camelot zijn we al eens geweest...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja je hebt Camelot.. daar schijn je toch goed te kunnen eten..
Mr jacks voor als je goedkope pizza wilt! En op dinsdag ofzo is het daar niet eens zo druk en in het achterste gedeelte kan je leuk zitten..
De Riva is mij toen een beetje tegengevallen maar wel redelijk goedkoop.. (voor 12 euro ofzo 3 gangen menu)
Uhm Humpreys schijnt ook niet zo duur te zijn maar ben er nooit geweest..
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zit toch ook zo'n tapasrestaurant bij de waalkade.
Geen idee, wilde er een keer gaan eten maar toen was ie geslotenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, wilde er een keer gaan eten maar toen was ie gesloten.
welke klusjes heb je allemaal moeten doen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo als het goed is heb ik mijn klusjes weer gedaan
Misschien dan Popocatepetl?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
camelot zijn we al eens geweest...
verder geen pizza!
Riva wil Hosti niet naar toe
Humpreys kan....
Nog meer mensen ideeen?
Is er welleens iemand bij het Hemeltje(ofzo) geweest? moet je schijnbaar goed kunnen eten alleen wat serveren ze daar en waar zit het ergens?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Misschien dan Popocatepetl?Beetje duurder maar zoooo lekker!
En ze hebben er ook genoeg vega (ik ben nl ook vegetarier...)
Zeggeuh!?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik mis swarma en DJMijn Catan wat doe je
Oja, sporten, dat heb ik ook al een tijd niet meer gedaan.quote:
Jij bent echt slecht in jezelf ergens uit lullenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah, jij bent er toch wel maar met 2 is het niet leuk.. dus 1 van hun moet erbij
Moet je tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, sporten, dat heb ik ook al een tijd niet meer gedaan..
Powernappen is echt heerlijk! Hoe kun je dat nou niet lekker vinden?!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat was toch echt mijn gedachtegang vanmiddag dus
Ik ben net wakker.. hoe kunnen mensen hetnu lekker vinden om smiddags te slapen ik word er alleen maar hartstikke gaar van.. Het was ook niet de bedoeling dat ik ging slapen
Klopt. En er motivatie voor vinden. 'T is een kwestie van jezelf een paar weken lang er naartoe schoppen totdat het in je ritme zit en je het gaat missen als je niet gaat. Helaas heeft schoppen de komende twee weken ivm m'n studiereis en een 80-urige werkweek weinig zin. Daarna weerquote:
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. En er motivatie voor vinden. 'T is een kwestie van jezelf een paar weken lang er naartoe schoppen totdat het in je ritme zit en je het gaat missen als je niet gaat. Helaas heeft schoppen de komende twee weken ivm m'n studiereis en een 80-urige werkweek weinig zin. Daarna weer.
Nou dan moet je wel met een supergemotiveerd iemand gaan.. want bij een vriendin en mij werkt dat echt neit.. Dan kijken we elkaar aan en dan zo van neeeh toch maar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting".
Hoezo?quote:
True. Dat doe ik nog wel eens met squash. Probleem is alleen dat degenen met wie ik squash nu met de vakantie allemaal niet in Nijmegen zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of samen met iemand gaan sporten. Dan zit je er gelijk aan vast en is het een soort "verplichting".
Ligt er ook aan wat je gaat doen. Fitnessen vind ik bijvoorbeeld weinig aan, maar een teamsport of een potje squash vind ik dan vaak wel weer leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel met een supergemotiveerd iemand gaan.. want bij een vriendin en mij werkt dat echt neit.. Dan kijken we elkaar aan en dan zo van neeeh toch maar niet
Dat dus Yasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je gaat doen. Fitnessen vind ik bijvoorbeeld weinig aan, maar een teamsport of een potje squash vind ik dan vaak wel weer leuk.
Welke cursus volg je? Ik doe op donderdag omdat ik te laat was voor de relaxte tijd op maandagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit op 'squashles' deze periodeelke maandag
is best goede work-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |