Ik verwacht niet dat dat gevecht er gaat komen; de Febo vertrouwd Brian's zelfbeheersing niet en wil 2 gezonde finalisten, zonder gebroken botten/blauwe plekken op de finale-uitzending.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Smash-it het volgende:
Ze heeft 1 ingreep gehad en bij het CBR maakte ze een 2e blunder, maar dat was geen ingreep.
Brian: weet je hoe het komt, je kijkt teveel in de spiegelquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap vindt dat ze nu gewoon lekker door gaan lessen op kosten van de zaak.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag ik.............................................
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
B: Zondag is moederdag, ik ga mijn moeder sowieso bellen. Jij moet even aangeven dat je wilt dat je moeder je collect called.
A: Ja.. dat heeft ze al een hele tijd niet meer gedaan. Zal wel een reden voor zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!
16, wow! Eh, wat je kunt vragen? Of Jaap buiten de kooi eens een biertje zou willen drinken met Brian? Als je een vraag wilt stellen die in Jaap zn straatje is dan zou ik zeggen, vraag iets over etenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:17 schreef Lady-night het volgende:
IK ben nr 16 in de wachtrij, maar wat moet ik vragen???
Er er is nooit een maatstaf gehanteerd dat degene die het meest liet zien de winnaar zou zijn. Niets laten zien is daarentegen wel een maatstaf gebleken voor vroegtijdig vertrek. Verder is het allemaal nog speculatief, iedereen kan winnen, totdat de winnaar bekend is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Lady-night het volgende:
De febo houdt niet eens de schijn meer op dat het nog eerlijk gaat....afgelopen wegwezen...wie heeft het meest laten zien in de kooi? Maakt niet uit...Degene die iets langer dan de tweede erin zit wwordt gewoon miljonair.....
macaber grapjequote:Op donderdag 8 mei 2008 19:23 schreef MargrietV het volgende:
vanmiddag.... in de tuin... http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285320&EMB=TaF
aan de OP te zien zijn ze er welquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
ik zie nog geen bekende namen op de japie chat... ben zelf nr 13 in de wachtrij
Thnx, leuke TTquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
16, wow! Eh, wat je kunt vragen? Of Jaap buiten de kooi eens een biertje zou willen drinken met Brian? Als je een vraag wilt stellen die in Jaap zn straatje is dan zou ik zeggen, vraag iets over eten
Wat ga je vragen ik sta een hoger dan jij..12quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
Lees de OP, er echt FOKkers aanwezig. Nog meer dan de genoemde namen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
of hij met Huubie nog het persiflage lied willen makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:28 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat ga je vragen ik sta een hoger dan jij..12
tipschquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef Prospera het volgende:
Gesignaleerde Fokkers: Roevka, Disana, Dark, Varen en Betty.
Of hij bang is voor Brian en Amanda.Zeggen dat hij populair kan worden als hij de pruik van Amanda aftrekt en vraag effe of hij de fohn niet gevaarlijk vond.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Kinga het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik moet vragen.
Hoe kan dat nu toch.......Huub heeft de meeste fans, de laatste pp's zijn hartstikke oneerlijk geweest....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Ricardo dat hij goed moet opletten tijdens de chat.
Tuurlijk, het barst er van de B en A fans, de vriendjes van die pisnicht.
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:38 schreef Desii het volgende:
Die fohn is een goeie
Dat is Brian's referentiekader BQ, daar kan hij niets aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
Brian: Waar is Huub?
Claire: Naar de huisarts.
Brian: Heeft hij een SOA?
Heeft die engbek echt niks anders te melden?
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....
En bij wie hij zich het meest op z'n gemak voelt, bij Brian of bij Huub...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)
Joh, Ricardo is volgens mij best een goeie knul......zou alleen wel erg moe zijn na één dag met hem....quote:
Is dat zo? Ik heb vandaag niet al teveel gekeken, maar het viel mij juist op dat hij helemaal niet zo zat te klagen.....Hij heeft ook echt wel een enorm dikke muil...'t lijkt mij niet normaalquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian blijft maar zeuren om zijn kiesje...pijntje....antibioticaatje....bijsluitertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |