Ach, de MM is toch 's avonds ook open, ga je dan toch even.quote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef Pwnie het volgende:
wat gewoon klote is, dat ik dus vandaag niet aan het spel ga komen ... en morgen moet ik werken... minder :|
zet mn geld in op videoland.. zijn pas laat in de middag open en missen dus verkoop kansen... of vanavond bij videoland kopen of morgenvroeg (voor werk) bij mm/bs/frs ...zeg het maar... wilt u makkelijk geld of geen geld verdienenquote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, de MM is toch 's avonds ook open, ga je dan toch even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eentje die eigenlijk nutteloos is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEIDE LEZEN OP EIGEN RISICO..
Netjes, centrum he neem ik aan?quote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
media markt 48 euro in rotterdam morgen
quote:Op maandag 28 april 2008 16:18 schreef EricNLNL het volgende:Serieus? Ah verdomme, dat wist ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEIDE LEZEN OP EIGEN RISICO..![]()
![]()
Het blijft een incorrecte zaak!quote:Op maandag 28 april 2008 16:22 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Serieus? Ah verdomme, dat wist ik nog niet![]()
eehh..daar zijn de spoilers tags voor??quote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Gamer_V het volgende:
Er van uitgaand dat je story spoilers post, hou maar op, mensen willen daar liever zelf achter komen gok ik.
quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen m'n camera is stuk....
omwille piraterij hoeven ze niet moeilijk te doen, de game is voor de xbox ook al gelekt.quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, geen PC versie? Damn, kom ik dan toch een console aan het kopen alleen maar om GTA4 te spelen?Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Maar er zit dan mogelijk dus niks anders op?
![]()
Maar hoop toch dat ze zich toch bedenken. Al kan ik me voorstellen dat met alle piraterij op de PC ze geen geld erin willen steken. Al zal de game toch wel onwijs goed verkopen
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met allesquote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef Dickies het volgende:
Heb een pre-order lopen bij bol.com. Status staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Sta sowieso morgen voor de MM in Rotterdam, kan die van bol.com altijd nog terugsturenHeb vorige week m'n Wii verkocht en een Xbox voor hetzelfde geld gehaald. O.a. voor GTA
Dat ben ik!quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef arffie het volgende:
Wie is die vieze EricNL die gvd de hele tijd van die zinloze spoilers loopt te posten!!! klootzak!!! laat hem net als iedereen gewoon het spel legaal kopen i.p.v een beetje interessant te lopen doen met z'n illegale versie. STUMPER
Had je wat anders gedacht danquote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die eikels van bol.com zijn weer eens retetraag met alles
Nee, dat spel heet The Sims.quote:Op maandag 28 april 2008 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand misschien of je een eigen huis kan kopen? Of sieraden? Wat ik tot nu toe weet is dat je kleren en een zonnebril kan kopen
Ik wilde zeggen 'maar niemand wil het toch al lezen' maar jij gaat zeggen dat je grote plottwists van te voren al wel wilt lezen omdat je het liever niet zelf ontdekt, dus laat maar.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
eehh..daar zijn de spoilers tags voor??
Ja! Ik wil net zeggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'maar niemand wil het toch al lezen' maar jij gaat zeggen dat je grote plottwists van te voren al wel wilt lezen omdat je het liever niet zelf ontdekt, dus laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het personage van "Vlad" zie de officiele GTA IV website.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht!
Hoogachtend,
EricNLNL
CEO
Take 2
Dat wordt opblijven vannacht.quote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef TC03 het volgende:
Voordat ik ga slapen heb ik GTA4, ik voel het.
Ja, ik verwacht het ook wel. Maar ja, waarom ze nu dan zo ontkennen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef nytram het volgende:
[..]
omwille piraterij hoeven ze niet moeilijk te doen, de game is voor de xbox ook al gelekt.
dat gebeurt toch wel, wat ik me afvraag is of dat ze nog tijd in het omzetten van de game voor de pc gaan zetten, aangezien er al DLC is aangekondigd, lijkt het me dat ze daar hun energie in moeten gaan steken
ik denk zelf dat ie wel uit gaat komen voor de pc, echter zou het wel stom zijn als ze dit nu zouden aankondigen vanwege de ps3/xbox360 bundels die uit komen.
dus als je geduld hebt, misschien komen ze over een maand of 2 wel met een aankondiging
extra content komt later op 360quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
- Twijfelt over aankoop van een stinkconsole -
Wat zijn de grote verschillen tussen de XBOX-versie en de Playstation versie?
De xbox is over het algemeen wit en de playstation is hier in het algemeen zwart.quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
hah, ik ook net, ik heb maar opgehangenquote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
zo eens videorecensie op IG kijken![]()
al 7 min in de wacht bij saturn
Playstation console is gratis online, maar de xbox heeft wat baggerovelray features ofzo? Framerate zou ietsjes minder inzakken op de 360, maar er is minder pop-up op de ps3. PS3 heeft snellere laadtijden, maar wel een install.quote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef EricNLNL het volgende:
Beste Dj_Day-V,
uw aanvraag neem ik zeer serieus!
Het spijt mij dan ook zeer om deze informatie te moeten verstrekken!
Je kunt een broek, jas, schoenen, hoed en zonnebril aanschaffen in een "russische" kledingzaak.
Owja,sterf met je topicverklotend commentaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het personage van "Vlad" zie de officiele GTA IV website.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht!
Hoogachtend,
EricNLNL
CEO
Take 2
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Xboxquote:Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef druide het volgende:
Ik speelde al GTA toen je nog een foetus was jongeman!quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus San Andreas is ook The Sims?
GTA-newbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |