quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Zul je zien, vallen vanavond net de Duitsers binnen, zitten we alsnog zonder GTA IV.![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Weener_Melange het volgende:
[..], dat zou zeker slechte timing van ze zijn...
ik nietquote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef dragonbulls het volgende:
Nog meer mensen die naar dr. Games (utrecht) gaan om 0:00?
met een beetje logica kan iedereen zelf wel merken wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
HD = High Definition
HDD = Hard Disk Drive
Beetje mierenneukerig, maar ik zie zoveel mensen deze fout maken :p
Geen installatie mogelijk op 360.quote:Op maandag 28 april 2008 17:49 schreef Gamer_V het volgende:
Is er nou eigenlijk wel of geen optionele install op de 360?
Dan stop je er toch gewoon mee? Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Timmai het volgende:
Ik vind het erg jammer dat ze de besturing zo omgegooid hebben, ik wil met GTA gewoon lekker arcade scheuren, maar dat zit er niet meer in. Bah ik baal er van, want ik vind het stiekem helemaal niet leuk meer om te spelen.
Bron of uitleg plz? Klinkt als lariekoek namelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 17:55 schreef Static-NL het volgende:
[..]
@Gamer_V
bij de Xbox is er geen instal.
Als je een Harde schijf hebt dan gebruikt GTA4 deze puur als swap disc maar zal er niets op instaleren.heb al diverse berichten gehoord dat er veel storende pop ups zijn op XBox360s zonder harde schijf. Wat niet meer dan logisch is als je bekijkt hoe groot de wereld is en dat de lees snelheid tussen geheugen en DVD slechts beperkt is.
Dat is wel waar, maar soms kan het wel verwarrend zijnquote:Op maandag 28 april 2008 17:55 schreef Static-NL het volgende:
[..]
met een beetje logica kan iedereen zelf wel merken wat ik bedoel.
Confirmed dat het geen lariekoek is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bron of uitleg plz? Klinkt als lariekoek namelijk.
Klopt, was daarstraks in Duitsland bij een of andere gamesstore. Daar werd hij door de verkopers ook al op een groot schermpje gespeeld.quote:Op maandag 28 april 2008 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, joh. Die zitten ook allemaal vol spanning op GTA IV te wachten.!
Groot schermpjequote:Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, was daarstraks in Duitsland bij een of andere gamesstore. Daar werd hij door de verkopers ook al op een groot schermpje gespeeld.
Uhquote:
uitleg:quote:
Was alleen vandaag voor 149,- tussen 15.00 en 16.00quote:Op maandag 28 april 2008 17:38 schreef Blinker het volgende:
Ik geloof dat binnenkort een actie is bij de MM van Alkmaar.
Een xbox 360 met HDMI (arcade versie zonder HD) voor 149,-
Linkje ben ik ff kwijt.
Doe je het weer!!quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uitleg:
Wat is swappen:
swappen is dat data die op een DVD/CD/blu-ray staat tijdelijk naar de HD word gekopieerd.
Deze word naar de HD gekopieerd omdat het lezenv an de HD sneller gaat dan het lezen van de DVD (minimaal 2x zo snel).
Een andere manier van swappen is bestanden die ingepakt staan op een DVD worden tijdelijk uitgepakt op een HD dit zodat ze niet telkens overnieuw uitgepakt hoeven te worden als het geheugen er iets van nodig heeft.
All deze bestanden zijn slechts tijdelijk en worden bij het beeindigen vand e game gedelete.
Dit zelfde doet zich ook voor op zo ongeveer elke PC.
bron
diverse geleakte reviews en mensen die hem al hebben hebbend it gemeld.
Tevens maken sommige fanboys stom commentaar over het feit dat de PS3 wel verplicht GTA4 instaleerd end at dit ee kwartiertje duurt.
Wat deze fanboys niet weten is dat het spel instaleren beter is voor de performence en veel mensen kunnen dus ook niet begrijpen waarom de XBox versie geen eens de optie ervoor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |