Uhm ik speel het spel al en ik heb al 4 shops unlocked waar je een zakenpak kan kopenquote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef EricNLNL het volgende:
Beste Dj_Day-V,
uw aanvraag neem ik zeer serieus!
Het spijt mij dan ook zeer om deze informatie te moeten verstrekken!
Je kunt een broek, jas, schoenen, hoed en zonnebril aanschaffen in een "russische" kledingzaak.
dat was dan wel een lang dagjequote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Un4 het volgende:
Over minder dan een uur mag ik naar huis! De game ligt hier al uren naast me..
Dan moet je toch weten dat je een huis kan kopen in San Andreas. En dan roep jij The Simsquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik speelde al GTA toen je nog een foetus was jongeman!
een modje kan niemand bannen kutnewbiequote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Wat zijn er sneue figuren hier in dit topic beland, kan een modje ze niet even bannen tot na de release?
Advertentiequote:Hallo,
Bij deze bied ik mijn tostiapparaat tegen jou nieuwe exemplaar van GTA IV. De tostiapparaat is voorzien van een exclusieve FOK logo en is in een zeer beperkte oplage te verkrijgen! Grijp dus nu je kans!!! Het liefst zie ik dat de deal nog vandaag wordt afgerond zodat ik morgen in GTA kan spangen met m'n matties!!
Voor verdere vragen mag je me gerust mailen.
Eens! Dit topic is gehijacked door retardsquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Wat zijn er sneue figuren hier in dit topic beland, kan een modje ze niet even bannen tot na de release?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
Op die livestream lijkt het spel regelmatig te haperen. Neem aan dat dit door het streamen komt en niet door de Xbox?
Wassup?quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen Sackboy heeft volgens mij het nodige uit te leggen....
Oftewel: WHERE ARE YOU?
Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met alles
Extra content betekent zeker ook extra kosten?quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
extra content komt later op 360
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
een modje kan niemand bannen kutnewbie
Eh neequote:
opnieuw gebeldquote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef nytram het volgende:
[..]
hah, ik ook net, ik heb maar opgehangen
OMFGquote:Op maandag 28 april 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eh nee![]()
Waarschijnlijk een of andere zielepoot uit dit topic gedaan. Ik woon niet eens in de buurt van Wijk van Duurstede
Chill, dan ga ik hem daar halen. Echt relaxt dat je gebeld hebt Jorien.quote:Op maandag 28 april 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw gebeld
48 euro ook bij saturn
Ik zou sowieso niet zoveel spelfouten makenquote:
Triest.quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen Sackboy heeft volgens mij het nodige uit te leggen....
Oftewel: WHERE ARE YOU?
[..]
Advertentie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Chill, dan ga ik hem daar halen. Echt relaxt dat je gebeld hebt Jorien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |