Hmm, hoewel ik het wel jammer vind dat ik niet ga maakt het me niet heel veel uit.. Ik zie ze gelukkig op Pinkpop en Nijmegen is voor mij niet bepaald handig wil ik niet overnachten in het gezellig Gelderland.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:04 schreef Toad het volgende:
JeroenV, spijt dat je geen kaartje heb voor BRS?
Morgen? Err.. ik wil opzich wel!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef frame-saw het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Vampire Weekend? Ik kan 2 kaartjes kopen tegen kostprijs (iets van 16,15 dus) maar ik heb écht geen vrienden dit keer. En ik móet heen. Al kan ik 1 juli ook wel maar toch
Een groot deel van het Doornroosje publiek valt in de 21+ categorie, en die genieten weer op een andere manier dan het aanmaken van een kansloze pit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:08 schreef soul114 het volgende:
Lol... kom net thuis van BRS!
Was mijn eerste keer doornroosje, maar is publiek daar altijd zo rustig? Eerste paar nummers stond vrij wel iedereen stil... jeez. Gelukkig maakte tweede deel alles dan wel weer goed
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Grobbel het volgende:
En BRS was precies wat ik er van had verwacht. Bij vlagen een oninteressante kutband, maar de singletjes zijn wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |