lijkt me sterk, saturn rotterdam iedergeval nietquote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lees net dat in Tilburg de Saturn is begonnen met verkopen.
Hij zegt alleen dat de Saturn hem voor 44 euro verkoopt. Niet dat ze hem NU al verkopen. Toch?quote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/29992320#29992320
Van Saturn Rotterdam weet ik dat ze hem niet verkopen idd, ben daar vanochtend geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me sterk, saturn rotterdam iedergeval niet
quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
Nou, ik ben terug uit Osdorp en wat ik even met jullie wil delen is dat jullie allemaal de tering mogen krijgen
RickRoll'D lol
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overquote:Op maandag 28 april 2008 15:34 schreef WindowFlower het volgende:
hehe... Morgen lekker op mn gemakje naar de MM Breda. Die hebben toch altijd genoeg exemplaren op voorraad.
Hm... Naja, we zullen wel zien. En anders volgende week ergens, maakt me eigenlijk ook niet zoveel uitquote:Op maandag 28 april 2008 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overen voor de losse verkoop hadden ze voor de xbox 360 iets van 15 stuks gekregen ofzo.
En ook echt wel grappig dat niemand meer de moeite doet om een een mooie OP te maken bij de laatste paar topics, aangezien het toch na 3 uur weer helemaal vol isquote:
Hmm die ziet er wel HEEL onbetrouwbaar uitquote:Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamevision.nl heeft nog exemplaren in voorraad.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
Nou, ik ben terug uit Osdorp en wat ik even met jullie wil delen is dat jullie allemaal de tering mogen krijgen
RickRoll'D lol
Oh, dan heb ik een probleem, want daar heb ik hem gisteren gepreorderedquote:Op maandag 28 april 2008 15:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm die ziet er wel HEEL onbetrouwbaar uit
Ik zorg er gewoon voor dat ik met openingstijd voor de deur sta.quote:Op maandag 28 april 2008 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar dus steeds meer aan! Laten we hopen van wel. De Dixons in Hilversum had nog 1 SE overen voor de losse verkoop hadden ze voor de xbox 360 iets van 15 stuks gekregen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |