan dat dat sparren morgen sowieso niet doorgaat nu Huub z'n voet in het verband zit??
Ik verstond dat ie iets te drinken wilde hebben. Maar nee hoor, zakkenwasser wil weer wat breken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Brian:"Ik kom zo terug, ik wil wat breken."
Uhm, dat Brian en Amanda al wisten dat het morgen zou moeten gaan gebeuren. Ze mochten niets zeggen van de Febo. Huub is daarom een beetje boos. Hij vindt dat hij dat ook moest weten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
Wat is nou het probleem??
Ik neem toch aan dat dat sparren morgen sowieso niet doorgaat nu Huub z'n voet in het verband zit??
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het slachtoffertje zit op de stoep symphatiestemmen op te wekken bij zijn achterban.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tommy wel, maar wedden dat Ricardo daar over vier weken nog verdwaasd rond loopt te kwekken waar iedereen toch is?
Daar is hij trouwens wel goed inquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Onnozel kijken is ook een vak
en terrecht !!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het slachtoffertje zit op de stoep symphatiestemmen op te wekken bij zijn achterban.
Hoe vaak heef hij zich in het verleden niet vergist in weddenschappen om een hoop CP's? Stoerdoenerij van en klein kutventje met een enorm grote muil. Als hij zijn verstand had gebruikt in plaats van zijn driftbuien had ik er heel anders tegen aan gekeken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat Huub dacht te weten over het gesprek wat buiten gevoerd werd is dat het over het sparren ging. Huub maakte zich druk over de wedstrijd... hoe meer hij erover nadacht en sprak met de anderen des te meer vond hij het stinken. Hij kwam verhaal halen bij Brian.
Door training met die K1 gedoe gasten. Hij gaf die gast een trap ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Py het volgende:
Maarja, Huub is zo laf om een doekje om zijn enkel te laten binden omdat ie au heeft van de training.Wat was het nou? Net niet gebroken, maar wat kneuzingen en vochtzwellingen? Vaag dus
Dit hele gebeuren is om te kotsen. Ik reken het de FEBO aan, alles wat er de laatste dagen gebeurd is, Huub moet en zal geslachtofferd worden, bah bah.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe ver kun je gaan in een spel, Huub is al vanaf het begin tegen gewerkt.
Dat komt op het geluidloze gifje al luid en duidelijk door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef tipsch het volgende:
Toon van die stinkrat was weer walgelijk intimiderend.
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
Ah, Huub is dus opgehaald via de zijdeur door achter.
Lijkt me een heel goed plan. Ik ben er klaar voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
Tommie moet B en A nu gewoon helemaal kapot maken, als ik hem was zou ik alle info op zijn afschieten het liefst met Huub erbij.
Dan maar geen 2 avonden drankjes inschenken.
Die hem weer omlult bedoel jequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de Febo, er is wrs iemand die hem begrijpt, thank god.
Mwah ik denk eerder dat ze niet willen dat dit escaleert gezien Huub's voet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de Febo, er is wrs iemand die hem begrijpt, thank god.
Dan moet Huub maar eens leren zijn kleine ego eens opzij te zetten. Hij weet dat Brain zwaarder, groter en sterker is en toch wil hij de kleine smurf uit hangen. Je ben toch niet helemaal meer normaal als jezelf nog wil sparren met een trainer. Boel shit, met hele Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat Huub dacht te weten over het gesprek wat buiten gevoerd werd is dat het over het sparren ging. Huub maakte zich druk over de wedstrijd... hoe meer hij erover nadacht en sprak met de anderen des te meer vond hij het stinken. Hij kwam verhaal halen bij Brian.
Nee, een mannenstem riep hem naar achter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?
[ afbeelding ]
Tommie komt toch uit een welgesteld gezin dus die 2 avondjes boeien geen ruk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed plan. Ik ben er klaar voor.
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is om te kotsen. Ik reken het de FEBO aan, alles wat er de laatste dagen gebeurd is, Huub moet en zal geslachtofferd worden, bah bah.
Ik hoorde een stem, toen stond Huub op, toen hoorde ik een geluid van iets dat een deur had kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik hoorde zelfs iemand Huub's naam noemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, iemand riep : Huub kom je even ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
Aha dank je. Ik had het geluid op Tommie aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, een mannenstem riep hem naar achter.
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Door training met die K1 gedoe gasten. Hij gaf die gast een trap ofzo.
Wel opletten meneer.
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Prospera het volgende:
Kopdicht kutwijf en wijs niet zo met je vinger![]()
[ afbeelding ]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
En hij heeft het nog aan Brian gevraagd, wanneer is dat dan? En schijnbaar mocht dat dus van achter niet bekend gemaakt worden. Hoe bizar???
Niet ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]waar moet ze anders mee wijzen....
Ja, er staat ook niet op het rooster wanneer hij Brian wakker gaat houden of Amanda gaat dissen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.
Geen idee, ik vind hem irritant. Wel top dat hij het voor huub opneemt overigensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt Tommy allemaal waar velen zo lyrisch over zijn?
Oeps... als je niet voor B&A bent dan ben je niet oprechtquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Tommy: kan jij zeggen dat je oprecht bent?
Amanda: met wie heb je het meeste in DGK?
Tommy: met Claire
Amanda: okee
Nee, er stond een kickbokstraining "opeens" op de kalender. Huub vond dat nogal vreemd en vroeg zich af waarom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"
Volgens mij een dinsdag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevonden![]()
Wanneer was die training eigenlijk?
Hij praat rustig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe vaak heef hij zich in het verleden niet vergist in weddenschappen om een hoop CP's? Stoerdoenerij van en klein kutventje met een enorm grote muil. Als hij zijn verstand had gebruikt in plaats van zijn driftbuien had ik er heel anders tegen aan gekeken.
Er stond op het rooster kickboksen, alleen is mij niet duidelijk of het nu training of het sparren betrof.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
Stond het nu wel of niet op het rooster???
toch wel de hamvraag
Dat is nou precies waar hij mee bezig is....hij is zo intens geslepen, daar word je eng van. Het is de duivel hemzelf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Show must go on he...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow....wat was Huub oprecht boos en verontwaardigd........kijk dat ventje nu....
Ah okay, thnx... maar tijdens de training was Huub al duidelijk dat het tegen Brian zou zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, er stond een kickbokstraining "opeens" op de kalender. Huub vond dat nogal vreemd en vroeg zich af waarom.
Tommy is een nette knul en is het niet eens met de denkwijze van B e A, duidelijker kan ik het niet zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Yepz.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:10 schreef Leandra het volgende:
Oeps... als je niet voor B&A bent dan ben je niet oprecht
Dat wordt lastig voor Tommy om nu Brian nog ergens van te overtuigen.
Hij heeft geen gezwollen enkel, maar een zere teenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef Py het volgende:
Heeft iemand Huub's megagezwollen enkel gezien voor hij naar de dokter ging?
En zijn er caps van?
Nee... wel stond er op het rooster dat er dinsdagmiddag een kickboksles voor Huub stond ingeplanned... Huub was toen al erg verbaasd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
toch wel de hamvraag
Praat rustig, maar als Brian begint te roepen "laat me uitpraten" zegt hij ook gewoon "volgens mij was ik eerder aan het woord". Hij gebruikt inhoudelijke argumenten en lult ze volledig klem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Grappig: Huub zegt nu ook dat B na 2 jaar nog steeds niet geleerd heeft dat eerlijkheid je verder brengt ind e villa. Heb je wel gelijk in denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.
Ik heb meer symphatie voor die kleine kutkabouter die keer op keer z'n kop stoot en veel van zichzelf laat zien. Dan Brian die steeds maar loopt te mekkeren dat ie zoveel in de villa heeft geleerd maar keer op keer laat zien dat het niet zo is. De arrogantie bezit om iemand een les te menen moeten leren vind ik sowieso al een walgelijke uitspraak.
Ik houd gewoon van de menselijke kant die Huub laat zien.
Nog los van Brian begrijp ik gewoon niet dat Huub daar zo zwaar aan tilt. Dus los van Brian of het netjes is van hem of not done.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat Huub een heethoofd is. Ook dat had Brian moeten weigeren. Helaas is Brian's zelfbehersing ook zo slecht dat hij zich uit de tent leit lokken. Is dat ook niet een soort van code in die oosterse sporten dat je de technieken zullen misbruiken?
Jammer, ik vind vond Tommy leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef Prospera het volgende:
Amanda: als ik zie dat jij tegen mij heb gelogen en ze bedreigt hem. Een plan tegen Amanda&Brian en dat is klaar![]()
Brian is ook boos, Tommy houdt zich kranig, maar is vast volgende week weg door die 2.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon heel flexibel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow....wat was Huub oprecht boos en verontwaardigd........kijk dat ventje nu....
Zo bespeelt Brian ook de streamers dat Huub zo slecht enzo is. En sommige wil dat ook graag geloven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:"Dat een mensen die jongen de winst gunnen zeg", en maar streamers blijven bespelen.....
Maar Tommy kent DGK wetten niet....dus die bazelt ook maar een beetje over politiek correct handelen in de buitenwereld....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tommy probeert aan die ratten uit te leggen dat die hele uitdaging van rat naar Huub toe al niet sportief was. Zeker niet voor iemand die zich een sportman noemt.
En dan ook nog verzwijgen wanneer die zogenaamde 'wedstrijd' is, terwijl je dat al ruim van te voren weet.
Terwijl rat zo verontwaardigd heeft gereageerd op de 15 kilo die Dinos op rat voor had.
Terwijl rat meer dan 15 kilo op Huub voor heeft, plus meer dan een jaar training, plus meer spierkracht, plus meer uithoudingsvermogen, plus voorkennis.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
De wereld is weer heel gemeen... want hij (Febo) is groot en jij is klein..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Huub terug.
Huub: Sommige mensen weten wanneer je stoom moet afblazen. Stijn?
Dit vind ik ook het vervelende van het hele DGK gebeuren. Kon je vroeger iemand aanspreken op de waarheid en als diegene later bleek gelogen te hebben dan was de villa te 'klein' als dit uitkwam. Tegenwoordig word de leugen zo beschermd dat de waarheid nauwelijks nog aanbod komt. Het is de farce van de TV die een einde heeft gemaakt aan de waarheid.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef Disana het volgende:
Huub over Brian: Eerst ontkennen, en daarna een leugen. De waarheid komt altijd uit.
Oh ik dacht dat zijn enkel in een drukverband zat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij heeft geen gezwollen enkel, maar een zere teen
Natuurlijk doet Jaap dat ook. B en A ook, meestal op een bizar slechte wijze.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo bespeelt Brian ook de streamers dat Huub zo slecht enzo is. En sommige wil dat ook graag geloven.
Jaap doet ook zo zijn ding.
Tjongejonge.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tommy is intelligenter dan Breien en dat vindt Breien niet leuk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef Ziet het volgende:
amanda: lieve tommy, als deze miljonair die er al meer dan 600 dagen zit nou zegt dat ie er tijd voor vrijmaakt?
Dit is de eerste keer dat Tommy mij opvalt dus veel mis ik er niet aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Prospera het volgende:
Nou Tommy is exit, die willen Brian&Amanda niet meer terug.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn enkel in een drukverband zat?
Maar het drukverband tegen de zwellingen zit dus op zijn teen?
Dat kutkabouertje heeft al vaak zijn hoofd gestoten maar lijkt er niets van te leren, hij gaat op dezelfde nare voet verder. En zijn rivaal in dit "spel" heeft een blok beton voor zijn hoofd die zo groot is dat je Nederland voor een stormvloed kunt beschermen tot in het jaar 3000.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.
Ik heb meer symphatie voor die kleine kutkabouter die keer op keer z'n kop stoot en veel van zichzelf laat zien. Dan Brian die steeds maar loopt te mekkeren dat ie zoveel in de villa heeft geleerd maar keer op keer laat zien dat het niet zo is. De arrogantie bezit om iemand een les te menen moeten leren vind ik sowieso al een walgelijke uitspraak.
Ik houd gewoon van de menselijke kant die Huub laat zien.
Tuurlijk. Maar het gaat hier om het feit dat de FEBO dus schijnbaar leuk met de snode plannetjes van Brian meespeelt, en hiermee Huub's gezondheid op het spel zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Huub, je had ook zelf kunnen bedenken dat het een snood plan zou zijn.
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tommy is intelligenter dan Breien en dat vindt Breien niet leuk
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, het stond op het rooster, eergisteren, ineens en Huub schrok ervan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
toch wel de hamvraag
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.
Mwah als je je verbaal zo goed weet te redden, in vrijwel correct Nederlands, ben je ook echt wel intelligenter...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Varen het volgende:
Oie, Brian wordt dreigend tegen Tommy
Dus als Amanda en Brian het niet meer willen komt Tommy niet meer? Veelzeggend!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Prospera het volgende:
Nou Tommy is exit, die willen Brian&Amanda niet meer terug.
Rot toch eens een keer op met deze kutposts. Nu doe je weer alsof de mensen die op die jongen stemmen niet helemaal goed bij zijn en zelf niet kunnen nadenken.. Grappig die smiley ervoor maar dit is gewoon weer een post je onder de gordel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:"Dat een mensen die jongen de winst gunnen zeg", en maar streamers blijven bespelen.....
Kun je daar nog iets inhoudelijks aan toevoegen? Of blijft het bij deze sneer?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je al op?
Echt hè dat je niet oplet?
Ik heb niet alles gehoordquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.
Brian dreigt altijd, dat weet je toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kutkabouertje heeft al vaak zijn hoofd gestoten maar lijkt er niets van te leren, hij gaat op dezelfde nare voet verder. En zijn rivaal in dit "spel" heeft een blok beton voor zijn hoofd die zo groot is dat je Nederland voor een stormvloed kunt beschermen tot in het jaar 3000.
Ik snap er geen fuck meer vanquote:
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Lady-night het volgende:
Tommy in de kooi en Ricardo eruit
Is abosluut niet aanvallend bedoeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je daar nog iets inhoudelijks aan toevoegen? Of blijft het bij deze sneer?
En dan nog beweren dat je soms moet kunnen verliezen om te kunnen winnen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef ruby het volgende:
Wat een teringpsychopaat die Brian. Hij kan z'n gore klauwen weer niet thuishouden.
Brian is de butler die geen drinken haalt zat..... modern personeelsbeleid....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Py het volgende:
WTF was dat
exit brian godverdommequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
Fokking hell!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak is die Brian!
Ooit je teen gekneusd of gebroken??? Ik wel... en ja: dan krijg je gips of drukverband op die manier...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Amanda dat zei.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Lepell het volgende:
Claira: Hou je kanker smoel dicht..
HAHAHHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |