Of hij bang is voor Brian en Amanda.Zeggen dat hij populair kan worden als hij de pruik van Amanda aftrekt en vraag effe of hij de fohn niet gevaarlijk vond.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Kinga het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik moet vragen.
Hoe kan dat nu toch.......Huub heeft de meeste fans, de laatste pp's zijn hartstikke oneerlijk geweest....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Ricardo dat hij goed moet opletten tijdens de chat.
Tuurlijk, het barst er van de B en A fans, de vriendjes van die pisnicht.
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:38 schreef Desii het volgende:
Die fohn is een goeie
Dat is Brian's referentiekader BQ, daar kan hij niets aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
Brian: Waar is Huub?
Claire: Naar de huisarts.
Brian: Heeft hij een SOA?
Heeft die engbek echt niks anders te melden?
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat hij met een eventueel gewonnen miljoen zou willen doen....
En bij wie hij zich het meest op z'n gemak voelt, bij Brian of bij Huub...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
komt voor elkaar.... speciaal voor jou (als ik niet gekickt wordt)
Joh, Ricardo is volgens mij best een goeie knul......zou alleen wel erg moe zijn na één dag met hem....quote:
Is dat zo? Ik heb vandaag niet al teveel gekeken, maar het viel mij juist op dat hij helemaal niet zo zat te klagen.....Hij heeft ook echt wel een enorm dikke muil...'t lijkt mij niet normaalquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian blijft maar zeuren om zijn kiesje...pijntje....antibioticaatje....bijsluitertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |