Hallo, ik heb wel zo'n beetje deze hele OP in elkaar geschroeft, beetje respect graag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef AMDB het volgende:Echt waar, hoeveel topics heb je nu al verprutst?
![]()
dat dus!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Moet het niet 33 zijn?
Anyway, Pigeon Detectivesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef jakkop het volgende:
Het is 11:29. ADMB trekt een blikje tonijn open. Ik denk dat AMDB een beetje gek in zijn hoofd is.
Niks beters dan geroosterd brood met tonijn en een beetje mayonaise als ontbijt/lunchquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef jakkop het volgende:
Het is 11:29. ADMB trekt een blikje tonijn open. Ik denk dat AMDB een beetje gek in zijn hoofd is.
Je bent net te laat om de laatste post in het vorige topic te maken, en vervolgens te vluchtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Love Mae King het volgende:
[ afbeelding ] Weertje hè? [ afbeelding ]
Ik heb anders wel eens een lichte hersenschudding in het vliegtuig kunnen oplopen. Luchtzakken schoppen de kont van iedere achtbaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Ja
Die loop je niet echt snel op in een vliegtuig hè
Zitten wel een aantal toffe dingen bijquote:Woensdag 2 juli:
Melkweg: Peaches dj set / Mr. Oizo / Yelle / The Count (Herve) & Sinden / Surkin / hosted by Rauw
Paradiso: Hercules and Love Affair / Santogold / MSTRKRFT / We Smoke Fags / Neon Neon
Dagkaart Melkweg & Paradiso: ¤ 17,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Donderdag 3 juli:
Melkweg: : Loco Dice / Martin Buttrich / Raresh / Ellen Allien / 2000 and One / Estroe
Paradiso: James Holden & Ricardo Tobar / Supermayer
Dagkaart Melkweg & Paradiso: ¤ 20,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Vrijdag 4 juli:
Melkweg: : Roni Size - Reprazent / Logistics / Dreazz / hosted by Major League ///// DMZ Night: Mala / Coki / Pokes / Loefah / Pinch / Kromestar / hosted by Sonic Warfare
Ticket Melkweg: ¤ 14,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: Lupe Fiasco / The Cool Kids
Ticket Paradiso: ¤ 20,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zaterdag 5 juli:
Heineken Music Hall: Justice / Erol Alkan / Dr. Lektroluv / Feadz
Ticket HMH: ¤ 35,00
Melkweg: Polder / Steve Rachmad / Shinedoe / Bart Skils / Counterpart / Yuro & Trago / Rauwkost / Dekmantel dj's / hosted by Traffic
Ticket Melkweg: ¤ 12,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: C64 Orchestra, Sonic Wargame, Venetian Snares / Osaka Invasion: dj Scotch Egg / Ove Naxx / Bogulta / Marousa / Bong-Ra
Ticket Paradiso: ¤ 12,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zondag 6 juli:
Melkweg: Speedy J / Chris Liebing / DBX aka Daniel Bell / Matthew Dear / Gaiser / Kabale und Liebe / hosted by Electric Deluxe
Ticket Melkweg: ¤ 16,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: CSS / Presets / Midnight Juggernauts
Ticket Paradiso: ¤ 14,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zo heb ik zelf ook twee jaar gedaan over het vinden van een onderwerp, dus kijk uit. Die vrijheid is verslavend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:52 schreef Thijsssss het volgende:
Ben vrij totdat ik een Bachelor-opdracht gevonden heb, en met dit weer gaat het zoeken niet zo hard...
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zittenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
De woensdag is inderdaad cool! En wat doet Lupe Fiasco op een electro-festival
Ik hoop nog op Vitalic, dan ga ik wel
Infadels kan je nog wel onder Electro proppen. Maxïmo Park dan weer niet neequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zitten
lieneliennnn, klopt jou rare email adres in je profiel? Heb een vraagje over je schoolquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zitten
Hoop toch echt sneller dan twee jaar een opdracht binnen te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zo heb ik zelf ook twee jaar gedaan over het vinden van een onderwerp, dus kijk uit. Die vrijheid is verslavend.
Al de derde keer, en ik had hem besteld om hem op datum van uitkomst te hebbenquote:The Age Of Understatement by THE LAST SHADOW PUPPETS. The advised shipping date for this title is now the 16/05/2008
Netjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:54 schreef jakkop het volgende:
Anders word je even 33e van de 504 bij toelatingstest journalistiek@HU
Hmmm, klinkt geweldig! Ik ga er heen, nu alleen nog iemand regelen om mee te nemen!quote:- lap tekst Dour -
Was al op zoek naar een ander festival!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:07 schreef jakkop het volgende:
Jij bent makkelijk over te halen![]()
Ik organiseer dus echt een vet festival in mn achtertuin! je mag bier over het hele terrein meeslepen, ook blikken! Enne, arctic monkeys, the beatles en Micheal Jackson zijn al bevestigd. echt supertoffe sfeer, iedereen vind t altijd vet gezellig. Tickets kosten 100 euro, PM maar voor rekeningnummer.
Stalker meets stalker!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:32 schreef jakkop het volgende:
Maar? Hoe? Wat? Jij stalker! Jij weet mijn rekeningnummer!
Voor straf kan je zwaaien naar dat ticket, maar ik hou die 100 euro!
Klinkt goed, al weet ik niet of het ook heel goed is, toch gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:54 schreef jakkop het volgende:
Anders word je even 33e van de 504 bij toelatingstest journalistiek@HU
Je moet persé een iPod?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook maar aan de iPod, mijn 20-euro-ding van 1 gb is kut.
Maar dan moet ik meteen weer het beste van het beste, minstens 40 gb. Die bestaat niet dus dat wordt 80 gb
het is geen Frans woord, maar Latijn. Per se, dus.quote:
Ik vind die dingen wel hendig. Bovendien kan ik dan alle muziek van mn computer flikkeren en daar op zetten. Natuurlijk zijn er nog alternatieven als ik vind dat ik er toch iets te lang voor moet sparen, maar ik focus me nu daaropquote:
Mijn gegoogelde spelling is dus foutquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
het is geen Frans woord, maar Latijn. Per se, dus.
Maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag
Ik heb zelf een Creative Zen 30 GB!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vind die dingen wel hendig. Bovendien kan ik dan alle muziek van mn computer flikkeren en daar op zetten. Natuurlijk zijn er nog alternatieven als ik vind dat ik er toch iets te lang voor moet sparen, maar ik focus me nu daarop![]()
Zo'n Creative Zen is trouwens ook wel lekker heb ik gehoord uit verhalen, even kieken hoeveel gb daarop staat.
Ja die heb ik ook, was helemaal de bom. Creative customer service is ook supergoed.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:46 schreef Baseke het volgende:
Ik heb zelf een Creative Zen 30 GB! [ afbeelding ]
Geweldig ding!![]()
![]()
Tssk, oranje haar.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef jakkop het volgende:
[..]
Kijk maar uit, 3 kwart van de vaste posters hier heeft oranje haar
Ik alleen zonder de roomboter.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:44 schreef jakkop het volgende:
Ik at ook asperges![]()
Met gekookt ei en ham![]()
En gesmolten roomboter.
Mensen die Ajax steunenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:40 schreef Thijsssss het volgende:
En we steunen Holland, door dik en dun
en Ajax, maar die gaan het zondag nog lastig krijgen...
Je wil toch niet zeggen dat jij 's zomers geen last hebt van de Oranjekoorts? Mooiste tijd van 't jaar, dat heerlijk samenhorige gevoel dat er in 't land heerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Muggen keihard plat slaan zodat het bloed door de kamer spatquote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
En muggen electrocuteren is helemaal dom
Vleugeltjes eraftrekkenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Muggen keihard plat slaan zodat het bloed door de kamer spat![]()
![]()
willekeurig boven 18 lijkt me voldoendequote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Ik wilde naar Melt!, maar ik kwam er net achter dat het niet, zoals ik dacht, dicht bij de grens, maar onder Berlijn.![]()
Eens zien hoe ik daar moet komen.![]()
Overigens, op de site staat dat als je 18- bent dat je een "legal guardian" mee moet. Betekent dat dat pappie of mammie mee moet, of is een willekeurig persoon die 18+ is ook goed?
Kutregel
Ik dacht dat ik je legal guardian was??quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Ik wilde naar Melt!, maar ik kwam er net achter dat het niet, zoals ik dacht, dicht bij de grens, maar onder Berlijn.![]()
Overigens, op de site staat dat als je 18- bent dat je een "legal guardian" mee moet. Betekent dat dat pappie of mammie mee moet, of is een willekeurig persoon die 18+ is ook goed?
Kutregel
Ojaa, tuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2008 21:41 schreef Baseke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je legal guardian was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ojaa, tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu je ouders bellen en ga klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook dat het ergens bij München lag. Dat wordt dus Dourquote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Kutregel
Ik wil naar Dour, maar het gaat me nooit lukken vrienden over te halen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het ergens bij München lag. Dat wordt dus Dour
Uhhh, lol?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:53 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Heb mezelf ooit eens (hééél vroegah) een paar uur op de wc opgesloten omdat ik boos was dat mijn moeder de muggenverslindende spinnen op mijn kamer vermoord met de stofzuiger
Nooit bio gehad?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
Muggen zuigen prikken en moeten dood! Punt! Zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
hebben die al een nieuwe dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor de nieuwe Fratellis nu..
Lijkt net of ze een nieuwe zanger hebben, het klinkt niet plat Schots meer
Komt binnenkort vast wel onlinequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:52 schreef frame-saw het volgende:
Whoee DeVotchKa en The Teenagers!
Alleen die site is van 2007?![]()
Want ik zag al leuke namen staan maar die komen dus niet
Circle Square Triangle mag ik hopen, enige normaal aanhoorbare (maar wel meteen heel leuke) nummer van Test Icicles.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:49 schreef Mistaken het volgende:
Thnx Frame. nu vind ik een nummer van Test Icicles leuk!
What's your damage!
ahhhhwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Circle Square Triangle mag ik hopen, enige normaal aanhoorbare (maar wel meteen heel leuke) nummer van Test Icicles.
En iedereen negeert mijn Nada Surf verslag en The Rushes promo.Ik voel me ernstig gepasseerd, vooral als muggen en EK wél gesprekswaardig zijn in dit topic.
the teenagersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
En het tofste gratis festival van NL, De Affaire begint ook al een klein (ietsiepietsie) beetje vorm aan te nemen.
Na DeVotchka () en The Teenagers (en nog wat dingetjes) zijn nu ook Mugison, SixNationState en YACHT zeker
Ja zeg, Jij bent degene die niet terugmailt na mijn zielige 'ik heb dan tentamens'mail.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
en jij mailt niet terug.![]()
Ik blijf hier wonen!
Nooit gehad/gezien/geroken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja zeg, Jij bent degene die niet terugmailt na mijn zielige 'ik heb dan tentamens'mail.
Was je gister nog naar Broken Social Scene geweest?quote:
nee helaas niet, ik zou gaan maar lande pas om 7 uur dus kon het niet reddenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was je gister nog naar Broken Social Scene geweest?
Oeh, da's wel zonde. In Roosje was het geniaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee helaas niet, ik zou gaan maar lande pas om 7 uur dus kon het niet redden
Tegelijk met Radiohead. Helaaaasch!!quote:di 01 07
ZAAL OPEN
19:30 UUR
AANVANG
20:15 UUR
ENTREE
¤15,00
START VVK
wo 21 05
Niemandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand wel een The Whitest Boy Alive live gezien? Ik zit er aan te denken om er donderdag heen te gaan, aangezien ik dan toch niks te doen heb
Ze gaan ze bij de andere optredens ook 'supporten'quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef jakkop het volgende:
*landde.
Maarre, bedoelden ze niet dat ze Infadels gesupport hebben? Ze waren toch support maandag?
Radiohead ben ik toch niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Vampire Weekend ook in de Tivoli:
[..]
Tegelijk met Radiohead. Helaaaasch!!
Ik vond het ook een beetje een 13 in een dozijn bandje. Maar ze deden het opt podium best aardig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met Hit Me TV zeg, zo leuk zijn ze nou ook weer niet.
Sorry hoor, maar da's wel een beetje overdreven toch?quote:Okieson, With Ice, Agua de Anique, De Staat
DOEN!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niemand [ afbeelding ]?
Oh, en weet iemand of je Iris-cheques bij de het GWK kan inleveren? Dankzij een leuk bonussysteempje op werk heb ik nu iedere week minimaal iets van ¤50,- aan bonnen
Accoustisch vond ik ze erg goed klinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met Hit Me TV zeg, zo leuk zijn ze nou ook weer niet.
Ik vind vrijwel de hele cd goed eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef lienelien het volgende:
wat staan er trouwens een paar zeiknummers op de nieuwe WAS zeg.
Hehe... dat was ik geloof ik ja...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
of je dubbelganger stond me vanuit de tram aan te staren.
De drummer van die band was mijn mentorquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:59 schreef jakkop het volgende:
Nou En met "gothic meisje" is nog wel vermakelijk. Alleen een beetje uit de tijd, emo meisje zou beter zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hehe... dat was ik geloof ik ja...
Maar ik dacht eigenlijk dat jij het niet was, had maar één lens in...
Zat je gisteren trouwens bij DWDD in het publiek of moet ik echt een nieuwe lens gaan kopen?
Wist toch niet zeker of jij 't was... en jij ondernam nou ook niet echt iets om te laten blijken dat je mij kende... vandaar... dus... enzo...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zwaai dan even gewoon lul
Koop sws een 2e lens (na 5 jaar), maar ik was vanaf de Desmet studio onderweg naar huis even daar blijven hangen ja
ik kon niet zwaaien met een arm met een gebroken sleutelbeen én 2 tassen boodschappenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Wist toch niet zeker of jij 't was... en jij ondernam nou ook niet echt iets om te laten blijken dat je mij kende... vandaar... dus... enzo...![]()
Gaat 'm niet worden voor deze avond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:55 schreef Skanqua het volgende:
[..]
DOEN!!!
Zelden zoiets leuks gezien als The Whitest Boy Alive op Lowlands. Ik kende eigenlijk alleen Burning echt goed, maar die gasten hadden er zoveel zin in, ze straalden gewoon helemaal!
quote:THE RACONTEURS IN MELKWEG
De Amerikaanse supergroep The Raconteurs geeft tijdens hun Europese tour één concert in Nederland: op dinsdag 1 juli in de Amsterdamse Melkweg. De rockband rond Jack White, tevens frontman van The White Stripes, en Brendan Benson bracht onlangs hun tweede album, Consolers of the Lonely, uit. Het debuutalbum van de groep stamt uit 2006 en heet Broken Boy Soldiers. De eerste single, het catchy ‘Steady As She Goes’ werd een grote hit en had een impact die ongekend is voor een band die als ‘side project’ is ontstaan. Het explosieve geluid komt duidelijk voort uit de combinatie van ervaren muzikanten. Naast White en Benson bestaat de band uit twee leden van The Greenhornes.
De kaartverkoop voor The Raconteurs, dinsdag 1 juli 2008 in de Melkweg te Amsterdam, start op woensdag 21 mei via de bekende kanalen van Ticket Service Nederland. Kaarten kosten ¤ 27,50 (ex. lidmaatschap en
servicekosten)
Dan ga je met je moederquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:52 schreef frame-saw het volgende:
O fuck. Ik heb geen vrienden met 5 days off, mijn vaste maatje gaat naar Rock Werchter
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Mistaken het volgende:
VET!!
Ze plannen wel alles op 1 juli he!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Ik weet niet hoe goed Vampire Weekend live is. Maar de Raconteurs was echt wel goed op lowlands 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Jou vragen we daarom ook maar niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef AMDB het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bezet_kraakpand.html
In dat pand komt de Doornroosje toch? Ze zijn eindelijk die krakers eruit aan 't halen, jammer dat ik nu geen tijd heb en er pas vanmiddag laat weer langskom
Wtfquote:Twee krakers zijn aangehouden en met een hijskraan uit het kraakpand gehaald.
quote:
Jáh!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
Oe oe oe!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Het geniale Menomena staat 13 Augustus in de Ekko voor 10 euro en dus gelijk een gegadigde voor LL
Ik wil ook maar ik kan wéér nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oe oe oe!Daar moet ik natuurlijk wel heen.
Geen idee eigenlijk, ben niet meer gegaan. Ook nog geen persberichten over de Roos binnengekregen. Ik zal straks wel even gaan rondbellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie heeft de Roos van Nijmegen eigenlijk gewonnen?
Zwerversquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde heen maar ik heb geen slaapplek en geen vrienden
Ik zie Alanis Morrissette.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de liefhebbers; om een uurtje of 12 is KT Tunstall live op MTV
"Geen run op kaarten concert Madonnaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
Dank voor de tip over de tent, alleen is 6 personen een beetje overdreven. Wel veel ruimte, maar ook teringzwaar waarschijnlijk...
En Madonna, tja... Daar gaan toch alleen maar stupide mensen heen, en die mag je in een recessie stortten
"Geen run op kaarten concert Madonnaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
Dank voor de tip over de tent, alleen is 6 personen een beetje overdreven. Wel veel ruimte, maar ook teringzwaar waarschijnlijk...
En Madonna, tja... Daar gaan toch alleen maar stupide mensen heen, en die mag je in een recessie stortten
Hmm, hoewel ik het wel jammer vind dat ik niet ga maakt het me niet heel veel uit.. Ik zie ze gelukkig op Pinkpop en Nijmegen is voor mij niet bepaald handig wil ik niet overnachten in het gezellig Gelderland.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Toad het volgende:
JeroenV, spijt dat je geen kaartje heb voor BRS?
Morgen? Err.. ik wil opzich wel!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef frame-saw het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Vampire Weekend? Ik kan 2 kaartjes kopen tegen kostprijs (iets van 16,15 dus) maar ik heb écht geen vrienden dit keer. En ik móet heen. Al kan ik 1 juli ook wel maar toch
Een groot deel van het Doornroosje publiek valt in de 21+ categorie, en die genieten weer op een andere manier dan het aanmaken van een kansloze pit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:08 schreef soul114 het volgende:
Lol... kom net thuis van BRS!
Was mijn eerste keer doornroosje, maar is publiek daar altijd zo rustig? Eerste paar nummers stond vrij wel iedereen stil... jeez. Gelukkig maakte tweede deel alles dan wel weer goed
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Grobbel het volgende:
En BRS was precies wat ik er van had verwacht. Bij vlagen een oninteressante kutband, maar de singletjes zijn wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |