NUON, vlak bij het centrum van de stad. Ik kan het feestgedruis nog net niet zienquote:Op woensdag 30 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
waar werk je dan?
Eindelijk een reden om hier te postenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op koninginnedag idd geen reet te doen op mn werk.
Precies. Al dat harde werken ook....quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
dan hoop ik voor je dat de terug weg sneller dan de heenweg gaat!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Ik heb me een partij geen zin meerEn dan moet ik tot 8 vanavond
Goed zo! Labrador denk ik? Dat zijn makkelijk te trainen beestjes, en van nature best rustigquote:Op woensdag 30 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik! en ze doet het al zo goed![]()
ligt nu lekker te slapen
dus ik ook zo even!
Fijn! haha, die baas kan de pot opquote:Op woensdag 30 april 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Zo ik leef weer.. Denk ik.. Oja dracu die sms moest dus naar cindy ipv jou
Nu gaan we een vette hap scoren en door naar het volgende feestje
Me baas heeft pas 8x gebeld vannacht en vandaag 5x of we aub willen werken![]()
Had hij maar eerder moeten bedenken
[ afbeelding ] on!!
*Flieft is*quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en hier natuurlijk ook even spammen
ronja
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?quote:
Ik zag je wel schudden met je kontquote:Op woensdag 30 april 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:37 schreef Seventees het volgende:
Hij is uit!!![]()
En nu maakt hij fouten met springen omdat ik hem afleid
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:57 schreef Sgele het volgende:
Hahaha gaat lekker daar dus
Er is bij jou meer te doen als bij mij dus
Eerhm nou nee dat niet, maar daar gebeurt tenminste nog IETS.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijken
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeftquote:Op woensdag 30 april 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekken
Zal eruit zien zegquote:Op woensdag 30 april 2008 17:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeft
Morgen op Frontpagequote:
Ik hou het in de gatenquote:
wat je ook neemtquote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
Oja moet nog eten.. Ontbijt wel gehad voor de rest nog 0,0..
Twijfel wat ga ik eens maken/zoeken/pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |