quote:
Gamevision.nl heeft nog exemplaren in voorraad.quote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef jmac het volgende:
niemand overzichtje waar die nog te bestellen is online of leuke acties met kortingen e.d.?
Daar linksachterinquote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Leonos het volgende:
Waar was die nachtrelease precies in Gouda vanavond?
Gameplayerquote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Leonos het volgende:
Waar was die nachtrelease precies in Gouda vanavond?
zodat wij die foto eventueel kunnen manipuleren naar plaats.. en die gore rotgame zelf kunnen ophalen... sjeez ben gewoon in alle statenquote:Op maandag 28 april 2008 15:28 schreef Snever het volgende:
Oke mensen!
Heb je de game legaal gekocht vandaag of gister of wat dan ook. Maak dan een foto van het hoesje en/of bon en plaats die hier. De foto kan je maken met je mobiele telefoon of digitale camera
Uploaden kan op www.tinypic.com
DAT DUS!quote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zodat wij die foto eventueel kunnen manipuleren naar plaats.. en die gore rotgame zelf kunnen ophalen... sjeez ben gewoon in alle statenwil gamen
![]()
![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/29992320#29992320quote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Snever het volgende:
Bron?
lijkt me sterk, saturn rotterdam iedergeval nietquote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lees net dat in Tilburg de Saturn is begonnen met verkopen.
Hij zegt alleen dat de Saturn hem voor 44 euro verkoopt. Niet dat ze hem NU al verkopen. Toch?quote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/29992320#29992320
Van Saturn Rotterdam weet ik dat ze hem niet verkopen idd, ben daar vanochtend geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me sterk, saturn rotterdam iedergeval niet
quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
Nou, ik ben terug uit Osdorp en wat ik even met jullie wil delen is dat jullie allemaal de tering mogen krijgen
RickRoll'D lol
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overquote:Op maandag 28 april 2008 15:34 schreef WindowFlower het volgende:
hehe... Morgen lekker op mn gemakje naar de MM Breda. Die hebben toch altijd genoeg exemplaren op voorraad.
Hm... Naja, we zullen wel zien. En anders volgende week ergens, maakt me eigenlijk ook niet zoveel uitquote:Op maandag 28 april 2008 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overen voor de losse verkoop hadden ze voor de xbox 360 iets van 15 stuks gekregen ofzo.
En ook echt wel grappig dat niemand meer de moeite doet om een een mooie OP te maken bij de laatste paar topics, aangezien het toch na 3 uur weer helemaal vol isquote:
Hmm die ziet er wel HEEL onbetrouwbaar uitquote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamevision.nl heeft nog exemplaren in voorraad.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
Nou, ik ben terug uit Osdorp en wat ik even met jullie wil delen is dat jullie allemaal de tering mogen krijgen
RickRoll'D lol
Oh, dan heb ik een probleem, want daar heb ik hem gisteren gepreorderedquote:Op maandag 28 april 2008 15:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm die ziet er wel HEEL onbetrouwbaar uit
Ik zorg er gewoon voor dat ik met openingstijd voor de deur sta.quote:Op maandag 28 april 2008 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overen voor de losse verkoop hadden ze voor de xbox 360 iets van 15 stuks gekregen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zie je mij dan ook daar staan.quote:Op maandag 28 april 2008 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
dixons airmiles shit is alleen ps3
morgen ochtend 9.30 uur saturn 44 euro dat maar dan
ik bel ffquote:Op maandag 28 april 2008 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je mij dan ook daar staan.Denk alleen niet dat ie daar 44 euro is.
Oke, dan moet ik nog maar een half jaar slapenquote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel alleen dan een verbeterde versie hiervan.
Jammer joh.quote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel alleen dan een verbeterde versie hiervan.
Jammer joh, toch gaat hij komen voor d pc. Zo als ik zei een verbeterde versie met een iets andere naam...quote:Op maandag 28 april 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jammer joh.
http://whatifgaming.com/gta-iv-for-pc-very-doubtful
quote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe. Hier kunnen we niks mee natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
Test het zelf ook even en oordeel!
ROT OP MET JE GEZEIK!quote:Op maandag 28 april 2008 15:48 schreef EricNLNL het volgende:
Heb net GTA IV even met MAFIA II vergeleken, maar ik vind MAFIA II toch beduidend mooier!
Oh, we hebben hier een medewerker van Rockstar in ons middenquote:Op maandag 28 april 2008 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer joh, toch gaat hij komen voor d pc. Zo als ik zei een verbeterde versie met een iets andere naam...
Next Level heeft genoeg!!! zelfs de SE nog! dat moet helemaal goed komen!quote:Op maandag 28 april 2008 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga morgenochtend rond 9 uur even wat shops in Hilversum langs, hebben ze ‘m nergens dan ga ik na mijn werk naar de MM in Utrecht, en mocht ie daar dan ook niet liggen dan wacht ik tot volgende week.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:48 schreef EricNLNL het volgende:
Heb net GTA IV even met MAFIA II vergeleken, maar ik vind MAFIA II toch beduidend mooier!
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Kneus, ga spelen en val ons niet lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
Test het zelf ook even en oordeel!Allah Al Watan Al Malik
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Ik heb het gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
![]()
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Dus jij hebt net even een nog uit te komen spel vergeleken met een ander nog uit te komen spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
knap hoor!You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet hier in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Die zijn al naar de Coolsingelquote:Op maandag 28 april 2008 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom neemt saturn niet op pfff
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Next Level heeft genoeg!!! zelfs de SE nog! dat moet helemaal goed komen!
quote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef ryangozer het volgende:
Lekker nuttig:Lekker verwarrend dat ze dollars EN euros gebruiken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef JuupŠ het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:01 schreef EricNLNL het volgende:
Jazeker, heb het vergeleken met de beschikbare screenshots!
Nog zo'n nuttig weetje!JA PAK NOU MAAR OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
![]()
Pfew wilde al bijna in me auto stappenquote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
RickRoll'D lol
Hoe komen ze idd aan die prijsverschillen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:04 schreef DSS24 het volgende:
FRS verkoopt GTA voor 64,95.
Ik heb hem daar gepre-ordered voor een tientje.
Elders kan ik hem straks kopen voor 44,- dat is toch dik genaaid.
Als ik mijn tientje als niet terug krijg, koop ik hem ergens anders voor 44,- plus 10 verlies, dus voor 54,-
Alsnog goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemandquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
even ontopic: wie hebben er allemaal verschrikkelijk veel zin om het spel te spelen!?
ik niet... als ik die reviews zo lees is er geen zak aanquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
even ontopic: wie hebben er allemaal verschrikkelijk veel zin om het spel te spelen!?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef EricNLNL het volgende:
Je schijnt hem ook rechtstreeks te kunnen downloaden bij Take2! Kost daar slechts ¤24,95..
Is wel even zoeken, dus succes!
helemaal niet, maar ik wil em gewoon kopen, zodat ik kan zeggen ik heb hem, dan hoor ik er bijquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
Ach, de MM is toch 's avonds ook open, ga je dan toch even.quote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef Pwnie het volgende:
wat gewoon klote is, dat ik dus vandaag niet aan het spel ga komen ... en morgen moet ik werken... minder :|
zet mn geld in op videoland.. zijn pas laat in de middag open en missen dus verkoop kansen... of vanavond bij videoland kopen of morgenvroeg (voor werk) bij mm/bs/frs ...zeg het maar... wilt u makkelijk geld of geen geld verdienenquote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, de MM is toch 's avonds ook open, ga je dan toch even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eentje die eigenlijk nutteloos is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEIDE LEZEN OP EIGEN RISICO..
Netjes, centrum he neem ik aan?quote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
media markt 48 euro in rotterdam morgen
quote:Op maandag 28 april 2008 16:18 schreef EricNLNL het volgende:Serieus? Ah verdomme, dat wist ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEIDE LEZEN OP EIGEN RISICO..![]()
![]()
Het blijft een incorrecte zaak!quote:Op maandag 28 april 2008 16:22 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Serieus? Ah verdomme, dat wist ik nog niet![]()
eehh..daar zijn de spoilers tags voor??quote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Gamer_V het volgende:
Er van uitgaand dat je story spoilers post, hou maar op, mensen willen daar liever zelf achter komen gok ik.
quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen m'n camera is stuk....
omwille piraterij hoeven ze niet moeilijk te doen, de game is voor de xbox ook al gelekt.quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, geen PC versie? Damn, kom ik dan toch een console aan het kopen alleen maar om GTA4 te spelen?Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Maar er zit dan mogelijk dus niks anders op?
![]()
Maar hoop toch dat ze zich toch bedenken. Al kan ik me voorstellen dat met alle piraterij op de PC ze geen geld erin willen steken. Al zal de game toch wel onwijs goed verkopen
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met allesquote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef Dickies het volgende:
Heb een pre-order lopen bij bol.com. Status staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Sta sowieso morgen voor de MM in Rotterdam, kan die van bol.com altijd nog terugsturenHeb vorige week m'n Wii verkocht en een Xbox voor hetzelfde geld gehaald. O.a. voor GTA
Dat ben ik!quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef arffie het volgende:
Wie is die vieze EricNL die gvd de hele tijd van die zinloze spoilers loopt te posten!!! klootzak!!! laat hem net als iedereen gewoon het spel legaal kopen i.p.v een beetje interessant te lopen doen met z'n illegale versie. STUMPER
Had je wat anders gedacht danquote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met alles
Nee, dat spel heet The Sims.quote:Op maandag 28 april 2008 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand misschien of je een eigen huis kan kopen? Of sieraden? Wat ik tot nu toe weet is dat je kleren en een zonnebril kan kopen
Ik wilde zeggen 'maar niemand wil het toch al lezen' maar jij gaat zeggen dat je grote plottwists van te voren al wel wilt lezen omdat je het liever niet zelf ontdekt, dus laat maar.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
eehh..daar zijn de spoilers tags voor??
Ja! Ik wil net zeggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'maar niemand wil het toch al lezen' maar jij gaat zeggen dat je grote plottwists van te voren al wel wilt lezen omdat je het liever niet zelf ontdekt, dus laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het personage van "Vlad" zie de officiele GTA IV website.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht!
Hoogachtend,
EricNLNL
CEO
Take 2
Dat wordt opblijven vannacht.quote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef TC03 het volgende:
Voordat ik ga slapen heb ik GTA4, ik voel het.
Ja, ik verwacht het ook wel. Maar ja, waarom ze nu dan zo ontkennen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef nytram het volgende:
[..]
omwille piraterij hoeven ze niet moeilijk te doen, de game is voor de xbox ook al gelekt.
dat gebeurt toch wel, wat ik me afvraag is of dat ze nog tijd in het omzetten van de game voor de pc gaan zetten, aangezien er al DLC is aangekondigd, lijkt het me dat ze daar hun energie in moeten gaan steken
ik denk zelf dat ie wel uit gaat komen voor de pc, echter zou het wel stom zijn als ze dit nu zouden aankondigen vanwege de ps3/xbox360 bundels die uit komen.
dus als je geduld hebt, misschien komen ze over een maand of 2 wel met een aankondiging
extra content komt later op 360quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
- Twijfelt over aankoop van een stinkconsole -
Wat zijn de grote verschillen tussen de XBOX-versie en de Playstation versie?
De xbox is over het algemeen wit en de playstation is hier in het algemeen zwart.quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
hah, ik ook net, ik heb maar opgehangenquote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
zo eens videorecensie op IG kijken![]()
al 7 min in de wacht bij saturn
Playstation console is gratis online, maar de xbox heeft wat baggerovelray features ofzo? Framerate zou ietsjes minder inzakken op de 360, maar er is minder pop-up op de ps3. PS3 heeft snellere laadtijden, maar wel een install.quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef EricNLNL het volgende:
Beste Dj_Day-V,
uw aanvraag neem ik zeer serieus!
Het spijt mij dan ook zeer om deze informatie te moeten verstrekken!
Je kunt een broek, jas, schoenen, hoed en zonnebril aanschaffen in een "russische" kledingzaak.
Owja,sterf met je topicverklotend commentaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het personage van "Vlad" zie de officiele GTA IV website.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht!
Hoogachtend,
EricNLNL
CEO
Take 2
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Xboxquote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
Ik speelde al GTA toen je nog een foetus was jongeman!quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus San Andreas is ook The Sims?
GTA-newbie
Uhm ik speel het spel al en ik heb al 4 shops unlocked waar je een zakenpak kan kopenquote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef EricNLNL het volgende:
Beste Dj_Day-V,
uw aanvraag neem ik zeer serieus!
Het spijt mij dan ook zeer om deze informatie te moeten verstrekken!
Je kunt een broek, jas, schoenen, hoed en zonnebril aanschaffen in een "russische" kledingzaak.
dat was dan wel een lang dagjequote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Un4 het volgende:
Over minder dan een uur mag ik naar huis! De game ligt hier al uren naast me..
Dan moet je toch weten dat je een huis kan kopen in San Andreas. En dan roep jij The Simsquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik speelde al GTA toen je nog een foetus was jongeman!
een modje kan niemand bannen kutnewbiequote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Wat zijn er sneue figuren hier in dit topic beland, kan een modje ze niet even bannen tot na de release?
Advertentiequote:Hallo,
Bij deze bied ik mijn tostiapparaat tegen jou nieuwe exemplaar van GTA IV. De tostiapparaat is voorzien van een exclusieve FOK logo en is in een zeer beperkte oplage te verkrijgen! Grijp dus nu je kans!!! Het liefst zie ik dat de deal nog vandaag wordt afgerond zodat ik morgen in GTA kan spangen met m'n matties!!
Voor verdere vragen mag je me gerust mailen.
Eens! Dit topic is gehijacked door retardsquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Wat zijn er sneue figuren hier in dit topic beland, kan een modje ze niet even bannen tot na de release?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
Op die livestream lijkt het spel regelmatig te haperen. Neem aan dat dit door het streamen komt en niet door de Xbox?
Wassup?quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen Sackboy heeft volgens mij het nodige uit te leggen....
Oftewel: WHERE ARE YOU?
Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met alles
Extra content betekent zeker ook extra kosten?quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
extra content komt later op 360
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
een modje kan niemand bannen kutnewbie
Eh neequote:
opnieuw gebeldquote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef nytram het volgende:
[..]
hah, ik ook net, ik heb maar opgehangen
OMFGquote:Op maandag 28 april 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eh nee![]()
Waarschijnlijk een of andere zielepoot uit dit topic gedaan. Ik woon niet eens in de buurt van Wijk van Duurstede
Chill, dan ga ik hem daar halen. Echt relaxt dat je gebeld hebt Jorien.quote:Op maandag 28 april 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw gebeld
48 euro ook bij saturn
Ik zou sowieso niet zoveel spelfouten makenquote:
Triest.quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen Sackboy heeft volgens mij het nodige uit te leggen....
Oftewel: WHERE ARE YOU?
[..]
Advertentie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Chill, dan ga ik hem daar halen. Echt relaxt dat je gebeld hebt Jorien.
Maar 2?quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahb WTF
Ik heb GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
Dan maar morgen naar de MediaMarkt.
Wow, dat is wel een enorme klotestreek.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Ik heb de GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
Precies de reden waarom ik nooit meer wat bij hun bestelquote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Ik heb de GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
w00t?!?!quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Denk je dat als je er bij openingstijd ben, je hem dan zo mee kan krijgen, of zou het knokken voor een exemplaar worden?quote:
Nou, de Saturn op Zuidplein is redelijk fors. En anders beroof ik jorien daar van zijn exemplaar.quote:Op maandag 28 april 2008 17:05 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Denk je dat als je er bij openingstijd ben, je hem dan zo mee kan krijgen, of zou het knokken voor een exemplaar worden?
oja dat was wel een heel domme fout van mij.quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lekker verwarrend dat ze dollars EN euros gebruiken dan
Ik vraag me af wat de reactie van Nico Bellic zou zijn...quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
En allemaal willen ze het nu.... en goedkoop.quote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
wat is dit topic naar de kanker gegaan.
Lijkt alsof heel Nederland in dit topic zit om te wachten op GTA
Ja, vooral goedkoop.quote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En allemaal willen ze het nu.... en goedkoop.
Te krenterig om de normale prijs te betalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For thirteen generations we have protected it from the unclean
scheelt miss 15 euroquote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Te krenterig om de normale prijs te betalen
quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef Kadesh het volgende:Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Jij betaald graag 65 euro voor een product als je het 10 meter verderop voor 44 euro kan krijgen? Ah, een rasechte zakenman! Zo kom je er wel!quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Te krenterig om de normale prijs te betalen
bij die kan het rustigquote:Op maandag 28 april 2008 17:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet.
ik zou een klacht in dienen.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Nog zo'n domme regel: als je bij hun een spel koopt en je scheurt het plastic eraf, dan kun je 'm niet meer inwisselen. Alsof je met je ultrasone ogen kunt zien of het spel kapot is of niet.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet dat een keten als de Dynabyte uberhaupt nog kan bestaan.
Ja nee dáár moet je mee blij zijn xDquote:Op maandag 28 april 2008 17:29 schreef solidslayer het volgende:
Motherfockers:D:D Ik ga nu mijn GTA 4 afhalen in belgie
:D:D !!!
Ik hoop voor je dat je onderweg (g)een auto-ongeluk krijgt.quote:Op maandag 28 april 2008 17:29 schreef solidslayer het volgende:
Motherfockers:D:D Ik ga nu mijn GTA 4 afhalen in belgie
:D:D !!!
Wat is je gamertag trouwensquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo'n domme regel: als je bij hun een spel koopt en je scheurt het plastic eraf, dan kun je 'm niet meer inwisselen. Alsof je met je ultrasone ogen kunt zien of het spel kapot is of niet.![]()
Maar wat een spel als GTA IV je wel niet laat doen. Ik heb vandaag gevraagd of ze 'm al hadden. Laatste keer dat ik zoiets doe bij hun.
\quote:Op maandag 28 april 2008 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je onderweg (g)een auto-ongeluk krijgt.
Heb ik nķg niet. Ik heb m'n XBox 360 nog niet zo lang. Als ik online ga krijg je het te horen.quote:
Idd, die gast in de GTA4Eva live-stream heeft ze nu ook al regelmatig gebruikt. Die spawn dingen werken en ook die wapens. Zodra hij die wapens gebruikt komt er idd iets te staan dat een of andere achievement geblocked is.quote:
200quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Wat kost een goedkoop 360je? En zit er op elke een HDMI aansluiting?
Thanks Anyhow.
http://www.dixons.nl/De_o(...)ardware/default.aspxquote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Thanks Anyhow.
Goh, verassend!quote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag bij 6 winkels langsgeweest. Helaas, zonder succes.![]()
Dixons
Ze hadden 'm voor XBox 360 en Playstation 3 op voorraad, maar die van de XBox 360 waren allemaal gereserveerd. En laat mij nou net een XBox 360 hebben.![]()
Bart Smit
Ze zouden 'm écht pas morgen in de verkoop doen.![]()
Intertoys
Music Store
Ze krijgen morgen alleen de exemplaren binnen voor de mensen die gereserveerd hebben.![]()
Dynabyte
In hun computer stond dat ze 'm morgen in de verkoop mochten doen, maar ze hadden nog niets binnen gekregen. Wat een pauperwinkel is het toch ook.![]()
Free Record Shop
Hier zit ik dus weer ongeduldig op morgen te wachten. Dat wordt dan hoogstwaarschijnlijk bij de Bart Smit of de Intertoys. Voorlopig maar even geilen op gameplaybeelden.
Juist wel!quote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
200
alleen de goedkoopste heeft geen hdmi geloof ik.
Kan je eens zien wat ze uit hun nek lullenquote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag bij 6 winkels langsgeweest. Helaas, zonder succes.![]()
Dynabyte
In hun computer stond dat ze 'm morgen in de verkoop mochten doen, maar ze hadden nog niets binnen gekregen. Wat een pauperwinkel is het toch ook.![]()
ik zou zelf niet voor de goedkoopste XBox.quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Thanks Anyhow.
48 euroquote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef JJH het volgende:
Zwolle is ook Hetzelfde verhaal als overal. Hij mag echt pas op de 29ste in de verkoop.![]()
Dan maar morgenvroeg naar de MM toe...
Ook bij de MM?quote:
Sinds er hier in venlo nieuwe inzitten...quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Weener_Melange het volgende:
Dynabyte en Dixons zijn nep, stakker knuppels...
Dat geldt wel voor elke videoland?quote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef giechelmssls het volgende:
Net mailtje videoland gehad , vannacht 00.00 wordt ie daar verkocht voor 45 euro.
Voor degene die hem wil hebben ; ff videolandje opzoeken die open is ...
Waar vind ik er idd eentje die open is? Op hun site vind ik zo snel niks...quote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor elke videoland?
jaquote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook bij de MM?
Dat zou wel fijn zijn, al leg ik er ook net zo makkelijk de volle prijs voor neer!
HD = High Definitionquote:Op maandag 28 april 2008 17:41 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ik zou zelf niet voor de goedkoopste XBox.
maakt niet uit of je PS3 of XBox koopt maar haal op zijn minst een Xbox met HD.
want anders kun je de DLC later vergeten (je kunt los een xbox hd kopen maar die zijn aso duur).
tevens is het reeds bekend dat je aardig wat last kunt hebben van pop ups als je xbox geen HD heeft.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Zul je zien, vallen vanavond net de Duitsers binnen, zitten we alsnog zonder GTA IV.![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Weener_Melange het volgende:
[..], dat zou zeker slechte timing van ze zijn...
ik nietquote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef dragonbulls het volgende:
Nog meer mensen die naar dr. Games (utrecht) gaan om 0:00?
met een beetje logica kan iedereen zelf wel merken wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
HD = High Definition
HDD = Hard Disk Drive
Beetje mierenneukerig, maar ik zie zoveel mensen deze fout maken :p
Geen installatie mogelijk op 360.quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef Gamer_V het volgende:
Is er nou eigenlijk wel of geen optionele install op de 360?
Dan stop je er toch gewoon mee? Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Timmai het volgende:
Ik vind het erg jammer dat ze de besturing zo omgegooid hebben, ik wil met GTA gewoon lekker arcade scheuren, maar dat zit er niet meer in. Bah ik baal er van, want ik vind het stiekem helemaal niet leuk meer om te spelen.
Bron of uitleg plz? Klinkt als lariekoek namelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 17:55 schreef Static-NL het volgende:
[..]
@Gamer_V
bij de Xbox is er geen instal.
Als je een Harde schijf hebt dan gebruikt GTA4 deze puur als swap disc maar zal er niets op instaleren.heb al diverse berichten gehoord dat er veel storende pop ups zijn op XBox360s zonder harde schijf. Wat niet meer dan logisch is als je bekijkt hoe groot de wereld is en dat de lees snelheid tussen geheugen en DVD slechts beperkt is.
Dat is wel waar, maar soms kan het wel verwarrend zijnquote:Op maandag 28 april 2008 17:55 schreef Static-NL het volgende:
[..]
met een beetje logica kan iedereen zelf wel merken wat ik bedoel.
Confirmed dat het geen lariekoek is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bron of uitleg plz? Klinkt als lariekoek namelijk.
Klopt, was daarstraks in Duitsland bij een of andere gamesstore. Daar werd hij door de verkopers ook al op een groot schermpje gespeeld.quote:Op maandag 28 april 2008 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, joh. Die zitten ook allemaal vol spanning op GTA IV te wachten.!
Groot schermpjequote:Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, was daarstraks in Duitsland bij een of andere gamesstore. Daar werd hij door de verkopers ook al op een groot schermpje gespeeld.
Uhquote:
uitleg:quote:
Was alleen vandaag voor 149,- tussen 15.00 en 16.00quote:Op maandag 28 april 2008 17:38 schreef Blinker het volgende:
Ik geloof dat binnenkort een actie is bij de MM van Alkmaar.
Een xbox 360 met HDMI (arcade versie zonder HD) voor 149,-
Linkje ben ik ff kwijt.
Doe je het weer!!quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uitleg:
Wat is swappen:
swappen is dat data die op een DVD/CD/blu-ray staat tijdelijk naar de HD word gekopieerd.
Deze word naar de HD gekopieerd omdat het lezenv an de HD sneller gaat dan het lezen van de DVD (minimaal 2x zo snel).
Een andere manier van swappen is bestanden die ingepakt staan op een DVD worden tijdelijk uitgepakt op een HD dit zodat ze niet telkens overnieuw uitgepakt hoeven te worden als het geheugen er iets van nodig heeft.
All deze bestanden zijn slechts tijdelijk en worden bij het beeindigen vand e game gedelete.
Dit zelfde doet zich ook voor op zo ongeveer elke PC.
bron
diverse geleakte reviews en mensen die hem al hebben hebbend it gemeld.
Tevens maken sommige fanboys stom commentaar over het feit dat de PS3 wel verplicht GTA4 instaleerd end at dit ee kwartiertje duurt.
Wat deze fanboys niet weten is dat het spel instaleren beter is voor de performence en veel mensen kunnen dus ook niet begrijpen waarom de XBox versie geen eens de optie ervoor heeft.
Je kan zeker niet rijden he... Weener...quote:Op maandag 28 april 2008 18:06 schreef Timmai het volgende:
iemand mijn versie kopen, ik vind er geen reet aan.
moet ik nu na blijvenquote:
?quote:Op maandag 28 april 2008 18:06 schreef Timmai het volgende:
Ik weet wel wat swappen is, en ik weet ook wel dat de PS3 versie geinstalleerd dient te worden. Maar geef eens een bron waaruit blijkt dat de X360 versie van GTA IV tijdelijk bestanden naar de HDD kopieert en hij daardoor beter loopt/sneller laadt dan wanneer je een X360 zonder HDD hebt? Want dit lijkt me sterk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uitleg:
Wat is swappen:
swappen is dat data die op een DVD/CD/blu-ray staat tijdelijk naar de HD word gekopieerd.
Deze word naar de HD gekopieerd omdat het lezen van de HD sneller gaat dan het lezen van de DVD (minimaal 2x zo snel).
Een andere manier van swappen is bestanden die ingepakt staan op een DVD worden tijdelijk uitgepakt op een HD dit zodat ze niet telkens overnieuw uitgepakt hoeven te worden als het geheugen er iets van nodig heeft.
All deze bestanden zijn slechts tijdelijk en worden bij het beeindigen van de game gedelete.
Dit zelfde doet zich ook voor op zo ongeveer elke PC.
bron
diverse geleakte reviews en mensen die hem al hebben hebbend it gemeld.
Tevens maken sommige fanboys stom commentaar over het feit dat de PS3 wel verplicht GTA4 instaleerd en dat dit een kwartiertje duurt (dit is wel slechts eenmalig).
Wat deze fanboys niet weten is dat het spel instaleren beter is voor de performence en veel mensen kunnen dus ook niet begrijpen waarom de XBox versie geen eens de optie ervoor heeft.
Kan niet, Microsoft en een aantal developers hebben aangegeven dat de Xbox hdd niet gebruikt kan worden omdat dit een optie is. Google maar veen op tweakers ofzo daar staat het bericht.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel wat swappen is, en ik weet ook wel dat de PS3 versie geinstalleerd dient te worden. Maar geef eens een bron waaruit blijkt dat de X360 versie van GTA IV tijdelijk bestanden naar de HDD kopieert en hij daardoor beter loopt/sneller laadt dan wanneer je een X360 zonder HDD hebt? Want dit lijkt me sterk.
Het is echt niet te doen, je gaat zwabberend over de weg, en met beetje hoge snelheid ram je gegarandeerd een andere auto.quote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Weener_Melange het volgende:
[..]
Je kan zeker niet rijden he... Weener...
Dat is nou juist de bedoeling van GTA!quote:Op maandag 28 april 2008 18:12 schreef Timmai het volgende:
[..]
met beetje hoge snelheid ram je gegarandeerd een andere auto.
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 28 april 2008 18:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan niet, Microsoft en een aantal developers hebben aangegeven dat de Xbox hdd niet gebruikt kan worden omdat dit een optie is. Google maar veen op tweakers ofzo daar staat het bericht.
Bij mij is hij al verzonden hoorquote:Op maandag 28 april 2008 18:13 schreef KingLysandus het volgende:
Paar maanden geleden gepreordered bij FRS. Staat nu nog steeds op open...![]()
Wordt de status bij FRS direct verandert als hij is verzonden, of komt dat later?
Beetje off-topic, maar dat is cachen, niet swappen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uitleg:
Wat is swappen:
Deze word naar de HD gekopieerd omdat het lezen van de HD sneller gaat dan het lezen van de DVD (minimaal 2x zo snel).
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel wat swappen is, en ik weet ook wel dat de PS3 versie geinstalleerd dient te worden. Maar geef eens een bron waaruit blijkt dat de X360 versie van GTA IV tijdelijk bestanden naar de HDD kopieert en hij daardoor beter loopt/sneller laadt dan wanneer je een X360 zonder HDD hebt? Want dit lijkt me sterk.
quote:Geachte heer ******,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 28 april 2008.
Uiteraard proberen wij de door u bestelde GTA IV zo spoedig mogelijk aan u te leveren. Komende nacht zullen alle exemplaren van het spel worden verstuurd. Het is op dit moment helaas nog niet duidelijk of wij genoeg exemplaren zullen ontvangen om aan de enorme vraag te voldoen. Als uw bestelling vannacht wordt verstuurd, zal u hierover per e-mail een verzendbevestiging ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Ik kan gaan, maar ze zeiden dus dat je kans hebt dat je uren staat te wachten voor je aan de beurt bent om af te rekenen.quote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef dragonbulls het volgende:
Nog meer mensen die naar dr. Games (utrecht) gaan om 0:00?
Dat eerste natuurlijk, dat tweede twijfel ik niet aan. Ik heb trouwens geen lampje om mn HDD hoor, waar zit die ergens?quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
Vanavond de MP checken Morphquote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zojuist Gameplayer gebeld in Gouda. GTA IV gereserveerd op naam en kan em om 0:00 uur ophalen
quote:Op maandag 28 april 2008 18:06 schreef Timmai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |