NUON, vlak bij het centrum van de stad. Ik kan het feestgedruis nog net niet zienquote:Op woensdag 30 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
waar werk je dan?
Eindelijk een reden om hier te postenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op koninginnedag idd geen reet te doen op mn werk.
Precies. Al dat harde werken ook....quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
dan hoop ik voor je dat de terug weg sneller dan de heenweg gaat!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Ik heb me een partij geen zin meerEn dan moet ik tot 8 vanavond
Goed zo! Labrador denk ik? Dat zijn makkelijk te trainen beestjes, en van nature best rustigquote:Op woensdag 30 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik! en ze doet het al zo goed![]()
ligt nu lekker te slapen
dus ik ook zo even!
Fijn! haha, die baas kan de pot opquote:Op woensdag 30 april 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Zo ik leef weer.. Denk ik.. Oja dracu die sms moest dus naar cindy ipv jou
Nu gaan we een vette hap scoren en door naar het volgende feestje
Me baas heeft pas 8x gebeld vannacht en vandaag 5x of we aub willen werken![]()
Had hij maar eerder moeten bedenken
[ afbeelding ] on!!
*Flieft is*quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en hier natuurlijk ook even spammen
ronja
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?quote:
Ik zag je wel schudden met je kontquote:Op woensdag 30 april 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:37 schreef Seventees het volgende:
Hij is uit!!![]()
En nu maakt hij fouten met springen omdat ik hem afleid
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:57 schreef Sgele het volgende:
Hahaha gaat lekker daar dus
Er is bij jou meer te doen als bij mij dus
Eerhm nou nee dat niet, maar daar gebeurt tenminste nog IETS.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijken
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeftquote:Op woensdag 30 april 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekken
Zal eruit zien zegquote:Op woensdag 30 april 2008 17:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeft
Morgen op Frontpagequote:
Ik hou het in de gatenquote:
wat je ook neemtquote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
Oja moet nog eten.. Ontbijt wel gehad voor de rest nog 0,0..
Twijfel wat ga ik eens maken/zoeken/pakken
Die is liefvfvfvf!quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en hier natuurlijk ook even spammen
ronja
[ afbeelding ]
Ik nog nietquote:
Ik sla vandaag iig over hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:50 schreef Sgele het volgende:
Jazz festival in Breda begonnen vandaag.... wat een ellende zeg...moet ik vanavond weer gaan stappenen morgen...en overmorgen...en misschien zondag ook nog wel...wat een leven
Mja ik moet nog maar zien hoe lang ik het volhou hoor hehe, we worden oud Droxz!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sla vandaag iig over hoor
Morgen weer een dag
Doet me gelijk denken aan dat nummer van "normaal: Ik ben geen 18 meer"quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik moet nog maar zien hoe lang ik het volhou hoor hehe, we worden oud Droxz!
* Dr.Droxz ligt half KO op zijn bed... uh... volgende week wat afspreken schat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Eigenlijk.. heb ik wel weer zin om een biertje te gaan doen nu
Droxzzzzzzzz?
nou ik dacht niet dat die mensen nu al wakker zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
en aan de mensen die niet hoeven te werken?
ow op die manier, even uitlatenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
dank!
da's dan ook de reden dat ik al wakker ben ha ha
dat doen ze dan wel veel, spelen, slapen, eten en uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
ja dat ook ja en even spelen
nu ligt ze te slapen
dat lijkt er idd wel opquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
tis net een mensen baby in dat opzicht ja
mja beetje 2 vervelende dagen gehad eigenlijk. beetje problemen hier en daar. sorry ga ik hier niet op fok zetten. komt wel weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
mogguh WL goede dagen gehad?
ik ben vooral nog met zie mn lieverd nou foto's aan het maken, maar wie weet ha ha
mogguh!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd kan ik een keer uitslapen, lukt het niet
Zit al weer aan de koffie hoor, dan maar goed wakker worden als ik niet meer kan slapenquote:
Er stond speciaal voor jou nog een Mango thee bijquote:
En die wilde jij graag hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er stond speciaal voor jou nog een Mango thee bij
koffiee!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
* Dr.Droxz zet een dienblad vol koffie. thee en droxz specials neer
Nee nee nee, ik drink geen theequote:
que?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gelijk hier?....
sorry, ben aan het werkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gelijk dood hier?....
sorry miste een woordje hahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
que?
nog plannen voor het weekend droxz?
jij bent niet de enige WLquote:
Wat roepen jullie nou weer voor rare dingen zeg... werken?....quote:
klinkt erg gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry miste een woordje hahaha
Ja heb wel plannen ja, ga vanmiddag naar een maat van me tot en met zondag.
Zaterdag weer foto's maken voor de dobermannclub en in de avond zal het vast
weer ergens zuipen worden
Mooi om te horen dracu!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
zo weer een klein rondje gemaakt
en vanmiddag krijgt ze haar 9 weken enting (nou ja half zes)
ze doet het nog steeds erg goed!
GVD ik merk wel dat ik ouder begin te worden zeg,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt erg gezellig![]()
ik kan iig ook niet w88 tot het weekend wordt
het mooie is dat ze nu officeel nog niet meer dan 8 minuten per keer mag da's toch ook best mooi voor mij!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mooi om te horen dracu!
Zal oop wel schelen met stukjes lopen zo, met een gezellig beestje erbij?
vanavond met me vriendin naar mijn huis en morgen kijken bij de ikea voor moederdag kado, en daarna lekker uitwaaien op scheveningen... heerlijk met dit weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
ook plannnen dus?
Dat is inderdaad niet verkeerd nee!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het mooie is dat ze nu officeel nog niet meer dan 8 minuten per keer mag da's toch ook best mooi voor mij!
tis sowiezo in huis nu wat gezelliger ook al slaapt ze veel
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
vanavond met me vriendin naar mijn huis en morgen kijken bij de ikea voor moederdag kado, en daarna lekker uitwaaien op scheveningen... heerlijk met dit weer
ha ha komen ze alle 3 op je af zeker!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet verkeerd nee!
In het weekend ben ik altijd bij die maat van me,
en die heeft 3 grote honden... vind het altijd wel gezellig
Alleen wat minder als ze voor het eerst weer even binnenkomt,
en ze je even "gedag" komen zeggen
das 1e pinksterdagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is mijn 10.000e post op FOK!
![]()
uh... moederdag? welke datum is dat?![]()
Uitwaaien is altijd goed, dat doe ik ook regelmatig met de honden erbij!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is mijn 10.000e post op FOK!
![]()
uh... moederdag? welke datum is dat?![]()
Uitwaaien is altijd goed, dat doe ik ook regelmatig met de honden erbij!
Alle 3 komen ze op je af springen, en je helemaal onder likken hahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha komen ze alle 3 op je af zeker!
vandaag begin ik met het alleen laten
uit het zicht zitten toen ze is gaan slapen was een succes
vanmiddag ga ik even buiten bij de deur staan
aha, nog tijd zat dus om wat te halenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
das 1e pinksterdagen dat is 11 mei
gefeliciteerdop naar de 20.000
nee het wordt de ikea in delft... altijd lekker rustig enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, nog tijd zat dus om wat te halen![]()
Het is dat je niet uit Noord-Holland komt, anders had ik je waarschijnlijk wel gezien
in de IKEA (haarlem).
Delft... aha... beetje ver weg voor mij hahahaha.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
nee het wordt de ikea in delft... altijd lekker rustig enzo![]()
jah idd... moest nu ook wel, want als ze niet hebben wat we willen moeten we iets anders verzinnen
das volgens mij bijna altijd wel goed jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Delft... aha... beetje ver weg voor mij hahahaha.
Ik zou niet weten wat ik zou moeten halen, en moeders zelf weet het ook nooit![]()
Douchdinges enzo doen het hier meestal wel aardig
jazeker als ze een week of 12 is als er ergens ruimte en plek isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alle 3 komen ze op je af springen, en je helemaal onder likken hahahaha
Ga je trouwens ook nog op training ofzo met je hondje?
maar je kan niet? of niet echt 1 in de buurt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook naar ikea!
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden zei mn moeder altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat roepen jullie nou weer voor rare dingen zeg... werken?....
Dat dan weer wel, ik heb nog erg weinig vrije dagen opgenomen dit jaar he.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden zei mn moeder altijd
Ok, dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jazeker als ze een week of 12 is als er ergens ruimte en plek is
de mailtjes zijn de deur al uit!
gisteren was ik nog dronken nu van de nacht ervoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik heb nog erg weinig vrije dagen opgenomen dit jaar he.
Eind deze maand ben ik er even voor 9 dagen tussenuit
(ook nog 5 vrije dagen van vorig jaar meegenomen naar dit jaar)
Of vanavond, zal toch ook wel lukken om weer lam te worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren was ik nog dronken nu van de nacht ervoor![]()
nu verlang ik naar gisteren
ja vanavond lam. nou ok omdat het van jou moet dan maar weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of vanavond, zal toch ook wel lukken om weer lam te worden?
p.s Mariocart is lachen zeg!
mariocart is idd heel leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of vanavond, zal toch ook wel lukken om weer lam te worden?
p.s Mariocart is lachen zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
dan wil ik ook van alles kopen en dat wil mn portemonee nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je kan niet? of niet echt 1 in de buurt?
eerst maar beginnen met gehoorzaamheid enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt goed zeg!
Er moet toch ergens wel ruimte zijn dacht ik zo?
Ik vind het nog steeds geweldig om te zien hoor die trainingen,
en dan vooral dat pakwerk
idd , eerst africhten op d epostbode , die dagelijks post door de brievenbus schuiftquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eerst maar beginnen met gehoorzaamheid enzo
Moet ik van jou ook lam worden dan? hahhaaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vanavond lam. nou ok omdat het van jou moet dan maar weerzal wel lukken
Mariokart is wel leuk ja . heb het nog steeds niet veel gedaan. (het brute geweld van mn pc roept me steeds)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik van jou ook lam worden dan? hahhaa
Net weer even wat gedaan met mariocard, ik heb die eerste 2 dingen al compleet...
ben nu met die laatste bezig, die is wat lastiger ahahaha
Het liefst natuurlijk eerst lam worden en daarna mario spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerst lam worden, dan mario spelen, of is het nou andersom![]()
ah 150 cc dusja das beter
heb je het gelezen van de bugs van GTA ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het liefst natuurlijk eerst lam worden en daarna mario spelen
Die 150 is alleen mixed, dus met carretjes en motoren.
Straks nog maar even een poging wagen...
of ga ik naar de stad om te kijken voor een PS3
hier is het een gekkenhuis helaas. doen ook met de hele wereld zaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef nelisb het volgende:
ben ik ook weer eens.
vandaag ruuuuuuuuuust op mijn werk. We doen met zon 10 landen zaken en hebben daar allemaal holiday. Verder hebben onze productielocaties vandaag en maandag ook een dag vrij. dus rustig vandaag. Denk dat ik om half 4 maar eens naar huis ga.
Gelukkig vind ik GTA niet echt een leuk spelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het gelezen van de bugs van GTA ?crasht gewoon de console. (360 en ps3)
mja ik koop hem op een gegeven moment wel. geweldige reeks spellen vind ik het.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik GTA niet echt een leuk spel![]()
GT5 wil ik wel graag spelen, en natuurlijk wil ik dat ding om films op te kijken!!!!
We hebben hier in huis ook een 360 staan, maar niet op een hd tv...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik koop hem op een gegeven moment wel. geweldige reeks spellen vind ik het.
heb me vele uren vermaakt met de andere delen.
niet missies doen, maar gewoon een beetje rondrijden , en terreur veroorzakenheerlijk!
en dit deel ziet er weer iets mooier uit dan de vorige.
GT5 moet je mee wachten tot het einde vh jaar. alleen de prologue is uit. wordt wel een vette hoor dat wel
ik twijfel nog steeds tussen een xbox360 en ps3 trouwens. ben er nog niet uit
Saints Row ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben hier in huis ook een 360 staan, maar niet op een hd tv...
Het voordeel van de ps3 vind ik nu dat er een bloe reej () speler inzit,
en die wil ik graag hebben! Inderdaad nu alleen die prologue, maar dat ziet er ook
wel erg gaaf uit zeg! Jammer dat er nog geen schade inzit enzo...
GTA vond ik vroeger leuk, maar denk dat ik dat gewoon al te vaak heb gedaan...
Nou moet ik zeggen dat ik een soort GTA heb gedaan op de 360 (naam vergeten),
en die vond ik wel aardig te doen
Ok, nog maar even snel een antwoord dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Saints Row ?
ja met 360 heb je eigelijk meer voordelen, qua media centre enzo. helaas ook ook de ring of death, of 3 ringen whatever , je begrijjpt wat ik bedoel.
GTA4 krijgt overal 9,5 en hoger qua cijfer. dus ik denk wel dat het een erg tof spel is. én je kan online met mekaarheb een paar filmpjes gezien ervan, en het ziet er echt heel tof uit.
ja die blue ray is erg makkelijk als je toch de br discs van plan bent te kopen\
weet ik alleen niet hoe dat zit met ombouwen, bij de PS2 raadden ze nl af , na om gebouwd te hebbe, om dat ding dvds af te laten spelen (PS2 heeft een erg gevoelige Sensor) (kan wel kloppen , ik heb me 3e ps2 thuis staan)
kom binnen en neem wat te drinkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Kan ik me hier vervelen vanaf mijn werk?
de mazzel droxz, veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, nog maar even snel een antwoord dan maar
Saints Row ja, net even gekeken in google, maar dat spel vond ik wel lachen om te spelen,
deed me echt denken aan GTA. Ik ben eigenlijk alleen een shooter freak, met af en toe wat games richting het racen. Ik ben zeker van plan om br discs te gaan kopen! en standalone drives zijn ook gewoon nog erg duur... kan je net zo goed een PS3 kopen dacht ik zo
Voorlopig hoeft die PS3 niet omgebouwd te worden... heb me pc en nog een omgebouwde Wii, kom dus voorlopg wel voor vooruit
p.s
Ben nu echt weg!
Welkom! wat is dat als ik vragen mag, google sketup-pen ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:24 schreef Axia het volgende:
Hoi...mag ik hier ook ff een postje doen? ik verveel me namelijk ook.
Ik ben nu aan het Google SketchUp-pen.
thank youquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom! wat is dat als ik vragen mag, google sketup-pen ?
ah hmm klinkt ingewikkeld ja iddquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:41 schreef Axia het volgende:
[..]
thank you
daarin kan je mooie 3D-ontwerpjes maken. Zag dat er bij DIG een topic erover is, dus die ben ik aan het doorspitten. Ik snap er namelijk nog niets van.![]()
Verder ben ik ook ff een serie aan het omzetten voor mijn Ipod. Moet toch wat he
geen Mediamarkt in de buurt, of waren ze daar ook uitverkocht ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
GODVER!
Overal geweest hier in de stad, verkopen ze nergens die PS3 met GT5!
Geen mediamarkt hier, dan moet ik naar amsterdam... en daar heb ik geen tijd voor (moet straks weg)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen Mediamarkt in de buurt, of waren ze daar ook uitverkocht ?
ah kut voor je manquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen mediamarkt hier, dan moet ik naar amsterdam... en daar heb ik geen tijd voor (moet straks weg)
das balen manquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
GODVER!
Overal geweest hier in de stad, verkopen ze nergens die PS3 met GT5!
Denk dat ik hem ga bestellen:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah kut voor je manheb je er wel eentje besteld , of kijk je weer opnieuw ?
Denk wel dat die consoles nu harder gaan met GTA4 uit enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk dat ik hem ga bestellen:
PlayStation 3 40 GB + Gran Turismo 5 Prologue
399 eurotjes ...
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah hmm klinkt ingewikkeld ja iddtja die ipod, tijdrovende kwestie zo, maar dat komt goed uit op dit moment
Bakje koffie ?of liever een biertje ?
Die heb ik wel meerdere keren zien staan, die pack met GTA4 hahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk wel dat die consoles nu harder gaan met GTA4 uit enzo
ik zou graag de gta4 pack willen kopen, maar helaas staat mn budget het niet toe.
ik wordt wel aan alle kanten overgehaald, hoe geweldig dat spel wel niet is. hmm vervelend
* Dr.Droxz zet een overheerlijke koude corona neer, met een schijf limoenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:35 schreef Axia het volgende:
[..]ehm...een corona met een schijfje limoen?
hou namelijk niet zo van bier...
ah , Corona is toch ook goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:35 schreef Axia het volgende:
[..]ehm...een corona met een schijfje limoen?
hou namelijk niet zo van bier...
ja GTA4 kopen dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb ik wel meerdere keren zien staan, die pack met GTA4 hahahaha
Jammer, maar binnenkort staat er dus ook een ps3 bij WL in zijn woonkamer?
Begint wel een game topic te worden, bijna iedereen heeft een dikke pc,
een Wii, en binnenkort een aantal mensen met een PS3
snel dat oog dicht doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
En wat ziet mijn oog nu:
Nooit meer leverbaar: de PlayStation 3 40 GB + Gran Turismo 5 Prologue is helaas niet meer leverbaar AAAARGGGGGG
ja t weer is er wel naar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:47 schreef draculettetje het volgende:
of desperado's
gatsie door jullie heb ik weer eens zin in drank
barbeknoei! denk dat ik dat morgen maar eens ga doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja t weer is er wel naar natuurlijk![]()
de bbqs mogen ook naar buiten
Ben bang van wel, of de versie zonder games, en er los GT5 bij kopen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja GTA4 kopen dan maar![]()
![]()
![]()
mja ik twijfel nog. xbox360 of ps3 , dus ik wacht gewoon af
* Dr.Droxz doet oog dichtquote:
* Dr.Droxz zet een sterke bak koffie neer voor Papierversnipperaarquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een sterke bak koffie neer voor Papierversnipperaar
Jij en druk?quote:
Hou mij er even buitenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb ik wel meerdere keren zien staan, die pack met GTA4 hahahaha
Jammer, maar binnenkort staat er dus ook een ps3 bij WL in zijn woonkamer?
Begint wel een game topic te worden, bijna iedereen heeft een dikke pc,
een Wii, en binnenkort een aantal mensen met een PS3
Alkmaar is ook niet echt om de hoekquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou mij er even buiten![]()
Trouwens Mediamarkt Alkmaar
Pff knal net met me heup tegen een deel van de werkbank aan in de garage![]()
Heulemaal blauw en dik gelijk
nee niet echt, nu ben ik heul meer euro's kwijtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en heeft het geholpen, vervelende text van netvlies gebrand?
Heb je tenminste een goede reden om te komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alkmaar is ook niet echt om de hoek
Waarom doe je dat nou, dat vind ik heulemaal niet lievfvffv zo'n Lynda met een blauw
en dikke heup
tis wel een lekker weer nu. als het nu zou regenen ok ..... hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, of de versie zonder games, en er los GT5 bij kopen...
GVD moet ik weer fietsen... helemaal geen zin in.. wat een dilemma maar weer...
Heeee, ik zat eerst op 72, hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij en druk?
Met je 69 posts per dag... druk met op fok! posten?
is dat met zon plank ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:17 schreef Axia het volgende:
Ik ga vanavond Wii Fit doen
quote:
stomme tafel!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb je tenminste een goede reden om te komen![]()
En ik deed dat niet expresStond stomme tafel in de weg!
Kom je nouje brengen?
wel ? , de familie pikt elke keer je plank in ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Axia het volgende:
[..]
yep
heb het al een week, maar ik krijg thuis geen kans..![]()
hopelijk vanaf maandag toch wel weer.
nee, de tvquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? , de familie pikt elke keer je plank in ?
Dat dan weer wel, maar die maat van me komt me straks halen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb je tenminste een goede reden om te komen![]()
En ik deed dat niet expresStond stomme tafel in de weg!
Kom je nouje brengen?
daar gaan we weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar die maat van me komt me straks halen...
leuk dat hij al de hele middag zijn telefoon niet opneemt zeg maar![]()
Je weet, binnenkort kom ik jebrengen, gelukkig is het wat warmer...
en hoef je je koude handen niet meer onder mijn trui te stoppen
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis wel een lekker weer nu. als het nu zou regenen ok ..... hahaeen dillemma
quote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef Axia het volgende:
Mensen, ik ga er ook vandoor...
fijn weekend aan iedereen toegewenst!
Kus van Axia
ja dan wordt het even een paar maanden wachten totdat je gesettled bentquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:25 schreef Axia het volgende:
[..]
nee, de tv![]()
(en nee, ik ga nu geen tv ervoor kopen, ik ga namelijk over 2 maandjes samenwonen en mijn verloofde en ik hebben al een tv gekocht laatst, die staat bij hem nu vanwege ruimtegebrek, dus tja)
Bedankt voor je inzet, en misschien tot snel!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef Axia het volgende:
Mensen, ik ga er ook vandoor...
fijn weekend aan iedereen toegewenst!
Kus van Axia
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmmmmm.... dat gaat gezellig worden denk ik
Zo zijn wij toch helemaal niet?quote:
godver ik moest gewoon stiekem even kijken....quote:
iedereen is erg geintresseerdquote:
doh!quote:
en ben je al erg aan het balen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Michael_Berryman het volgende:
*meldt*
De tering wat is nu het saai op het werk! Ach ja, nu heb ik iig alle tijd om te gaan balen dat ik niet op een terras zit...
oke dan ga ik nu ook echt slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef Michael_Berryman het volgende:
Danke![]()
Maandag en dinsdag heb ik gelukkig compensatiedagen dus zo'n ramp vind ik het niet. Kan ik mooi los gaan in Zwollywood![]()
Zo maar weer eens kijken of er al weer wat te doen is.
Nuchter, was je ziek?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:56 schreef Sgele het volgende:
zo.. ben ook thuis. Nuchter ook nog
even een broodje naar binnen werken en dan slapen![]()
Tot maandag allemaal
en nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nuchter, was je ziek?
Ik heb weer "heerlijk" op de bank geslapen, deze keer geen hondjes... die heb ik bij he baasje laten liggen hahahah
Weer ziet er weer goed uit, dus straks maar even een terrasje pakken... is wel 3 meter lopen
hey jij ook hier!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wij zijn morgen vrij
De ziekenhuizen zijn gewoon dicht
Soms hequote:
da's waar ja!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms he
Moet, zeker als ik wel op mijn werk aanwezig ben, toch wat
Nee, ik stuur de rekeningenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:12 schreef lynda het volgende:
Je bent toch niet iemand die ook wel eens in de gipskamer staat he marc?
oeps!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik ook een hekel aan jeZo wat schrok ik toen ik een rekening binnen kreeg die eigenlijk naar me verzekering moest
Of ik even 9000 euro wou betalen binnen 30 dagen hehe
Gaat goedquote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik ook een hekel aan jeZo wat schrok ik toen ik een rekening binnen kreeg die eigenlijk naar me verzekering moest
Of ik even 9000 euro wou betalen binnen 30 dagen hehe
Ze vonden dat ik niet verzekert wasquote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat goed
Waren je gegevens niet goed doorgekomen?
Ow, das altijd rot ja, die maatschappijenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ze vonden dat ik niet verzekert was![]()
Tot we even gingen bellen en ze zeiden oja oeps
Hey het ziekenhuis vond dat hoor!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das altijd rot ja, die maatschappijen
Kunnen we echt heel goed mee opschieten hoor
Ah, die hebben atlijd gelijkquote:
Zo, das redelijk wat rente en extra kosten die er dan bij komenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:35 schreef lynda het volgende:
Dan ben je te laat!! Al euh sinds 16 augustus 2005!!
Reken zelf maar uit haha
Ik ookquote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
ik heb genoeg van ziekenhuizen
Als jullie maar doorslaan dan, ik wil niet naar een ziekenhuisquote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
Zullen we marc neerslaan dracu?![]()
Wheeeeeeeee over 8 uur zit ik alweer op de fiets grr
wrom? vind ik het eerst gezellig dat ie hier is en dan neerslaan?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
Zullen we marc neerslaan dracu?![]()
Wheeeeeeeee over 8 uur zit ik alweer op de fiets grr
Ow, sterkte dan over een paar uurquote:Op zondag 4 mei 2008 21:41 schreef lynda het volgende:
Omdat hij voor het ziekenhuis werkt ja!![]()
En ik moet morgen van 6 tot 1 werken marc
Kan geen kwaad nee die koeltequote:Op zondag 4 mei 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
Ik zie het morgen wel wat ik ga doen.. Als het zo als normaal is duik ik eerst me bed in voor een paar uur![]()
I loveeee me screen waardoor het heerlijk koel is in mijn slaapkamer
Volgende de huidige voorspelling nog minimaal een weekquote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker!
en het wordt toch ook weer lekker weer?!
dat zijn dan de betere berichten!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende de huidige voorspelling nog minimaal een week
Bedoel je misschien dat de poli's dicht zijn? Het lab waar ik werk draait gewoon door. En ik mag hopen dat de ligafdelingen ook gewoon doorgaan ("We zijn er morgen niet, dus doe maar zuinig met je infuus. Zie je dinsdaaaaag!" Zie het al voor me, ghehequote:Op zondag 4 mei 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wij zijn morgen vrij
De ziekenhuizen zijn gewoon dicht
Idd, de poli's en administratieve afdelingen zijn dicht. Grote kans dat de seh's en ic's etc ook nog wel open zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 00:08 schreef Michael_Berryman het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat de poli's dicht zijn? Het lab waar ik werk draait gewoon door. En ik mag hopen dat de ligafdelingen ook gewoon doorgaan ("We zijn er morgen niet, dus doe maar zuinig met je infuus. Zie je dinsdaaaaag!" Zie het al voor me, ghehe) Morgen en overmorgen zonder mij gelukkig, ik ga van mijn weekend genieten
Zal vrij moeilijk worden morgen. Je kan het altijd proberen natuurlijk. er is altijd wel iemand dwars die toch werkt.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:12 schreef draculettetje het volgende:
ja en ik heb natuurlijk net de poli nodig!
Dude, waar heb jij gezeten de laatste tijd?quote:Op maandag 5 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Que?
Dude ik weet wel wat het is, maar hoe kan dat nou via radio538?quote:Op maandag 5 mei 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, waar heb jij gezeten de laatste tijd?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickroll
Bitches bij het zeskamp, het team dat eerste is geworden speelde gewoon zo ontzettend vals... Maar wij zijn eerlijk tweede geworden, was echt heel erg gezellig... over de hele dag verspreid wel de nodige biertjes gehapt maar dat hoort erbijquote:Op maandag 5 mei 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier alles zn gangetjes! erg blij met de hond!
hoest met de zeskamp (en overige dagen) gegaan?
Qua biertjes happen waren jullie eerste natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitches bij het zeskamp, het team dat eerste is geworden speelde gewoon zo ontzettend vals... Maar wij zijn eerlijk tweede geworden, was echt heel erg gezellig... over de hele dag verspreid wel de nodige biertjes gehapt maar dat hoort erbij
vals spelen is niet leuk!quote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitches bij het zeskamp, het team dat eerste is geworden speelde gewoon zo ontzettend vals... Maar wij zijn eerlijk tweede geworden, was echt heel erg gezellig... over de hele dag verspreid wel de nodige biertjes gehapt maar dat hoort erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |