Ik verwacht niet dat dat gevecht er gaat komen; de Febo vertrouwd Brian's zelfbeheersing niet en wil 2 gezonde finalisten, zonder gebroken botten/blauwe plekken op de finale-uitzending.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Smash-it het volgende:
Ze heeft 1 ingreep gehad en bij het CBR maakte ze een 2e blunder, maar dat was geen ingreep.
Brian: weet je hoe het komt, je kijkt teveel in de spiegelquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap vindt dat ze nu gewoon lekker door gaan lessen op kosten van de zaak.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag ik.............................................
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
B: Zondag is moederdag, ik ga mijn moeder sowieso bellen. Jij moet even aangeven dat je wilt dat je moeder je collect called.
A: Ja.. dat heeft ze al een hele tijd niet meer gedaan. Zal wel een reden voor zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!
16, wow! Eh, wat je kunt vragen? Of Jaap buiten de kooi eens een biertje zou willen drinken met Brian? Als je een vraag wilt stellen die in Jaap zn straatje is dan zou ik zeggen, vraag iets over etenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:17 schreef Lady-night het volgende:
IK ben nr 16 in de wachtrij, maar wat moet ik vragen???
Er er is nooit een maatstaf gehanteerd dat degene die het meest liet zien de winnaar zou zijn. Niets laten zien is daarentegen wel een maatstaf gebleken voor vroegtijdig vertrek. Verder is het allemaal nog speculatief, iedereen kan winnen, totdat de winnaar bekend is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Lady-night het volgende:
De febo houdt niet eens de schijn meer op dat het nog eerlijk gaat....afgelopen wegwezen...wie heeft het meest laten zien in de kooi? Maakt niet uit...Degene die iets langer dan de tweede erin zit wwordt gewoon miljonair.....
macaber grapjequote:Op donderdag 8 mei 2008 19:23 schreef MargrietV het volgende:
vanmiddag.... in de tuin... http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285320&EMB=TaF
aan de OP te zien zijn ze er welquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
ik zie nog geen bekende namen op de japie chat... ben zelf nr 13 in de wachtrij
Thnx, leuke TTquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
16, wow! Eh, wat je kunt vragen? Of Jaap buiten de kooi eens een biertje zou willen drinken met Brian? Als je een vraag wilt stellen die in Jaap zn straatje is dan zou ik zeggen, vraag iets over eten
Wat ga je vragen ik sta een hoger dan jij..12quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
Lees de OP, er echt FOKkers aanwezig. Nog meer dan de genoemde namen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
of hij met Huubie nog het persiflage lied willen makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:28 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat ga je vragen ik sta een hoger dan jij..12
tipschquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef Prospera het volgende:
Gesignaleerde Fokkers: Roevka, Disana, Dark, Varen en Betty.
Of hij bang is voor Brian en Amanda.Zeggen dat hij populair kan worden als hij de pruik van Amanda aftrekt en vraag effe of hij de fohn niet gevaarlijk vond.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Kinga het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik moet vragen.
Hoe kan dat nu toch.......Huub heeft de meeste fans, de laatste pp's zijn hartstikke oneerlijk geweest....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Ricardo dat hij goed moet opletten tijdens de chat.
Tuurlijk, het barst er van de B en A fans, de vriendjes van die pisnicht.
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:38 schreef Desii het volgende:
Die fohn is een goeie
Dat is Brian's referentiekader BQ, daar kan hij niets aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
Brian: Waar is Huub?
Claire: Naar de huisarts.
Brian: Heeft hij een SOA?
Heeft die engbek echt niks anders te melden?
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....
En bij wie hij zich het meest op z'n gemak voelt, bij Brian of bij Huub...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)
Joh, Ricardo is volgens mij best een goeie knul......zou alleen wel erg moe zijn na één dag met hem....quote:
Is dat zo? Ik heb vandaag niet al teveel gekeken, maar het viel mij juist op dat hij helemaal niet zo zat te klagen.....Hij heeft ook echt wel een enorm dikke muil...'t lijkt mij niet normaalquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian blijft maar zeuren om zijn kiesje...pijntje....antibioticaatje....bijsluitertje
dat duurt even.... ff geduld hebben; gister duurde dat bij mij ook een paar minutenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:50 schreef Kinga het volgende:
geen wachtende meer, maar kan weer niet typen
Tuulijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef trettie het volgende:
heeft iemand een linkje waar ik kan kijken aub?
Moet ie vooral nog meer wijn drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb vandaag niet al teveel gekeken, maar het viel mij juist op dat hij helemaal niet zo zat te klagen.....Hij heeft ook echt wel een enorm dikke muil...'t lijkt mij niet normaal
Vroeg ik me ook al af, raak er inmiddels aan gewend, jij niet?quote:
dank je Bequeen!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuulijk.![]()
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
Zonde van de chat van Jaap.Word knettergek van die verklede vent.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:05 schreef BarryK het volgende:
Flikker toch op met dat gelul tegen Ricardo..
Heb ik gedaan, ik lig eruit!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:07 schreef tipsch het volgende:
Je gaat lekker Dark.Nu Jaap nog even aanmoedigen om eindelijk eens B&A aan te pakken.
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Schrijf effe dat de brian en Amanda fans al 10000 euro hebben om te bellen.
Die kijkt of er spel informatie tussen zitquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef Kinga het volgende:
Jaap antwoordt op niks!
Ja kan iemand die erin gooien?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Schrijf effe dat de brian en Amanda fans al 10000 euro hebben om te bellen.
Yep, Jaap reageerde nogal lauw...het was een domme actie. Jaap mag natuurlijk niks zeggen over St. Brian hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef Copycat het volgende:
Wat werd er door jullie chatters gezegd over het föhnincident?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee maar Jaap moet wel bij Huub blijven.Scheel ons het
Hoe anders dan brianamanda.nl.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:17 schreef Desii het volgende:
hoe heet die site van brian en amanda
En Jaap zegt bijna niets, die schrijft alleen maar op.quote:
Ach, zingen de vogels hem ook fluitend toe en kijkt de natuur levend naar hem?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef Varen het volgende:
Brian meldt weer eens, dat Claire bijkomt uit de narcose van haar verliefdheid
Inderdaad, viel me ook al op. Hij reageerde heel verrast op het zogenaamde stemmen sparen van Huubfans.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef BarryK het volgende:
Godver.. Jaap is helemaal van de kaart door die info over de popo's..
Dus ze hebben in de kooi helemaal niet het idee dat er door de redactie mee geknoeid wordt.
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef BarryK het volgende:
ik zit erin
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:28 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou met dat 'kind' van Br en Tamara...is dat echt?
Hoe is het met Ricardo, is hij klaargekomen?quote:
Wat heb je over Mamanda geschreven?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef BarryK het volgende:
![]()
Kon alleen nog paar keer spammen "B&A fans spammen valse info hier"
En nog wat over Mamanda...
weet niet of Jaap het gelezen heeft, was echt last minute
kwam veel naar voren bij de chat namelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, ik hoop dat het uitlekt en er bewijs voor is zo vlak voor de finale.
Een vader die bij zijn kind wegloopt, zo vader zo zoon?
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwensquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
Nou, ik kreeg de vraag van akveor er wel door, maar Jaap wist van niets. Hij heeft een keer gezegd dat hij gefraudeerd heeft met de intake iq test.
Och wat maakt het uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft echt geen kind hoor...
Ik had de vraag eerst langer geformuleerd en dus duidelijker, maar die mocht er niet door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwens
Ja, ik schreef ook een keer 'ricardo wees eens stil', maar wat wil je, die knul is aandachtsgeil. Bovendien wilde Jaap alleen maar info vergaren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
Ricardo is toch mister Goudenkooi, of denk hij dat alleen maar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ik kreeg een sneer van Ricardo...zei: nhou toch eens op die vunzige sexpraatjes en hij zei: oke dame moet mijn nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat Rico nu eindelijk door heeft, dat hij een partijdige, roddelende, niet te vertrouwen eikel is!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Kwil een Nenatjet...................alweer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was wel leuk om mee te lezen.Ging het de vorige dagen ook zo snel?
Is er een teen gebroken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef akveor het volgende:
Huub terug... zo te zien gaat de kickbokswedstrijd dus niet door... hoe verrassend.
quote:
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:37 schreef BarryK het volgende:
Huub terug
Voet in het gips... ja hoor hij kan dus niet boksen...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kwil een Nenatjet...................alweer.
Dat maakt Claire ervan...Huub zei een kneuzingquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Ik zat op 600, en dat bleef maar zo. Dan maar even Fvijven dacht ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef dennisw het volgende:
Na een aantal uur wachten om ongeveer 19:45 in de chat gekomen, eruit gekickt en vervolgens eruit gebleven. *** operators
Op zoek naar een nieuwe huisarts dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef -sabine- het volgende:
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.
Volgensmij hebben wij dezelfde!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.
Wat een rare tijd voor je Pooltjes, maar goed. Tot straks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even naar mijn Pooltjes, misschien tot straks![]()
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef elcastel het volgende:
Heeft Brian wel een vergunning voor die aanbouw op zijn wang ?
Yep, Jaap loopt naar de MB, die pisnicht heeft het hoogste woord.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Inderdaad, helemaal geen goed plan; alleen win/win/dood voor Huub en negatief voor Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.
Dit is naar mijn weten vrij normaal hoor. Ik kreeg er ook altijd een dikke kop van, niet zo'n rotkop, maar wel dik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
maar dan is tie dus gebroken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.
Vaak met zo'n ingreep heb je een bloeduitstorting als ze er moeilijk uitgaan...niet vreemdquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Het zal me niks verbazen als Amanda zo met de pil van Claire bezig is, dat ze haar eigen pil vergeet. Zoveel cache heeft ze niet, dus da's zo gepiept.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pil van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
Hoogst irritant.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo?![]()
Jaap heeft nog niets gezegd!
Die bolle wang is al LOL genoeg natuurlijk, maar wat ziet Amanda er slecht uitquote:
Ik word zo vreselijk moe van die gozer. Altijd aan het woord. En altijd springt die ineens in een cap.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit is naar mijn weten vrij normaal hoor. Ik kreeg er ook altijd een dikke kop van, niet zo'n rotkop, maar wel dik.
Maar bij mij valt ook altijd de druk weg van de kies-shredder en blijft de vijl van de wortelkanaalbehandeling in mijn tand staan (dus los uit de boor). Ik ben chef-tandarts wat dat aangaat, maar ik kijk dus niet op van die zwelling ...
Nb : da's wel weg na een dag
Amanda heeft in de kooi geleerd hoe een pilstrip werkt, en datwil ze even tonen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pilstrip van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
Zo onzeker die gozer, dat is nog slechter voor zijn hart dan zijn gewicht, echt, hij is piepklein van binnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Lady-night het volgende:
Jaap raakt altijd overstuur van deze gein....zonde
Als je niet beter zou weten zou je bijna een hekel krijgen aan homo's!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik MUTE die pisnicht, wat een afschuwlijkheid.
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef T-lex het volgende:
Ricardo verteld dat er eentje hem echt niet mocht...maar die werd er steeds uitgegooid. Maar kwam dus wel steeds onder een andere naam terug. Maar aan de manier van schrijven kon hij herkennen dat hij het weer was.
Volgens mij als je er uit lag zit je weer gelijk achterin de rij.![]()
D'r mochten dus heel veel je niet Ricardo.
rat had het over de pil van Clairequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef BarryK het volgende:
Wat fluisterden B&A ?
Ze gaan zo ff naar buiten...ze gaan die gruwelijke actie van net met die pil van claire ff bespreken.quote:
iets over de pil, zij hebben ook het verhaal de wereld ingebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef BarryK het volgende:
Wat fluisterden B&A ?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Leandra het volgende:
De OP is weer super Prospera... Ben weer helemaal bij
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pilstrip van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactiequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Claire raadt goed dat Jaap alles aan het opschrijven was.
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef neehe het volgende:
Jaap is zeker alle spelinfo aan het uittypen.
En Huub wil zogenaamd nog steeds gaan sparren, hij weet echt wel dat het nu niet doorgaat.
Laat ze Amanda eens laten uitleggen hoe het met haar pilstrips zit.... dan blijkt Amanda waarschijnlijk zwanger van een 4-ling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef petraa het volgende:
OH god, Claire had geen logische uitleg voor de pil Brian is benieuwd naar het gesprek zo tussen Huub en Claire.
Tnx, aardig van je.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactie
Klopt deels wel wat B&A zeggen...Je zag Huub een beetje schrikken toen Amanda met dat stripje kwam.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Huub wil nu nog geen kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Claire gaf toestemming daarvoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
Claire is een verkeerde dag begonnen aan de pil, en loopt dus een dag achter, maar dat weten Amanda en Claire dus niet.
zielig stel is het toch.
God wat een dombo....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??
Dan nog... van 1 keer een vergeten pil word je echt niet zwanger.... dan moet je m regelmatig niet of te laat innemen, maar anders gaat het echt niet om 1 pilletje.quote:
Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.quote:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.
Het is inderdaad te stom voor woorden. Maar ze zei echt dat dat goed wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.
Het is dan ook lechts een verhaallijn. En voor Amanda een makkelijke, want Brian kijkt niet naar haar punani om die checkt alleen de back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef BarryK het volgende:
Brr en Amanda weten zelf geen fuck over de pil...
Dat hele verhaal over dat Claire zwanger zou zijn gemaakt gedurende die nacht omdat ze die avond d'r pil niet in heeft genomen slaat nergens op... het is ook d'r derde week geloof ik en ze is 'm niet eerder vergeten
Amanda ekspert in MApil.............ik geloof je zo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
Mr D?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand meer over die persoon op de chat en de codetaal.
MR.Dquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
Zozo, Jaap herkende een nick, iemand waar hij afspraken mee heeft gemaakt en de afgesproken codewoorden kwamen er ook in voor.
Je kunt het werken/verrichten ook aan anderen over laten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Hoe kan Claire nou eigenlijk zwanger zijn...dan moet je toch minimaal een sexuele handeling verrichten. Kan dus nooit...
Ok, Claire snapt het dus weer. Waarom geeft iedereen B en A toch een podium om hun domheid te presenteren.....oh wacht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.
En Claire zei dat dat goed was.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
En Amanda meende meteen weer dat Huub dit als excuus wilde gebruiken om niet te hoeven sparren.
Walgelijk wijf is het toch ook. Schijt ze eers in d'r broek voor de reacties van Huub vanwege het niet slagen en nu trekt ze hem meteen in twijfel. Wat een rotwijf.
Hier overigens de trap waar het waarschijnlijk om ging.
[ afbeelding ]
of ze doen het niet op het tijdstip dat jij streamt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Hoe kan Claire nou eigenlijk zwanger zijn...dan moet je toch minimaal een sexuele handeling verrichten. Kan dus nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |