Waarschijnlijk zie je mij dan ook daar staan.quote:Op maandag 28 april 2008 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
dixons airmiles shit is alleen ps3
morgen ochtend 9.30 uur saturn 44 euro dat maar dan
ik bel ffquote:Op maandag 28 april 2008 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je mij dan ook daar staan.Denk alleen niet dat ie daar 44 euro is.
Oke, dan moet ik nog maar een half jaar slapenquote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel alleen dan een verbeterde versie hiervan.
Jammer joh.quote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel alleen dan een verbeterde versie hiervan.
Jammer joh, toch gaat hij komen voor d pc. Zo als ik zei een verbeterde versie met een iets andere naam...quote:Op maandag 28 april 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jammer joh.
http://whatifgaming.com/gta-iv-for-pc-very-doubtful
quote:Op maandag 28 april 2008 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe. Hier kunnen we niks mee natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
Test het zelf ook even en oordeel!
ROT OP MET JE GEZEIK!quote:Op maandag 28 april 2008 15:48 schreef EricNLNL het volgende:
Heb net GTA IV even met MAFIA II vergeleken, maar ik vind MAFIA II toch beduidend mooier!
Oh, we hebben hier een medewerker van Rockstar in ons middenquote:Op maandag 28 april 2008 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer joh, toch gaat hij komen voor d pc. Zo als ik zei een verbeterde versie met een iets andere naam...
Next Level heeft genoeg!!! zelfs de SE nog! dat moet helemaal goed komen!quote:Op maandag 28 april 2008 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga morgenochtend rond 9 uur even wat shops in Hilversum langs, hebben ze ‘m nergens dan ga ik na mijn werk naar de MM in Utrecht, en mocht ie daar dan ook niet liggen dan wacht ik tot volgende week.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:48 schreef EricNLNL het volgende:
Heb net GTA IV even met MAFIA II vergeleken, maar ik vind MAFIA II toch beduidend mooier!
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Kneus, ga spelen en val ons niet lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
Test het zelf ook even en oordeel!Allah Al Watan Al Malik
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Ik heb het gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
![]()
Nog zo'n mooi stukje uit de verhaallijn:Dus jij hebt net even een nog uit te komen spel vergeleken met een ander nog uit te komen spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
knap hoor!You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet hier in Amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |