Ik vind vrijwel de hele cd goed eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef lienelien het volgende:
wat staan er trouwens een paar zeiknummers op de nieuwe WAS zeg.
Hehe... dat was ik geloof ik ja...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
of je dubbelganger stond me vanuit de tram aan te staren.
De drummer van die band was mijn mentorquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:59 schreef jakkop het volgende:
Nou En met "gothic meisje" is nog wel vermakelijk. Alleen een beetje uit de tijd, emo meisje zou beter zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hehe... dat was ik geloof ik ja...
Maar ik dacht eigenlijk dat jij het niet was, had maar één lens in...
Zat je gisteren trouwens bij DWDD in het publiek of moet ik echt een nieuwe lens gaan kopen?
Wist toch niet zeker of jij 't was... en jij ondernam nou ook niet echt iets om te laten blijken dat je mij kende... vandaar... dus... enzo...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zwaai dan even gewoon lul
Koop sws een 2e lens (na 5 jaar), maar ik was vanaf de Desmet studio onderweg naar huis even daar blijven hangen ja
ik kon niet zwaaien met een arm met een gebroken sleutelbeen én 2 tassen boodschappenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Wist toch niet zeker of jij 't was... en jij ondernam nou ook niet echt iets om te laten blijken dat je mij kende... vandaar... dus... enzo...![]()
Gaat 'm niet worden voor deze avond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:55 schreef Skanqua het volgende:
[..]
DOEN!!!
Zelden zoiets leuks gezien als The Whitest Boy Alive op Lowlands. Ik kende eigenlijk alleen Burning echt goed, maar die gasten hadden er zoveel zin in, ze straalden gewoon helemaal!
quote:THE RACONTEURS IN MELKWEG
De Amerikaanse supergroep The Raconteurs geeft tijdens hun Europese tour één concert in Nederland: op dinsdag 1 juli in de Amsterdamse Melkweg. De rockband rond Jack White, tevens frontman van The White Stripes, en Brendan Benson bracht onlangs hun tweede album, Consolers of the Lonely, uit. Het debuutalbum van de groep stamt uit 2006 en heet Broken Boy Soldiers. De eerste single, het catchy ‘Steady As She Goes’ werd een grote hit en had een impact die ongekend is voor een band die als ‘side project’ is ontstaan. Het explosieve geluid komt duidelijk voort uit de combinatie van ervaren muzikanten. Naast White en Benson bestaat de band uit twee leden van The Greenhornes.
De kaartverkoop voor The Raconteurs, dinsdag 1 juli 2008 in de Melkweg te Amsterdam, start op woensdag 21 mei via de bekende kanalen van Ticket Service Nederland. Kaarten kosten ¤ 27,50 (ex. lidmaatschap en
servicekosten)
Dan ga je met je moederquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:52 schreef frame-saw het volgende:
O fuck. Ik heb geen vrienden met 5 days off, mijn vaste maatje gaat naar Rock Werchter
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Mistaken het volgende:
VET!!
Ze plannen wel alles op 1 juli he!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Ik weet niet hoe goed Vampire Weekend live is. Maar de Raconteurs was echt wel goed op lowlands 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Vampire Weekend of The Raconteurs, hmm... lastige keuze.
Jou vragen we daarom ook maar niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef AMDB het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bezet_kraakpand.html
In dat pand komt de Doornroosje toch? Ze zijn eindelijk die krakers eruit aan 't halen, jammer dat ik nu geen tijd heb en er pas vanmiddag laat weer langskom
Wtfquote:Twee krakers zijn aangehouden en met een hijskraan uit het kraakpand gehaald.
quote:
Jáh!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]hoezo lastige keuze. Als ik tussen die twee moet kiezen ga ik toch echt voor radiohead
![]()
Oe oe oe!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Het geniale Menomena staat 13 Augustus in de Ekko voor 10 euro en dus gelijk een gegadigde voor LL
Ik wil ook maar ik kan wéér nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oe oe oe!Daar moet ik natuurlijk wel heen.
Geen idee eigenlijk, ben niet meer gegaan. Ook nog geen persberichten over de Roos binnengekregen. Ik zal straks wel even gaan rondbellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie heeft de Roos van Nijmegen eigenlijk gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |