quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Ruim op tijdquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
TVP
ik weet hetquote:
Wil je erover pratenquote:
Oké, ik heb je nog een kans gegeven na dat geouwehoer toen.. geprobeerd door je ikbenaltijdmeteenaangevallengedrag heen te kijken.. maar god wat ben jij een zielig mannetjequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
Klef doen is iets wat je samen doet..quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zeg dan ook even wat van hun klefheidgelijke monnikken gelijke kappen enzo
Eindelijk, ik ben een keer toeschouwer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Yeah! Ik tel deze dag als een zondag, dus we hebben een zondagavondrel!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oké, ik heb je nog een kans gegeven na dat geouwehoer toen.. geprobeerd door je ikbenaltijdmeteenaangevallengedrag heen te kijken.. maar god wat ben jij een zielig mannetje
Ik loop met Mikkie, Pietje en CP natuurlijk gewoon heerlijk te ouwehoeren.. en ze ouwehoeren gewoon heerlijk terug..
[..]
Klef doen is iets wat je samen doet..
Zie jij dat F doen? Gaat ze ooit in op je opmerkingen?
Jij hebt gewoon een ziekelijke adoratie die niet alleen mij opvalt anderen referen er ook vaak genoeg naar maar dat terzijde..
Disclaimer: Nee ik ga niet alle posts opzoeken waar anderen deze mening met mij delen..
En ik ga verder ook niet op je reageren
Als in... de vorige keren was je elke keer onderdeel van de rel... of de vorige keren was je elke keer te laat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindelijk, ik ben een keer toeschouwer.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was gewoon 100% postief en als gein bedoeld, net als alle andere comments van iedereen enzo... omdat je toen ff mrs fok was enzo...
poeheeineens een serieuze reaktie vanuit het niets
Van jouw kant of mijn kantquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
op een of andere manier....heb ik het gevoel alsof dit een soort van deja vu is....waarom...geen idee
Ik afwezig tijdens een rel? Nooitquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Als in... de vorige keren was je elke keer onderdeel van de rel... of de vorige keren was je elke keer te laat?
quote:
quote:
Weinig rel.. als ik het in ieder geval vol kan houden niet op hem te reageren mezelf kennendequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Yeah! Ik tel deze dag als een zondag, dus we hebben een zondagavondrel!
Je zit toch niet stiekem Cali te versieren he?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
tongsmilies in al mn posts maja
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem Cali te versieren he?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach man ik play hier de hele bupsZonder dat jullie het zelf doorhebben
Alles kan kapot, toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en is bezet door iemand uit vriendengroep, dat terzijde
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach man ik play hier de hele bupsZonder dat jullie het zelf doorhebben
Ah kom op cali... zullen we dit soort insinuaties even achterwege laten, Y geeft al aan dat het een grap was blijkbaarquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
Dit is niet lullig bedoeld and all....
Maar op 1 of andere manier....
Is het atlijd H_M die bij dit soort 'rellen' betrokken is
Ramptoerist die je d'r bentquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik afwezig tijdens een rel? Nooit.
Valt je niks op, ik heb nog niks gezegdquote:
Uhm? waar precies geef ik dat aan..quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah kom op cali... zullen we dit soort insinuaties even achterwege laten, Y geeft al aan dat het een grap was blijkbaar
Het gaat al een maand superleuk hier imo, dus zullen we hier niet verder op in gaan?
Dan kom je van een koude kermis thuis ben ik bang.. Ik meen het echt..quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als dit een grap was, was het wel een goeie
Snapte er al niks van
Waar zegt ze dat dan...quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah kom op cali... zullen we dit soort insinuaties even achterwege laten, Y geeft al aan dat het een grap was blijkbaar
Het gaat al een maand superleuk hier imo, dus zullen we hier niet verder op in gaan?
Misschien ben ik nu dom hoor, maar ik maak nergens uit op dat ze je zit te dissenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als dit een grap was, was het wel een goeie
Snapte er al niks van
Ow ik dacht dat je dat bedoelde met 'ik play hier de hele bups'quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm? waar precies geef ik dat aan..
Waarom sms je überhaupt met swarma?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, ik sms swarma net dat er weer een Martinrel op komst isga door ga door
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je dat bedoelde met 'ik play hier de hele bups'
Lama dan... ik zou zeggen lees alles nog eens terug met de gedachte dat alles wat ik heb getypt leuk bedoeld geplaag en gegrol was....
Ze refereerde daarmee naar allequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ow ik dacht dat je dat bedoelde met 'ik play hier de hele bups'
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom sms je überhaupt met swarma?
En hoe kansloos ben je als je je door iemand laat smsen dat er een rel is op internet?
[ afbeelding ]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze refereerde daarmee naar alle![]()
![]()
en
smileys richting iedereen
.
Ah dan ben je gelukkig wel mijn sletje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoor
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waarquote:
Relaxed manquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik stap maar uit deze reeks ofzo.....
Ik kwam op de nederlandse triathlon bond, dus toen ging ik 't maar vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jah ik heb het gegoogledGelukkig stel je voor dat ik het uit men kop wist
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kakenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waar.
Dat is ideaal, dan kan ik daar lekker op doorgaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kaken
whehe dat wordt een leuke meet danquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiterenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
als in ik hap heel snel
Moblo brengt het wel ter sprake denk ik zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Nee je moet gewoon lief tegen mij doenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Hmmm... ik dacht meer aan eerst flauw doen en daarna goedmaakseksquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon lief tegen mij doen
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik dacht meer aan eerst flauw doen en daarna goedmaakseks.
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relaxed man, het enige wat je moet doen is niet meer richting F toespelen. Het lijkt nu gigantisch met z'n allen tegen 1 maar dat komt alleen omdat Yashi wat post, en de rest sensatie proeft (ja ik ook) en gaat ouwehoeren.
He wat? Waar heb je 't overquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar P Ik wil uitleg verdomme
je lult over je rel met me heen hoer!
Je kunt je natuurlijk ook helemaal opvreten over een paar posts, jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.
Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.
Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer
En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...
het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.
Ik had 't iig leuk vandaag, tot net dan
Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
Hou je het korter dan drie pagina's?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, nu zit ik er alsnog middenin. Maar goed, ik ga ff een reactie tikken, niet wegrennen aub
.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
er is meer leven buiten Fok om hoor.
Ten eerste, als je als eens een rel achter de rug hebt, ben je een makkelijker slachtoffer, want bij de eerste actie van wie dan ook is 't makkelijk happen voor iedereen door te refereren naar een eerdere rel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
paar weken terug had ik al een betoog over de schijn tegen me hebben.
Vooral bij tekst kan dat erg tegen je werken, omdat iedereen je letters kan lezen als ze willen.
Blijkbaar leest Y mijn replies heel negatief... terwijl ik constant met een smile zit te ouwehoeren net als iedereen... dat ik jou haar liefje noem is toch overduidelijk een geintje? jullie kennen elkaar geeneens, doelde alleen op dat mrs puk toen enzo... naja ik hoef me zelf niet uit te leggen... alleen jammer dat waar andere keren iedereen mij er even op wees dat ik fout zat, niemand nu zegt dat ik het allemaal gewoon leuk bedoelde, want dat weten jullie denk ik wel... jammer
En dat met F is toch gewoon 1 grap man die ik juist doorzette door jullie gehap erop... lekker boeiend ook, geen reden om mij ineens af te branden...
het heeft gewoon geen zin meer voor mij hier nog te posten.... zelfs als ik 4 weken lang gewoon positief gezellig naar mijn mening zit te ouwehoeren met iedereen doe ik het voor sommigen nog niet goed.... ja dan is voor mij de gezelligheid hier er wel af.
Ik had 't iig leuk vandaag, tot net dan
Andere keren moest iedereen z'n woordje over mij doen, andersom zou ik dit keer dan wat steun verwachten maar zit er niet echt in zo te zien.... ik voel me nu echt kut hierover, gaat helemaal nergens over... maar is nu wel echt laatste hoofdstuk van mij hier.
quote:
Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.
Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.
Zal ik maar paar tieten groeien ofzo? blijkbaar kan je dan geen fout doen...
En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hehehe ik maakte de grap zelf ook alquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook zonder tieten lukt het, zie Yashaaaa oe oeo eoeoeoeoeoe is dit op de persoon?pas op nu durf k niet meer naar de meet te komen
![]()
En je komt enkelzinnig over Martin. Mikkie had ergens wel gelijk
Dat bepalen we zelf welquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoor
Bullshit. Niet iedereen valt over je heen, dan had je je gezeik al lang gehad. Iedereen probeert het nu juist voor je in perspectief te stellen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig hoor, als ik ook maar klein beetje onvrede uit over opmerkingen die echt op de persoon zijn, met serieuze smileys etc... krijg ik iedereen over me heen.
Zit ik hier te grappen en te grollen/ouwehoeren als iedereen net, en gaat Yashaaaa ineens flippen, en dan heb ik het óók gedaan.
Kan wezen, en is prima. Ben je zelf bij. Maar wees dan ook niet op je pik getrapt als mensen vragen stellen bij wat je bedoelt. Je zegt dat het de bedoeling is, dan kun je reacties verwachten. Nu krijg je je reactie, mensen kunnen je dubbelzinnigheid kennelijk niet helemaal goed interpreteren, en dan schreeuw je ineens moord en brand dat je zo zielig bent? Dat is niet fair.quote:En dat jullie gaan twijfelen of ik het serieus meen is toch de hele grap man.... ik ben nou eenmaal dubbelzinnig...
Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Grote twijfel maakt zich van mij meester... ga ik nog een aflevering One Tree Hill kijken (S02E01) en daarna slapen, of ga ik meteen slapen...aangezien om 6.15 de wekker weer gaat?.
Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Picsquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De mijne zijn nu ook niet bepaald noemenswaardig hoor
Zoveel tijd heb ik niet eens. Of ik moet gewoon helemaal niet meer gaan slapenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou meteen gaan slapen, aangezien ik seizoen 1 tot en met 3 in een week gekeken heb.. Dus volgens mij was het nogal spannend.. of ik had gewoon geen leven... Hmm ik denk dat het toch dat laatste was
Nogmaals, als iemand 0.0 reageert op tientallen toespelingen moet je bij jezelf te rade gaan. Het grote verschil is dat Y reageerde en F niet (helemaal nooit, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?
Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Ik denk dat je hier de crux de pakken hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
waren mijn reakties anders dan die van de rest? minder 'geouwehoer'-lijk ?
Nee ik krijg een preek over hoe ik moet posten terwijl Y er gewoon ver ver ver naast zit... scheve wereld hier.
Dat zie je dan wel heaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat valt toch wel mee? Pics
Ik moet natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb zaterdag.
Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen
Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet 100% zeker dat als ik degene was die had gezegd wat Yashaaaa daarstraks zei dat iedereen naar mij had gewezen
Nou veel plezier met haar hoor, wacht maar tot mevrouw snel op de kast keer tegen jullie gaat flippen
Damn, je hebt ook al geen fobopicsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel hea
*schnell van die kippenborstdingetjs gaat kopen*
BNW is tenslotte verderopquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart.
Misschien moeten we het topic verhuizenquote:
Ik denk dat Houniet en Missie "achter" al aan 't vergaderen zijn.quote:
Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
Pietje maakt nu vast wel een naamtopic voor je hoor, want dat is nog zo'n liefje van je...of ben je 'm intussen glad vergeten?
Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof mij maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, je hebt ook al geen fobopicsDamn, nu ben ik nog nieuwsgierig ook
.
Ken jij Yashiquote:
Begint met de H en eindigt op .....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, je hebt ook al geen fobopicsDamn, nu ben ik nog nieuwsgierig ook
.
en datquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan direct zijn ook iets te letterlijk inschatten. Oh wacht, interpretatieverschilletje
.
Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach ik heb een handvolMaarja ik heb ook kleine handen
En ik zeg maar zo: met een zak over de kop is alles neukbaar
Echt wel, waarom denk je anders dat ik blijf plakken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we gaan inderdaad hier niet serieus mijn jetsers bespreken![]()
"Wat is et verschil tussen een lelijk en een mooi wijf? > Een krat bierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach ik heb een handvolMaarja ik heb ook kleine handen
En ik zeg maar zo: met een zak over de kop is alles neukbaar
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, maar ach, dan verdeel ik m'n handen gewoon wat beter.
Dan doen we idd na de meet welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaanquote:
Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hondquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Quatsch. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga niet lopen janken van 'ja maar als zij dan bla bla bla bla'.
Het is echt niet zo dat we één groot complot tegen je smeden ofzo hoor, het lijkt nu alsof je dat wel zo ervaart.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen![]()
En hij gaat maar door en door en doorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho. Jij mag dat tijdens de meet bespreken. Yashi en ik doen dat ná de meet. Non-verbaal, welteverstaan.
Moeten alle gaten gevuld worden ja?quote:
En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yasha postte iets over je stalkadoratie, een opmerking. Hierop reageerde je nogal "apart" en aangevallen, ipv dat je bij jezelf naging over hoe je posts geinterpreteerd worden/ werden. Als je daarna post:
[..]
Komt dit uitlokkend over. Niet grappig, want ik mis andere smilies.
[..]
Zo komt het misschien meer over, zoals jij het wilt over laten komen. Al is er met smilies weinig sarcastisch / humoristisch van je tekst te maken
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik laat deze passerenMikkie is me te dominant
Kwestie van inschatten, maar goed ik kap ook met reageren want dit blijft een discussie die niet opgelost kan worden. De punten die gemaakt zijn zijn duidelijk en er is echt niemand die je hier weg wil hebben of zo. Kap alleen met 't toespelen op F, en klaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nogsmileys bij ook.
Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op desmileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
Hier ga je de fout in,. het is voor "ons" niet duidelijk genoeg. Oa. gezien je eerdere "negatief" ingestelde posts in het verleden, ga je iemands post anders lezen. En hier had ik dus ook een beetje het idee dat jij een gebeten hond, aangebrande bami voeldequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En zo kan je dezelfde analyse op duizenden posts loslaten...
Maar gewoon de inhoud al, gezien de context... kan onmogelijk lullig bedoeld zijn.... als ze Pietje nou persoonlijk kende ofzo.... is toch gewoon duidelijk geouwehoer... en dan staan er nogsmileys bij ook.
Maar dit bedoel ik dus, als andersom was geweest had je gewezen op desmileys die erbij stonden om te bewijzen dat het grappig bedoeld was... en dáár ben ik nu over de zeik over. Zo oppertunistisch
Zij flipt in jouw ogen onterecht, maar kennelijk kunnen anderen zich er wel iets bij voorstellen. Leg je dan de schuld bij alle anderen, of ga je bij jezelf te rade?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vorige 2 keren er opmerkingen gemaakt werden die op de persoon waren en zonder 'leuke' smilies en dat als ik daar wat van zij (in 1e instantie op nettere manier dan Y nu) dan was ik de gebeten hond
Daarna bij elk klein dingetje, moest ik me verantwoorden.
Nu zit ik gewoon te ouwehoeren als iedereen, flipt zij onterecht, en dan ben ik óók nog weer de kwaaie...
Ja nogal logisch dan dat ik me onmachtig ga voelen zo van kan geen goed doen hier...
Het ging ook niet om Yash beledigen, net als dat het haar niet gaat om jou beledigen. Ze zet alleen de nodige vraagtekens bij je posts, en dat is niet heel gek, vind ik.quote:Als ik yashaaaa had willen beledigen dan doe ik dat wel direct, en niet verkapt... als er bij mijsmileys enzo staan is het positief bedoeld....
Oh, ik kan me zeker voorstellen dat het frustrerend is. Logisch, ook. Maar dat het voor jou frustrerend is, maakt niet meteen dat anderen zich dan maar moeten aanpassen en hun bek moeten houden zodat jij geen frustraties hebt. Het is nu de kunst om wat te doen met de feedback die je krijgt.quote:Over empathie gesproken, leef je ook in mij in dan, gezien de vorige situaties en nu dit, dat het nogal logisch is dat dat frustrerend is.
Ja kom zegquote:
Ga je nu trouwens zelf nog een beetje bespreken hoe het zit? Wat voor vorm ze zijn, maten enzo, of moet Piet er echt naar gaan vragen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Martin, print dit uit, sluit fok af en ga liggen in bed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zij flipt in jouw ogen onterecht, maar kennelijk kunnen anderen zich er wel iets bij voorstellen. Leg je dan de schuld bij alle anderen, of ga je bij jezelf te rade?
Wel jammer overigens, ik zat toevallig vorige week ofzo nog te denken dat sinds het vorige akkefietje er helemaal geen gezeik meer was geweest.
[..]
Het ging ook niet om Yash beledigen, net als dat het haar niet gaat om jou beledigen. Ze zet alleen de nodige vraagtekens bij je posts, en dat is niet heel gek, vind ik.
[..]
Oh, ik kan me zeker voorstellen dat het frustrerend is. Logisch, ook. Maar dat het voor jou frustrerend is, maakt niet meteen dat anderen zich dan maar moeten aanpassen en hun bek moeten houden zodat jij geen frustraties hebt. Het is nu de kunst om wat te doen met de feedback die je krijgt.
Twee opties: of je gaat zitten kniezen, je beledigd voelen en hier weg blijven omdat je je niet begrepen voelt en boehoe-iedereen-is-tegen-mij, of je pakt de feedback op door te denken 'goh, er zijn blijkbaar een aantal mensen die mijn posts niet interpreteren zoals ik ze over het algemeen bedoel, hoe ga ik dat oplossen?'. En wat die oplossing is kan ik je niet panklaar geven en dat wil ik ook helemaal niet, maar misschien dat CP al een aardige suggestie heeft gegeven. En ik heb net ook al iets aangegeven waarvan ik denk dat het niet zozeer jouw posts beïnvloed, maar wel de manier van interpreteren van anderen (namelijk: het ontbrekende interactiegehalte).
Ik wil heul geen open relatie.. Pietje en CP zijn niks vergeleken met jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja kom zeg. Ik weet dat je een open relatie wilt, maar zou je het in het begin niet even rustig aan doen
Ook jij kan te ver gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil heul geen open relatie.. Pietje en CP zijn niks vergeleken met jou
Psssst Piet is ie weg want dan gaan we ze ff uitgebreid bespreken.. Inclusief foto'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nu trouwens zelf nog een beetje bespreken hoe het zit? Wat voor vorm ze zijn, maten enzo, of moet Piet er echt naar gaan vragen?.
Ik zou nog heul ff wachten, want stiekem zit ie nog 5min in de lurkmodusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Psssst Piet is ie weg want dan gaan we ze ff uitgebreid bespreken.. Inclusief foto's
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil heul geen open relatie.. Pietje en CP zijn niks vergeleken met jou
Jij teaserquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Psssst Piet is ie weg want dan gaan we ze ff uitgebreid bespreken.. Inclusief foto's
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou nog heul ff wachten, want stiekem zit ie nog 5min in de lurkmodus.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:tuurlijk... even afwachten of er nog reactie komt op m'n reply op Martin
Dat zat ik dus ook te denken! Daarom vind ik dit nu dubbel erg.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer overigens, ik zat toevallig vorige week ofzo nog te denken dat sinds het vorige akkefietje er helemaal geen gezeik meer was geweest.
quote:Het ging ook niet om Yash beledigen, net als dat het haar niet gaat om jou beledigen. Ze zet alleen de nodige vraagtekens bij je posts, en dat is niet heel gek, vind ik.
Terechte feedback, is altijd prima, dit sloeg nergens op.quote:Oh, ik kan me zeker voorstellen dat het frustrerend is. Logisch, ook. Maar dat het voor jou frustrerend is, maakt niet meteen dat anderen zich dan maar moeten aanpassen en hun bek moeten houden zodat jij geen frustraties hebt. Het is nu de kunst om wat te doen met de feedback die je krijgt.
vraag me maar niet hoe ik eraan komquote:http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/01.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/02.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/03.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/04.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/05.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/06.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/07.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/08.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/09.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/10.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/11.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/12.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/13.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/14.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/15.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/16.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/17.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/18.jpg
http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0804/nuts/19.jpg
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin is benieuwd hoe het met F gaat
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil niet eens weten wat er gebeurd als je haar echt een keer tegenkomt![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet jij zeggenTis dat Mikkie je kan hebben maar anders
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe Mikkie en ik ouwehoeren wederzijds.. dat is iets anders als die stalkerige adoratie van jouw
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jaloers omdat het niet jouw naamtopic is?
en cocktail tja... das een en al pure afgunst
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zeg dan ook even wat van hun klefheidgelijke monnikken gelijke kappen enzo
Vind je nou echt zelf niet dat je enorm overdreven reageert?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oké, ik heb je nog een kans gegeven na dat geouwehoer toen.. geprobeerd door je ikbenaltijdmeteenaangevallengedrag heen te kijken.. maar god wat ben jij een zielig mannetje
Ik loop met Mikkie, Pietje en CP natuurlijk gewoon heerlijk te ouwehoeren.. en ze ouwehoeren gewoon heerlijk terug..
[..]
Klef doen is iets wat je samen doet..
Zie jij dat F doen? Gaat ze ooit in op je opmerkingen?
Jij hebt gewoon een ziekelijke adoratie die niet alleen mij opvalt anderen referen er ook vaak genoeg naar maar dat terzijde..
Disclaimer: Nee ik ga niet alle posts opzoeken waar anderen deze mening met mij delen..
En ik ga verder ook niet op je reageren
Op die van lelaniquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dus yash, op welke lijken ze et meest ?
Hm, ik zag geen foto's van gleuven dacht ik zo :Squote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Op die van lelanigeen zin om verder dan nr 10 te kijken heur
Had ik maar zo'n mooie gleuf onder men borsten
En toch, vind ik er niet veel mooie bij staan, in verhouding tot de rest van hun lichaam...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha Cocktailik kan niet uitleggen hoe ik het bedoel maar op diezelfde pagina staan er genoeg die het wel hebben
Mag hij wel verkleed komen als sinterklaas wilt hij dat we hem niet herkennenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was gewoon een vooropgezet plan, zodat ie zaterdag een Cali'tje kan doen.
Als;quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mag hij wel verkleed komen als sinterklaas wilt hij dat we hem niet herkennen
In de volksmond ook wel "verslaving" genoemd.quote:
Nee ik kom nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet trouwens niet je post in 't meettopic te editten.
die vind ik wel tt waardigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
"2 jetsers maken nog geen Yashi"
The Force is strong in this one, master Yashiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trouwens weer precies op de eerste dag dat swarma weg is, ik zie een verband.
May the Fail be with youquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
The Force is strong in this one, master Yashi
Ik wil niet schijt hebben aan je, ik wilde het gewoon gezellig, ik deed ook gezellig tegen je (feit, ik kan het weten) maar jij leest het zo negatief mogelijk. Opzich prima, een van m'n eerste reakties was ook van dat dat kan gebeuren... verkeerde interpretatie. Maar als andere keren, waar ik aan de andere kant van de medaille zat... ie-de-reen zich moest uitlaten over mij... en dat dan nu de focus weer op mij ligt... terwijl jij imo toch duidelijk out-of-line was met je 'zielig ventje' etc nadat ik niks persoonlijks tegen jou had gezegd in die trant... ja dan ga ik niet zozeer weg vanwege jou, maar omdat de verhoudingen dan hier blijkbaar zo zijn waar ik aan het kortste eind trek. Begrijpbaar, ik heb de schijn tegen, en zo gaat dat nou eenmaal, anderen moeten dan nog even hun graan halen (CP, Cali) etc vanwege eerdere akkefietjes met hun...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en martin. als ik jou was zou ik dikke Schijt aan mij hebben en gewoon lekker door posten. je laat je toch niet weg jagen door mij+1 mezelf een minderwaardigheidscomplex aan praten
Tja, als je dat al gaat verwachten/voor me invullen maakt het dus niet zoveel uit wat ik antwoord... vandaar mijn frustratie over het gevoel van dat 'ik geen goed kan doen'. Want dat kon ik dus in dit geval ook niet omdat je eigenlijk al voor jezelf een antwoord had ingevuld en dus voorbij gaat aan wat ik werkelijk antwoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
zit nu op men mobiel dus ff kort antwoord. ik vind dat iedereen wat toevoegd in deze reeks. ik vind alleen ook jou F-adoratie eng. jij bedoeld het blijkbar als grap maar het komt op meerdere zeer serieus over. dus als ik denk dat jij serieus bent en ik maak daar eenopmerking over verwacht ik meteen dat jij er weer serieus op ingaat. achteraf blijkt het een interpretatie fout. maar niet eens een zo heel gekke. en vandaar dat de rest me wel kan begrijpen denk ik.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:30 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga niet deze hele discussie bijlezen, gewoon tvp'tje
Misschien moet jij ook wel beter kijken wat je typt zoals vele hier het al gezegd hadden.. Als het echt een overtrokken reactie van mij zou zijn geweest had ik dat heus wel te horen gekregen, en dat doet niks af aan het feit dat ik tieten heb, met hen ouwehoer of weet ik veel wat.. Want ik vertrouw er wel op dat die jongens zo eerlijk zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ben blij dat je nu achteraf dit zo zegt iig, alleen volgende keer proberen wat minder overhaast te lezen als je al in een bepaald verwachtingspatroon zit te denken want dan gaat het snel mis idd.
Ik vind niet echt dat het nergens voor nodig was, ik wil mijn mening gewoon uiten en jah dat doe ik op een harde manier.. En nogmaals misschien moet je ook es bij jezelf te raden gaan en je afvragen waarom je posts zo op "ons" overkomen.. Of misschien gewoon dus in het vervolg denken van ow laat die Y maar lekker lullen boeit mij het dat zij dat zo vind..quote:Maar nu dus helaas weer een 'rel' die nergens voor nodig was, maar zoals bv Cali alweer kwam opmerken... ik ben er weer bij betrokken... dus volgende misverstand is het ws weer raak... jouw reaktie nu veranderd het geheel wel voor mij, maar misschien alsnog beter dat ik ermee nok want de schijn wordt er niet beter op.
sorry voor je hoofdpijn.quote:M'n hoofdpijn is er ook niet beter op geworden, overigens![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Begrijpbaar, ik heb de schijn tegen, en zo gaat dat nou eenmaal, anderen moeten dan nog even hun graan halen (CP, Cali) etc vanwege eerdere akkefietjes met hun...
Leuk voor je!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Man wat een gejank zeg
Het is maar fucking internet
Oké het is niet echt 'je gram halen' maar het is ook niet echt constructief om daar steeds op te wijzen imo. Niks tegen jou verder.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gezegd dat ik een Deja Vu zag en 1 keer de feitelijke opmerking geplaatst dat deze rellen op 1 of andere manier om jou draaien...Toen ben ik gaan slapen....
I don't see it
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oké het is niet echt 'je gram halen' maar het is ook niet echt constructief om daar steeds op te wijzen imo. Niks tegen jou verder.
En yashaaaa, misschien vond je het wel waard mb je zegje doen, maar de felheid en het gedoe enzo is wmb gewoon weer zonde enne jammer.
En Piet, jou wil ik alleen maar zeggen: ... vorige lost was tof
Nee, het ging om de situatie niet 't persoontje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jezus, kom ik nu echt over als een hulpeloos meisje dat zelf niet zou kunnen zeggen dat het vervelend is?
Hebben ze bij de H&M geen restaurantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Misschien om weer even terug te gaan naar waar het Nijmegen topic om draait
volgende week gaan Hosti en ik uit eten...
Zijn er mensen die een leuk restaurantje weten?
Niet al te duur, niet al te druk, maar wel gewoon gezellig uit eten...
Misschien hebben ze een hele leuke serveerster....Jeweetwel modellen enzoquote:
Loop naar binnen en vraag naar het resaurant met de serveersters die bijverdienen als model....Weet je het gelijkquote:
Wat Pietje zegt.. Het ging om de situatie niet om jou.. Ik geloof best dat jij uitermate goed voor jezelf op kan komen.. Maar dan kunnen anderen het nog wel stront irritant gaan vinden..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jezus, kom ik nu echt over als een hulpeloos meisje dat zelf niet zou kunnen zeggen dat het vervelend is? Newsflash: dat ben ik niet, en ik stoorde me er gewoon niet aan. Dat jullie nu ineens over H_M heenvallen zogenaamd omdat ik er vast niet van gediend zou zijn komt eerder over alsof jullie toch maar een reden zochten. NIEMAND hoeft het voor mij op te nemen, al helemaal niet op deze laffe manier waarbij ik niet eens kon zeggen hoe IK er over dacht omdat ik ziek op bed lag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Ik zou hem gewoon voor je laten kokenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Hey allen...
Ergens in Duitsland ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is DJ eigenlijk?
Vind ie lastig omdat hij een vleeseter is en ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon voor je laten koken
Er is ooit een topic geweest over iemand die een complete maaltijd van iemands lichaam wilde eten (dus geen hapjes), alles voorbereid, een week voor moment supreme ging 't uitquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Lastig, pff... die spinazie pasta van laats was wel teh shit ja
Visquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
Vind ie lastig omdat hij een vleeseter is en ik niet![]()
Ah ja, kamp of zoquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is ooit een topic geweest over iemand die een complete maaltijd van iemands lichaam wilde eten (dus geen hapjes), alles voorbereid, een week voor moment supreme ging 't uit.
geen creatievere ideeen?quote:
Ik weet het... vegetariërs... tja.. .het is dat ze voor de rest een leuke meid is, maar anders...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti wat doe je nu weer met een niet vleeseter
Men vlees wat doe je
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti wat doe je nu weer met een niet vleeseter
Men vlees wat doe je
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het... vegetariërs... tja.. .het is dat ze voor de rest een leuke meid is, maar anders...
Dat zijn een hoop koolhydratenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben deze week wel goed bezig qua eten..
Maandag: Lasagna
Dinsdag: zelfgemaakte Pizza
woensdag: Pannenkoeken
Donderdag: Friet
Vrijdag: Diepvries pizza
Zaterdag: gebakken aardappeltjes
En zondag wss weer friet
Zondag frietdagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben deze week wel goed bezig qua eten..
Maandag: Lasagna
Dinsdag: zelfgemaakte Pizza
woensdag: Pannenkoeken
Donderdag: Friet
Vrijdag: Diepvries pizza
Zaterdag: gebakken aardappeltjes
En zondag wss weer friet
Naja de zelfgemaakte pizza was heel gezond.. en de lasagna opzich ook maarquote:
gelukkig weet ik dat het niet zo isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zondag frietdag![]()
En wat het is, omdat zij geen vlees eet, eet ik gewoon meer vlees om het te balanceren.
camelot zijn we al eens geweest...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja je hebt Camelot.. daar schijn je toch goed te kunnen eten..
Mr jacks voor als je goedkope pizza wilt! En op dinsdag ofzo is het daar niet eens zo druk en in het achterste gedeelte kan je leuk zitten..
De Riva is mij toen een beetje tegengevallen maar wel redelijk goedkoop.. (voor 12 euro ofzo 3 gangen menu)
Uhm Humpreys schijnt ook niet zo duur te zijn maar ben er nooit geweest..
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zit toch ook zo'n tapasrestaurant bij de waalkade.
Geen idee, wilde er een keer gaan eten maar toen was ie geslotenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, wilde er een keer gaan eten maar toen was ie gesloten.
welke klusjes heb je allemaal moeten doen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo als het goed is heb ik mijn klusjes weer gedaan
Misschien dan Popocatepetl?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
camelot zijn we al eens geweest...
verder geen pizza!
Riva wil Hosti niet naar toe
Humpreys kan....
Nog meer mensen ideeen?
Is er welleens iemand bij het Hemeltje(ofzo) geweest? moet je schijnbaar goed kunnen eten alleen wat serveren ze daar en waar zit het ergens?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Misschien dan Popocatepetl?Beetje duurder maar zoooo lekker!
En ze hebben er ook genoeg vega (ik ben nl ook vegetarier...)
Zeggeuh!?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik mis swarma en DJMijn Catan wat doe je
Oja, sporten, dat heb ik ook al een tijd niet meer gedaan.quote:
Jij bent echt slecht in jezelf ergens uit lullenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah, jij bent er toch wel maar met 2 is het niet leuk.. dus 1 van hun moet erbij
Moet je tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, sporten, dat heb ik ook al een tijd niet meer gedaan..
Powernappen is echt heerlijk! Hoe kun je dat nou niet lekker vinden?!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat was toch echt mijn gedachtegang vanmiddag dus
Ik ben net wakker.. hoe kunnen mensen hetnu lekker vinden om smiddags te slapen ik word er alleen maar hartstikke gaar van.. Het was ook niet de bedoeling dat ik ging slapen
Klopt. En er motivatie voor vinden. 'T is een kwestie van jezelf een paar weken lang er naartoe schoppen totdat het in je ritme zit en je het gaat missen als je niet gaat. Helaas heeft schoppen de komende twee weken ivm m'n studiereis en een 80-urige werkweek weinig zin. Daarna weerquote:
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. En er motivatie voor vinden. 'T is een kwestie van jezelf een paar weken lang er naartoe schoppen totdat het in je ritme zit en je het gaat missen als je niet gaat. Helaas heeft schoppen de komende twee weken ivm m'n studiereis en een 80-urige werkweek weinig zin. Daarna weer.
Nou dan moet je wel met een supergemotiveerd iemand gaan.. want bij een vriendin en mij werkt dat echt neit.. Dan kijken we elkaar aan en dan zo van neeeh toch maar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting".
Hoezo?quote:
True. Dat doe ik nog wel eens met squash. Probleem is alleen dat degenen met wie ik squash nu met de vakantie allemaal niet in Nijmegen zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting".
Ligt er ook aan wat je gaat doen. Fitnessen vind ik bijvoorbeeld weinig aan, maar een teamsport of een potje squash vind ik dan vaak wel weer leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel met een supergemotiveerd iemand gaan.. want bij een vriendin en mij werkt dat echt neit.. Dan kijken we elkaar aan en dan zo van neeeh toch maar niet
Dat dus Yasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je gaat doen. Fitnessen vind ik bijvoorbeeld weinig aan, maar een teamsport of een potje squash vind ik dan vaak wel weer leuk.
Welke cursus volg je? Ik doe op donderdag omdat ik te laat was voor de relaxte tijd op maandagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit op 'squashles' deze periodeelke maandag
is best goede work-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |