NUON, vlak bij het centrum van de stad. Ik kan het feestgedruis nog net niet zienquote:Op woensdag 30 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
waar werk je dan?
Eindelijk een reden om hier te postenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op koninginnedag idd geen reet te doen op mn werk.
Precies. Al dat harde werken ook....quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om hier te posten
dan hoop ik voor je dat de terug weg sneller dan de heenweg gaat!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Ik heb me een partij geen zin meerEn dan moet ik tot 8 vanavond
Goed zo! Labrador denk ik? Dat zijn makkelijk te trainen beestjes, en van nature best rustigquote:Op woensdag 30 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik! en ze doet het al zo goed![]()
ligt nu lekker te slapen
dus ik ook zo even!
Fijn! haha, die baas kan de pot opquote:Op woensdag 30 april 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Zo ik leef weer.. Denk ik.. Oja dracu die sms moest dus naar cindy ipv jou
Nu gaan we een vette hap scoren en door naar het volgende feestje
Me baas heeft pas 8x gebeld vannacht en vandaag 5x of we aub willen werken![]()
Had hij maar eerder moeten bedenken
[ afbeelding ] on!!
*Flieft is*quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en hier natuurlijk ook even spammen
ronja
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?quote:
Ik zag je wel schudden met je kontquote:Op woensdag 30 april 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan?
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:37 schreef Seventees het volgende:
Hij is uit!!![]()
En nu maakt hij fouten met springen omdat ik hem afleid
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:57 schreef Sgele het volgende:
Hahaha gaat lekker daar dus
Er is bij jou meer te doen als bij mij dus
Eerhm nou nee dat niet, maar daar gebeurt tenminste nog IETS.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alleen als je er van houdt om naar half blote mannen te kijken
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeftquote:Op woensdag 30 april 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo meteen vliegt ie door een ruit ofzo, omdat jij hem staat aan te moedigen al z'n kleren uit te trekken
Zal eruit zien zegquote:Op woensdag 30 april 2008 17:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat mijn gejuich dat tot gevolg heeft
Morgen op Frontpagequote:
Ik hou het in de gatenquote:
wat je ook neemtquote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
Oja moet nog eten.. Ontbijt wel gehad voor de rest nog 0,0..
Twijfel wat ga ik eens maken/zoeken/pakken
Die is liefvfvfvf!quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en hier natuurlijk ook even spammen
ronja
[ afbeelding ]
Ik nog nietquote:
Ik sla vandaag iig over hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:50 schreef Sgele het volgende:
Jazz festival in Breda begonnen vandaag.... wat een ellende zeg...moet ik vanavond weer gaan stappenen morgen...en overmorgen...en misschien zondag ook nog wel...wat een leven
Mja ik moet nog maar zien hoe lang ik het volhou hoor hehe, we worden oud Droxz!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sla vandaag iig over hoor
Morgen weer een dag
Doet me gelijk denken aan dat nummer van "normaal: Ik ben geen 18 meer"quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik moet nog maar zien hoe lang ik het volhou hoor hehe, we worden oud Droxz!
* Dr.Droxz ligt half KO op zijn bed... uh... volgende week wat afspreken schat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Eigenlijk.. heb ik wel weer zin om een biertje te gaan doen nu
Droxzzzzzzzz?
nou ik dacht niet dat die mensen nu al wakker zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
en aan de mensen die niet hoeven te werken?
ow op die manier, even uitlatenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
dank!
da's dan ook de reden dat ik al wakker ben ha ha
dat doen ze dan wel veel, spelen, slapen, eten en uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
ja dat ook ja en even spelen
nu ligt ze te slapen
dat lijkt er idd wel opquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
tis net een mensen baby in dat opzicht ja
mja beetje 2 vervelende dagen gehad eigenlijk. beetje problemen hier en daar. sorry ga ik hier niet op fok zetten. komt wel weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
mogguh WL goede dagen gehad?
ik ben vooral nog met zie mn lieverd nou foto's aan het maken, maar wie weet ha ha
mogguh!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd kan ik een keer uitslapen, lukt het niet
Zit al weer aan de koffie hoor, dan maar goed wakker worden als ik niet meer kan slapenquote:
Er stond speciaal voor jou nog een Mango thee bijquote:
En die wilde jij graag hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er stond speciaal voor jou nog een Mango thee bij
koffiee!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
* Dr.Droxz zet een dienblad vol koffie. thee en droxz specials neer
Nee nee nee, ik drink geen theequote:
que?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gelijk hier?....
sorry, ben aan het werkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gelijk dood hier?....
sorry miste een woordje hahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
que?
nog plannen voor het weekend droxz?
jij bent niet de enige WLquote:
Wat roepen jullie nou weer voor rare dingen zeg... werken?....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |