Maar 2?quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahb WTF
Ik heb GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
Dan maar morgen naar de MediaMarkt.
Wow, dat is wel een enorme klotestreek.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Ik heb de GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
Precies de reden waarom ik nooit meer wat bij hun bestelquote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Ik heb de GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
w00t?!?!quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Denk je dat als je er bij openingstijd ben, je hem dan zo mee kan krijgen, of zou het knokken voor een exemplaar worden?quote:
Nou, de Saturn op Zuidplein is redelijk fors. En anders beroof ik jorien daar van zijn exemplaar.quote:Op maandag 28 april 2008 17:05 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Denk je dat als je er bij openingstijd ben, je hem dan zo mee kan krijgen, of zou het knokken voor een exemplaar worden?
oja dat was wel een heel domme fout van mij.quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lekker verwarrend dat ze dollars EN euros gebruiken dan
Ik vraag me af wat de reactie van Nico Bellic zou zijn...quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
En allemaal willen ze het nu.... en goedkoop.quote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
wat is dit topic naar de kanker gegaan.
Lijkt alsof heel Nederland in dit topic zit om te wachten op GTA
Ja, vooral goedkoop.quote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En allemaal willen ze het nu.... en goedkoop.
Te krenterig om de normale prijs te betalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For thirteen generations we have protected it from the unclean
scheelt miss 15 euroquote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Te krenterig om de normale prijs te betalen
quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef Kadesh het volgende:Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Jij betaald graag 65 euro voor een product als je het 10 meter verderop voor 44 euro kan krijgen? Ah, een rasechte zakenman! Zo kom je er wel!quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Te krenterig om de normale prijs te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |