Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Mistaken het volgende:
VET!!
Ze plannen wel alles op 1 juli he!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Ik weet niet hoe goed Vampire Weekend live is. Maar de Raconteurs was echt wel goed op lowlands 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Jou vragen we daarom ook maar niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef AMDB het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bezet_kraakpand.html
In dat pand komt de Doornroosje toch? Ze zijn eindelijk die krakers eruit aan 't halen, jammer dat ik nu geen tijd heb en er pas vanmiddag laat weer langskom
Wtfquote:Twee krakers zijn aangehouden en met een hijskraan uit het kraakpand gehaald.
quote:
Jáh!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
Oe oe oe!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Het geniale Menomena staat 13 Augustus in de Ekko voor 10 euro en dus gelijk een gegadigde voor LL
Ik wil ook maar ik kan wéér nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oe oe oe!Daar moet ik natuurlijk wel heen.
Geen idee eigenlijk, ben niet meer gegaan. Ook nog geen persberichten over de Roos binnengekregen. Ik zal straks wel even gaan rondbellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie heeft de Roos van Nijmegen eigenlijk gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |