quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmmmmm.... dat gaat gezellig worden denk ik
Zo zijn wij toch helemaal niet?quote:
godver ik moest gewoon stiekem even kijken....quote:
iedereen is erg geintresseerdquote:
doh!quote:
en ben je al erg aan het balen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Michael_Berryman het volgende:
*meldt*
De tering wat is nu het saai op het werk! Ach ja, nu heb ik iig alle tijd om te gaan balen dat ik niet op een terras zit...
oke dan ga ik nu ook echt slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef Michael_Berryman het volgende:
Danke![]()
Maandag en dinsdag heb ik gelukkig compensatiedagen dus zo'n ramp vind ik het niet. Kan ik mooi los gaan in Zwollywood![]()
Zo maar weer eens kijken of er al weer wat te doen is.
Nuchter, was je ziek?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:56 schreef Sgele het volgende:
zo.. ben ook thuis. Nuchter ook nog
even een broodje naar binnen werken en dan slapen![]()
Tot maandag allemaal
en nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nuchter, was je ziek?
Ik heb weer "heerlijk" op de bank geslapen, deze keer geen hondjes... die heb ik bij he baasje laten liggen hahahah
Weer ziet er weer goed uit, dus straks maar even een terrasje pakken... is wel 3 meter lopen
hey jij ook hier!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wij zijn morgen vrij
De ziekenhuizen zijn gewoon dicht
Thxquote:
Soms hequote:
da's waar ja!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms he
Moet, zeker als ik wel op mijn werk aanwezig ben, toch wat
Dit is jouw vaste sc?quote:
Nee, ik stuur de rekeningenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:12 schreef lynda het volgende:
Je bent toch niet iemand die ook wel eens in de gipskamer staat he marc?
oeps!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik ook een hekel aan jeZo wat schrok ik toen ik een rekening binnen kreeg die eigenlijk naar me verzekering moest
Of ik even 9000 euro wou betalen binnen 30 dagen hehe
Kom ik hier toch ook zo nu en danquote:
Gaat goedquote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik ook een hekel aan jeZo wat schrok ik toen ik een rekening binnen kreeg die eigenlijk naar me verzekering moest
Of ik even 9000 euro wou betalen binnen 30 dagen hehe
Dat valt nog maar te bezienquote:
Ze vonden dat ik niet verzekert wasquote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat goed
Waren je gegevens niet goed doorgekomen?
Ow, das altijd rot ja, die maatschappijenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ze vonden dat ik niet verzekert was![]()
Tot we even gingen bellen en ze zeiden oja oeps
Denk het wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |