dan kan je gewoon niet pokeren. nogmaals: wacht tot die gasten dronken zijn, 4-5-6 uur in onze ochtend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef SpecialK het volgende:
ik verdien meer dan jij.
MAAR IK KRIJG HET NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal geen spam inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ja ja, na het debacle frits van der sloot ben ik zelf maar eens gaan checken. het is dus echt heel makkelijk om geld te verdienen op pokersaits zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn, of gewoon nog dommer dan normaal.
.
echt altijd vette winst. ik doe elke dag 400 dollar en stort de rest weg. nu al op de waarde van een leuk huis. tip: speel niet te lang door en ga na twee winsten na elkaar lekker cashen.
moet je wel snel gaan cashen voordat de dollar niks meer waard is. maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor de dollars waarmee je speelt. maar als je wilt is het vrij makkelijk.
als je denkt dat dit spam is, dan heb je het mis. je kan het namelijk op heel veel verschillende sites doen. moraal van dit verhaal: wacht tot de grootste tegenstander dronken is en maak ze blut.
GA NU NAAR POKERSTARS.COM EN WIN
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gast zit je ons nu ook al een pokerverslaving aan te praten???
maar ach t zal beter zijn dan een fok verslaving.. want die is toch wel zo retetraag...
je kent me toch. ik doe geen commerciele zaken via fok! en daar ben ik heel erg strikt in. ik wilde alleen vertellen dat je van dronken mensen gebruik kan maken via pokersites. dus geen spam.quote:
Ik ben dronken, en nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kent me toch. ik doe geen commerciele zaken via fok! en daar ben ik heel erg strikt in. ik wilde alleen vertellen dat je van dronken mensen gebruik kan maken via pokersites. dus geen spam.
niet spelen voor geld.quote:
nee hoor. ik zeg alleen dat je blijkbaar veel geld kan verdienen door met dronken amerikanen te spelen als het hier vanaf 4 uur in de ochtend is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:42 schreef Oblivion het volgende:![]()
Je bent mensen aan het aanzetten tot gokken?![]()
Foei....
250?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef popolon het volgende:
Zeg zoalshetmoet, hoeveel is 'een leuk huisje'?
verkapt-kijk-mij-een-halvegare-opmerking-maken-in-dit-topic-post?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:52 schreef RoBro het volgende:
verkapt-kijk-mij-poker-spelen-maar-toch-in-mijn-afgetrapte-nike-air-max-en-gare-levi-jeans-lopen-topic
als je dit niet bevalt ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen? mijn tip is gewoon dat er veel dronken amerikanen zijn die veel geld verliezen en de volgende dag gewoon terugkomen om blijkbaar nog meer te verliezen. je moet wel iets van poker afweten natuurlijk. maar dat is zo simpel dat je het in een paar potjes weet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:06 schreef IQM het volgende:
Ik vind dit niet zo'n lief topic. Dankzij de OP voel ik me opeens aangetrokken tot het pokeren met geld en dat bevalt me geenszins! TS zet aan tot een gokverslaving!
Nee tegen jou, dat wist je wel vlegel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
250?
of had je het tegen een andere user?
lul niet zo dom noob. ga ik vragen naar jouw zusjes adres?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
En negeert zeer subtiel mijn post waarin ik vraag om printscreens van z'n stats en profit graphs.
DIE ZIJN ER NIET HE!?
Prutser.
nou dan bij deze elke avond starten met 400 en lekker vrolijk slapen. enige voorwaarde, je moet zelf niet drinken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee tegen jou, dat wist je wel vlegel.
- "Ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen" -> denigrerend toontje alsof ik er niet bij hoor als ik met chips zonder waarde ga spelen. Nee, ik moet per se voor geld gaan spelen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dit niet bevalt ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen? mijn tip is gewoon dat er veel dronken amerikanen zijn die veel geld verliezen en de volgende dag gewoon terugkomen om blijkbaar nog meer te verliezen. je moet wel iets van poker afweten natuurlijk. maar dat is zo simpel dat je het in een paar potjes weet.
Je weet niet zo goed wat je moet zeggen, he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lul niet zo dom noob. ga ik vragen naar jouw zusjes adres?
Joh, ineens weten ze niet waar de prt scr button zit of hoe die een kopie van z'n stats moet maken. Hoogstwaarschijnlijk speel de TS om 4 euro, maar vindt hij dat toch te beschamend om te zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
En negeert zeer subtiel mijn post waarin ik vraag om printscreens van z'n stats en profit graphs.
DIE ZIJN ER NIET HE!?
Prutser.
Om 4 euro? Volgens mij speelt ie helemaal nergens om, sterker, hij kan niet pokeren. Maar dit heeft ie van z'n boyfriends op school gehoord en dacht wel even respect op FOK! te vergaren met zijn gouden tips.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
Joh, ineens weten ze niet waar de prt scr button zit of hoe die een kopie van z'n stats moet maken. Hoogstwaarschijnlijk speel de TS om 4 euro, maar vindt hij dat toch te beschamend om te zeggen
Of zal de TS om virtuele Kudos spelen ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Calyx het volgende:
Je hebt 250k verdiend met online poker?..
Klinkt erg geloofwaardig
Amerikanen zijn altijd dronken rond 19.00 tot 22.00 uurquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn
ZHI... volgens mij voelt deze user zich nu in de kaart gekeken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
- "Ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen" -> denigrerend toontje alsof ik er niet bij hoor als ik met chips zonder waarde ga spelen. Nee, ik moet per se voor geld gaan spelen!
- Overdadig gebruik van het woord "veel" -> mij er proberen in te luizen door 'grote' woorden te gebruiken
- "volgende dag terugkomen" -> Ja joh, hou mij maar voor dat die Amerikanen (en ze zijn met véél) iedere dag weer terugkomen!
- "nog meer te verliezen" -> Wel ja, ze verdienen dagelijks miljoenen, miljoenen dollars! Sla snel je slag
- "dat is zo simpel" -> oftewel: iedere mongool kan het -> drempelverlaging, zodat ik nóg eerder overstag ga als ik dat al niet deed naar je smerige promotiepraatje in de OP.
TS zet aan tot een goksverslaving! Met allemaal suggestieve woorden en subliminal messages!!!
Me tooquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef SpecialK het volgende:
ik verdien meer dan jij.
MAAR IK KRIJG HET NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:23 schreef Rosbief het volgende:
Kijk iedereen eens happen, machtig topique dit.[ afbeelding ]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fokquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
nee geem spam, sterker nog ik zal iets doen waardoor het nooit meer spam zal zijn, ik pas mijn op aan.
gezien?
je bent toch te oudquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fok
quote:
bezopen australiërs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb net 3 villa's bij elkaar gespeeld in de afgelopen 5 minuten
op welke site?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik bet 2000, en ben bezopen...
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen hongerquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bezopen australiërs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.
bezopen amerikanen raisen dom.
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen honger
Bedoel je die mop met die rijstkorrel in de keel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.quote:
Oh crap, excusesquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.
ja maak eens 25000 dollar over naar me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Een zie hier de meest kansloze user van Fok! eens stoer vanachter z'n PC opscheppen over z'n fantasie-wereld.![]()
Post eens een afrekening van je bankafschrift?
dan moet je juist spelen! er is nog een plekje vrij aan onze tafel !quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:42 schreef quirina het volgende:
ik mag nie spele, ik heb een beetje teveel gedronken
mijn usernamequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat is je nick op bijv. Pokerstars?
Ik ook, maar die zijn van karton hier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:29 schreef gelly het volgende:
Lollertopic. Ik verdien een huis per dag gek.
Dat bedoel ik, twintigduizend huizen per dag. Zonder zwembad, dat wel helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:44 schreef gelly het volgende:
De oudpapierprijs hangt ook ongeveer samen met de dollarkoers popolon.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Een zie hier de meest kansloze user van Fok! eens stoer vanachter z'n PC opscheppen over z'n fantasie-wereld.![]()
Post eens een afrekening van je bankafschrift?
nou ja! wil je dan niet een keer samen heerlijk gaan eten op mijn kosten?quote:
Nee,daar bewijs je toch niks mee?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja! wil je dan niet een keer samen heerlijk gaan eten op mijn kosten?
zoalshetfails?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:39 schreef Beauregard het volgende:
Totdat TS z'n stats post behoudt dit topic de status: FAIL.
waarom? geloof je me niet of zo? vannacht sla ik gewoon weer mijn slag met die dronken amerikanen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kom eens met screenshot dan, ipv grote woorden
Het is toch behoorlijk duidelijk dat niemand je hier gelooft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom? geloof je me niet of zo?
Ja, leuk, post nou maar screenshots.quote:vannacht sla ik gewoon weer mijn slag met die dronken amerikanen.
overigens zat er gister ook een bezopen japanner aan tafel. die was helemaal een melkkoe.
misschien als ik zin heb om dat te doen ouwe. volgens mij valt het trouwens wel mee met al die mensen die mij niet geloven, toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is toch behoorlijk duidelijk dat niemand je hier gelooft.
[..]
Ja, leuk, post nou maar screenshots.
Nah niemand gelooft je..alsof ze je van de bank gaan bellen om te zeggen dat het met de balans zo goed gaat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien als ik zin heb om dat te doen ouwe. volgens mij valt het trouwens wel mee met al die mensen die mij niet geloven, toch?
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah niemand gelooft je..alsof ze je van de bank gaan bellen om te zeggen dat het met de balans zo goed gaat.
Je hele post lijkt wel een letterlijke vertaling van een Amerikaanse commercial. Misschien was het in het origineel juist andersom en ging het over dronken Europeanen, wat overigens al een stuk waarschijnlijker is.
Playmonies ftw !quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.
Als jouw doel met dit topic is dat je mensen wilt helpen, dan is het misschien verstandiger om in al je goedheid die screenshots gewoon te posten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.
helpen? zie ik eruit als greenpeace? staat dit topic in hlp?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jouw doel met dit topic is dat je mensen wilt helpen, dan is het misschien verstandiger om in al je goedheid die screenshots gewoon te posten.
Je wilt toch niet dat ongeloof voor ons in de weg staat van het geluk?
Okay, wat is wel je doel met dit topic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helpen? zie ik eruit als greenpeace? staat dit topic in hlp?
wat mensen geloven mogen ze lekker zelf weten
en aan gelly. word up!
vertellen dat je dronken amerikanen veel geld afhandig kan maken. en sinds afgelopen nacht ook dronken jappen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, wat is wel je doel met dit topic?
stars is gemanipuleerd. ze hebben daar tafels mensen zitten die alle potjes iwnnen voor een uurloon.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Wat is je nick op Stars? Ik speel je voor elk bedrag dat je bij elkaar kan lenen.
WTF ??!! RASZI IN DA HOUSE !!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Wat is je nick op Stars? Ik speel je voor elk bedrag dat je bij elkaar kan lenen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:45 schreef henkway het volgende:
ik zit al op 2260 dollar , kan ik die vent ook online een extra whisky geven??
dat is alsof jij een 3 of a kind bet maakt tenopzichte van mijn flush. je weet niet met wie je speelt vrind! waarom zou ik gaan verklappen waar ik speel als ik heel veel geld verdien?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef MegaMarc het volgende:
Ik geef OP $50 op zn PokerStars-account als ie hier een HH kan posten waarin ie een pot van >1K pakt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:45 schreef henkway het volgende:
ik zit al op 2260 dollar , kan ik die vent ook online een extra whisky geven??
je klinkt als een bezopen japanner die bijkomt van de kater omdat ik gister 3089 dollars van je won.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:13 schreef Skazminko het volgende:
Het wachten is op de downswing!
[ afbeelding ]
you wished it never happened. look for my computer id's.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef Skazminko het volgende:
Graphs or never happend.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
you wished it never happened. look for my computer id's.
Na regen komt altijd zonneschijn (vorige maand iig)quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:13 schreef Skazminko het volgende:
Het wachten is op de downswing!
[ afbeelding ]
nou, nou...quote:
je lijkt Vanilla ICe wel.quote:
is dat negatief of positief?quote:
Noem een andere site dan, nerdenkop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stars is gemanipuleerd. ze hebben daar tafels mensen zitten die alle potjes iwnnen voor een uurloon.
moet je lekker daar mee gaan doen! ik zie je wel ergens anders.
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?quote:
nogmaals dat kan je als een beetje bezoeker bent zo zien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef Skazminko het volgende:
Op welke client speel je, zoalshetis?
Lol? Ik verdien meer per dag dan jij per maand, makker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?
geeft niet hoor, de slechtste pokeraars verliezen toch altijd.
als je een beetje zou kunnen pokeren had je allang mijn naam herkent in pokerrooms die er toe doen. met veel dronken amerikanen.
hoe doe jij dat dan? heb je een baan of zo? ik verdien elke nacht 400 dollars of meer. en jij per dag? of ben je ook een pokeraar?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Lol? Ik verdien meer per dag dan jij per maand, makker.
door high stats te bekijken in 'hidden pokerrooms'. succes, verspeel je huis niet...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef Skazminko het volgende:
Waar moet ik dat aan zien?
winst of verlies?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel hebben jullie nu al? ik zit al bijna op een 1890 dollar na 3 min spelen.
quote:
Wat maak jij er een probleem van om even te melden welke client je speelt, ik vraag je pincode niet of wachtwoorden niet ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door high stats te bekijken in 'hidden pokerrooms'. succes, verspeel je huis niet...
je kan natuurlijk ook altijd kijken op www.secretpokerrooms.cn
mits je toegang hebt natuurlijk.
zoals ik al zei: als jij rijk wilt worden dan moet je niet zuipen en die amerikanen en die japanners, waar je zelf toe behoort, gewoon lekker uitmelken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:39 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wat maak jij er een probleem van om even te melden welke client je speelt, ik vraag je pincode niet of wachtwoorden niet ofzo.
mooi he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik lees mee hoor, ik vind die verhalen van jou altijd wel creatief verzonnen.
Nee, dat heb ik de afgelopen jaren al genoeg gedaan, het ging op een gegeven moment wel vervelen. Al die dronken jappen, gek werd ik ervan. Op een gegeven moment wist ik ook niet meer wat ik met al dat geld moest.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi he?
ga jij vanavond ook nog dollars harken of hoe zit dat?
Daar kan ik me helaas niet over uitlaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe doe jij dat dan? heb je een baan of zo? ik verdien elke nacht 400 dollars of meer. en jij per dag? of ben je ook een pokeraar?
Tuurlijk man, als ik een verbastering van jouw username aan een pokertafel zie, move ik naar een andere tafel bedankt voor de tip. Ik poker online om geld te verdienen en natuurlijk niet om de besten te verslaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al zei: als jij rijk wilt worden dan moet je niet zuipen en die amerikanen en die japanners, waar je zelf toe behoort, gewoon lekker uitmelken.
en als je me niet gelooft, ga je maar lekker ergens anders mijn username zoeken toch? en als je een knip en klare verbastering van mijn username op fok! als pokernaam ziet, wees dan voorbereid op het verlies van al jouw dollares. muwuhahaha
Doe eens pic van een gewonnen potquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
lol ik ga zo weer even dollares maken. jullie mogen natuurlijk in tussentijd lekker fokken en niks verdienen.
Kijkt de belastingdienst ook even mee dan?quote:
Hoe groot is die van jou?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
lol ik ga zo weer even dollares maken. jullie mogen natuurlijk in tussentijd lekker fokken en niks verdienen.
ik d8 het niet. jij leert het toch nooit. en daarnaast wil ik graag het geld voor mezelf houden.quote:Op zondag 27 april 2008 00:23 schreef Skazminko het volgende:
OMFG COACH ME!
are u talking to me? are u?quote:Op zondag 27 april 2008 01:05 schreef Flem het volgende:
Ben je nog aan het spelen, apenlul?
lol. zodat je een graantje kan meepikken? d8 het niet.quote:
Dat vind ik al een stuk geloofwaardiger dan al die posts van zoalshetis.quote:Op zondag 27 april 2008 02:01 schreef Flashwin het volgende:
ik heb net het medicijn dat kanker en aids geneest uitgevonden
met dat geld hou jij het wel een weekje uit op echte pokernetworks. gezien je slechte pokerspel.quote:Op zondag 27 april 2008 02:01 schreef Flashwin het volgende:
ik heb net het medicijn dat kanker en aids geneest uitgevonden
ja precies. en dat komt natuurlijk omdat op zaterdag amerikanen al vroeg dronken zijn. valt er meteen meer te plukken. trouwens, zoals je hebt kunnen lezen ga ik om 4 uur pas echt los.quote:Op zondag 27 april 2008 02:19 schreef stokbrood het volgende:
Goed topicVooral dat gehap van iedereen haha. Maar niemand die het opvalt dat meneer nu zit te spelen en over dronken amerikanen praat, terwijl het daar fucking begin vd avond en in het westen zelfs eind vd middag is?
Zegt niets, hier drinken we bier bij het ontbijt.quote:Op zondag 27 april 2008 02:19 schreef stokbrood het volgende:
Goed topicVooral dat gehap van iedereen haha. Maar niemand die het opvalt dat meneer nu zit te spelen en over dronken amerikanen praat, terwijl het daar fucking begin vd avond en in het westen zelfs eind vd middag is?
ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat niemand hier ook maar een beetje om gegniffeld heeft. ik vond hem best wel ala jiskefet.quote:Op zondag 27 april 2008 02:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nu alleen flink wat dollars gewonnen met wat dronken lappen.
Ik heb een halve minuut gegniffeld, maar dat komt puur omdat ik van Jiskefet hou.quote:Op zondag 27 april 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat niemand hier ook maar een beetje om gegniffeld heeft. ik vond hem best wel ala jiskefet.
quote:Op zondag 27 april 2008 03:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een halve minuut gegniffeld, maar dat komt puur omdat ik van Jiskefet hou.
quote:Op zondag 27 april 2008 05:19 schreef Poit- het volgende:
Ah dus ik zou nu moeten gaan pokeren volgens jou? Het is 8-9 uur vroeger daar dus nu zo'n 8-9 uur savonds daar. Zijn vroege drinkers dan... Je hebt trouwens niet doorgehad dat je al zo'n 3x uitgeluld bent door pokerpro's? Goed bezig jij
quote:Op zondag 27 april 2008 05:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke pro's waren dat dan! kan me niet voorstellen dat die nitwits mij iets kunnen vertellen.
bewijs eens dat het pro's waren. en dat ze beter zijn dan ik! ik die toch heel veel geld afhandig maak van dronken amerikanen.
Die zijn er niet en zullen ook nooit komen. Ook mijn laatste post in dit topic trouwens aangezien TS gewoon kickt op aandachtquote:
Kijk, dát geloof ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik neuk online poker-players. Verdien ik zeker een ton per week mee.
quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.quote:Op zondag 27 april 2008 05:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke pro's waren dat dan! kan me niet voorstellen dat die nitwits mij iets kunnen vertellen.
bewijs eens dat het pro's waren. en dat ze beter zijn dan ik! ik die toch heel veel geld afhandig maak van dronken amerikanen.
pics or it didnt happen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.
Brandi!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Da's vrij gangbaar hoor, dat haal ik binnen op een avondje echt pokeren met bier, hamburgers en live muziek. Online is zo saai.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel hebben jullie nu al? ik zit al bijna op een 1890 dollar na 3 min spelen.
de amerikanen beginnen weer bezopen te raken.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ja ja, na het debacle frits van der sloot ben ik zelf maar eens gaan checken. het is dus echt heel makkelijk om geld te verdienen op pokersaits zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn, of gewoon nog dommer dan normaal.
.
echt altijd vette winst. ik doe elke dag 400 dollar en stort de rest weg. nu al op de waarde van een leuk huis. tip: speel niet te lang door en ga na twee winsten na elkaar lekker cashen.
moet je wel snel gaan cashen voordat de dollar niks meer waard is. maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor de dollars waarmee je speelt. maar als je wilt is het vrij makkelijk.
als je denkt dat dit spam is, dan heb je het mis. je kan het namelijk op heel veel verschillende sites doen. moraal van dit verhaal: wacht tot de grootste tegenstander dronken is en maak ze blut.
dacht het niet. mijn naam op pokersites is namelijk nogal bekend.quote:
Gebruik dan je paint-skills om je naam weg te gummenquote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dacht het niet. mijn naam op pokersites is namelijk nogal bekend.
welke skills? het feit dat ik gewoon online flink wat geld wegtrek van dronken amerikanen met een simpel spelletje als poker, wil niet zeggen dat ik een computernerd ben.quote:Op maandag 28 april 2008 18:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Gebruik dan je paint-skills om je naam weg te gummen
Je bent een echte Raymond Babbitt. Maar eigenlijk was die slimmer.quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
welke skills? het feit dat ik gewoon online flink wat geld wegtrek van dronken amerikanen met een simpel spelletje als poker, wil niet zeggen dat ik een computernerd ben.![]()
intellect is zwaar overschat bij poker, dat is een feit.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je bent een echte Raymond Babbitt. Maar eigenlijk was die slimmer.
dus mijn verhaal klinkt toch niet zo gek als mensen het lezen!quote:
vind je? waarom mijn cover blowen als ik liever anderen aanspoor het pokerspel met dronken amerikanen aan te gaan?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Skazminko het volgende:
Je vehaal zou geloofwaardiger zijn als je met bewijs kwam.
Purrelmanquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Ik denk aan jou niveau van posten te zien, dat flem meer bij elkaar gewonnen heeft als jij in je hele leven zult verdienen op welke manier dan ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?
geeft niet hoor, de slechtste pokeraars verliezen toch altijd.
als je een beetje zou kunnen pokeren had je allang mijn naam herkent in pokerrooms die er toe doen. met veel dronken amerikanen.
alleen dit is geen bs, maar een feit.quote:Op maandag 28 april 2008 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's vrij gangbaar hoor, dat haal ik binnen op een avondje echt pokeren met bier, hamburgers en live muziek. Online is zo saai.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef biertank het volgende:
Ik denk aan jou niveau van posten te zien, dat flem meer bij elkaar gewonnen heeft als jij in je hele leven zult verdienen op welke manier dan ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
JA MAN DIE AMERIKANEN ZIJN NU ECHT KK DRONKEN EN STONED IK HEB AL HONDERDDUIZEND DOLLARSZ GEWINNTT !!!!
lol denk het ook ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat, als ik jouw spelling zie, jij niet veel verder komt dan vorkheftruckchauffeur. ga toch pokeren tokkie!![]()
Gelukkig behoor ik niet tot die meerderheid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Lexjuuuh het volgende:
Wel leuk hoe zoalshetis de meerderheid op de kast krijgt met zijn fictief succes
hoe komt het dat jij niet kan schrijven? ik denk dat je gewoon te dom bent om normaal te schrijven, of een 3e generatie chinees.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef biertank het volgende:
[..]
lol denk het ook ja.
![]()
niet nu moet nog een paar rondjes op mijn vorkheftruck rond scheuren, vanavond weer.
het is nog altijd 'kuttopic' meneer de zeikneus. daarnaast, ben je jaloers ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef -MyLove- het volgende:
Is dit kut topic nog steeds open.
Waar moet ik jaloers op zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is nog altijd 'kuttopic' meneer de zeikneus. daarnaast, ben je jaloers ofzo?
dat ik wél het geld afneem van dronken mensen misschien? elke dag een paar honderd euro gaat je niet in de koude kleren zitten vrind. het is gewoon een successtory.quote:
Het begint niet flauw te worden, het is al flauw.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ik wél het geld afneem van dronken mensen misschien? elke dag een paar honderd euro gaat je niet in de koude kleren zitten vrind. het is gewoon een successtory.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het begint niet flauw te worden, het is al flauw.
je kan, gezien het topic, jezelf beter als bluffer 2006 zien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef compier het volgende:
pics or it didn't happen
met of zonder paint skillz![]()
ik nomineer deze gast alvast voor bluffer van 2008
heb je trouwens wel eens een beetje het idee dat je generaliseerd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan, gezien het topic, jezelf beter als bluffer 2006 zien.![]()
ik pak ze allemaal die dronken amerikanen op pokersites. amerikanen kunnen namelijk niet bluffen als ze dronken zijn, en als ze het doen,... dan gaat het mis.
nee hoezo? ik heb het geld lekker thuis. dronken amerikanen kunnen nl niet pokeren. dat weet iedereen die maar een beetje poker speelt voor geld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:50 schreef compier het volgende:
[..]
heb je trouwens wel eens een beetje het idee dat je generaliseerd?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoezo? ik heb het geld lekker thuis. dronken amerikanen kunnen nl niet pokeren. dat weet iedereen die maar een beetje poker speelt voor geld.
jij stalkt dit topic alleen maar omdat je een slechte pokerspeler bent. neem eens iets van me aan en win ook eens. trouwens, ik ga ondertussen kijken of andere volkeren al bereid zijn geld los te laten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef -MyLove- het volgende:
compier reageer vooral nog op dit stompzinnig topic.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij stalkt dit topic alleen maar omdat je een slechte pokerspeler bent. neem eens iets van me aan en win ook eens. trouwens, ik ga ondertussen kijken of andere volkeren al bereid zijn geld los te laten.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef -MyLove- het volgende:
compier reageer vooral nog op dit stompzinnig topic.
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:04 schreef McFearless het volgende:
Nog dronken Lappen leeggetrokken?
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef compier het volgende:
hoe weet je trouwens dat het amerikanen zijn? misschien zijn het wel mensen uit de vs met een Canadees passport!
mijn pokerskills zijn niet goed.. maar ik heb tenminste screens van stats dat ik zuig ..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja... of marokkanen met een nederlands paspoort... lul niet zo dom, dat heb je snel genoeg door.
als je dat al niet doorhebt, dan vraag ik me af hoe je pokerskillzz zijn.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef compier het volgende:
[..]
mijn pokerskills zijn niet goed.. maar ik heb tenminste screens van stats dat ik zuig ..
jij heb geen screens...
Nu even koest weer! Ik wil wel wat uitdaging hebben voordat je hapt
wat lul je nou stroef zielige snicker.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:15 schreef -MyLove- het volgende:
Flikker toch op met je kuttopic zoalshetis.
Het was na pagina één al niet meer grappig. Maar kudos dat je toch nog reacties probeert uit te lokken.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef zielige snicker.
ik doe het goed op pokersites en daarom moet ik meteen mijn pokernames gaan verklappen? denk je dat mensen rijk zijn geworden door als een imbeciel alles wat ze weten te spuien?
denk toch eens na voordat je iemand kritiek geeft, onwetende.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fok
ik drink niet klaboes.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef rakkertje het volgende:
[..]
En nadat ze je heeft dronken gevoerd wordt je uitgekleed met poker
ik zeg niet waar ik speel, met wie ik speel en voor hoeveel ik speel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:52 schreef nitraatje het volgende:
op welke site's speel jij dan onder o.a.??
En zet aub een bank afschrift neer, gewoon je naam weg werken;) Dan heb je mijn zegen!
Ja, boeie!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg niet waar ik speel, met wie ik speel en voor hoeveel ik speel.
bankafschriften zonder naam en pokersite zeggen natuurlijk dikelodokie. geinporem.
scannen om gelijk te krijgen heb ik sowieso nooit in gelooft. ik zeg, pak die dronken americanos voor dollaros, that all.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:32 schreef Birra het volgende:
Ik werk voor een niet nader te noemen Pokersite, en ik win potjes voor een uurloon..
wie is 'hij' ik?quote:
je weet toch dat ik al een leuke tropische verrassing tussen mijn lakens heb he? ik hoef eigenlijk niks te bewijzen. geloof me, of geloof me niet. het is net poker.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, boeie!
Je hebt mijn email, nou hup, doe eens bewijzen!
heb je het tegen mij knul? voor jou is het 'u'.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
De nieuwe I-Spy24 has emerged, jongens.![]()
Horen we over enkele weken zeker over jouw cruises naar de Dominicaanse Republiek waar je naast Joe Hachem en Chris Moneymaker je flappen staat te tellen, uiteraard zonder pics.
Factual error:quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
het is dan ook vanaf 4:00 uur prutsert. lees eens.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:29 schreef starla het volgende:
[..]
Factual error:
om 4 uur 's nachts is het in Amerika op z'n laatst 10 uur 's avonds; lijkt me dus sterk dat ze en masse dronken zijn rond die tijd.
Maak er 6 a 7 uur 's ochtends van en ik geloof je verhaal
Dan moet je nog 2 a 3 uur wachten totdat het merendeel dronken isquote:Op maandag 5 mei 2008 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is dan ook vanaf 4:00 uur prutsert. lees eens.
2 a 3 uur duurt het ook wel knoepert. ik log in en wacht af. net als een spin in het web. nu niet parra worden he?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:36 schreef starla het volgende:
[..]
Dan moet je nog 2 a 3 uur wachten totdat het merendeel dronken is
Geef gewoon toe dat dat hele verhaal van jouw verzonnen is![]()
Indrukwekkend om te zien hoe jij in jouw eigen leugens gelooft.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
2 a 3 uur duurt het ook wel knoepert. ik log in en wacht af. net als een spin in het web. nu niet parra worden he?
Als zoalshetis die persoon was, zou hij niet spreken over 'duizenden' dollars, maar zou hij in bedragen van 6 getallen praten. Want volgens datzelfde artikel staat hij 3,5 miljoen in de plus.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:05 schreef Fargo het volgende:
Zou het dan toch waar zijn?![]()
http://www.sportwereld.nl(...)iljoenen_bijeen.html
hoe praat je in bedragen van 6 nullen dan? of denk je dat elke pot een paar miljoen is?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als zoalshetis die persoon was, zou hij niet spreken over 'duizenden' dollars, maar zou hij in bedragen van 6 getallen praten. Want volgens datzelfde artikel staat hij 3,5 miljoen in de plus.
nee hoor. gewoon overmaken op je rekening.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe ga je dat geld eigenlijk in Nederland krijgen? (of is dit een domme vraag) Is toch illegaal enzo?
Ow...dacht dat dat met allemaal ingewikkelde constructies moest gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. gewoon overmaken op je rekening.
nee hoor. hangt misschien af waar je pokert.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ow...dacht dat dat met allemaal ingewikkelde constructies moest gaan.
Je bent me voor, ik moest ook gelijk aan dit topic denkenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:05 schreef Fargo het volgende:
Zou het dan toch waar zijn?![]()
http://www.sportwereld.nl(...)iljoenen_bijeen.html
kan je daar geld mee verdienen?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:28 schreef nieuws. het volgende:
jongens jongens ik ben de beste in runescape ik heb level 502! maar ik maak geen screen en ik noem mijn naam niet want dat is zonde
0% als je het slim aanpakt en een rekening opent in een land waar je geen kansspelbelasting van 25% !!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Best vet in een paar maandjes tijd 3 miloen verdienen
Hoeveel % belasting gaat daarvanaf als je dat laat uitcashen ?
Met dit:quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
werd vanochtend ook weer wakker door het telefoontje van de prefered banker assistent van de rabo. hij was zeer tevreden met mijn cashflow.
Ik neem aan dat je speelt d.m.v. van je CC die van de Rabobank is, maar je bankrekening buiten bereik van de belastingdienst??quote:Op maandag 5 mei 2008 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
0% als je het slim aanpakt en een rekening opent in een land waar je geen kansspelbelasting van 25% !!!!!!!!!!betaalt.
Hij lultquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Dit kan ik niet rijmen:
[..]
Met dit:
[..]
Ik neem aan dat je speelt d.m.v. van je CC die van de Rabobank is, maar je bankrekening buiten bereik van de belastingdienst??
Zelfoverschattingquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
deze kennis deel ik alleen op fok! met honderden mensen waarvan ik weet dat ze me mogen, vandaar.
verdien jij het dan? zelfoverschatting is een zegen bij poker. als je tenminste echt wat wil verdienen.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Fargo het volgende:
Nee, zoveel geld verdien ik niet met poker. En mij lijkt zelfoverschatting juist bij poker - EV!
Hè jammer, weer geen antwoord....quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Dit kan ik niet rijmen:
[..]
Met dit:
[..]
Ik neem aan dat je speelt d.m.v. van je CC die van de Rabobank is, maar je bankrekening buiten bereik van de belastingdienst??
vrouwen zijn sowieso niet in staat om écht te pokeren. misschien 1:190.quote:
Weer geen antwoord...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen zijn sowieso niet in staat om écht te pokeren. misschien 1:190.
hoognodig dat en een apk op je vrouwelijke intuïtie doet...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weer geen antwoord...![]()
Als mensen zo vaag over dit soort dingen zijn, klopt er meestal iets niet.
ontstellende knurft.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:23 schreef Oblivion het volgende:
Of je geeft gewoon antwoord.
Kan ook hoor.
Hoe zit dat nou met die banken?
Je hoeft mij niet te vertellen dat we online bij FOK! zitten hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right.... this is fok!..
online weet je wel.
Zin om een keer bij ons aan tafel te komen zitten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
btw. ik ben en denk net als een machine tijdens poker en schat mijn kansen helder in. play me, and u know me. wil je het zien kost het je veel dollaroz.
Nu pas ... goh.quote:
Nog een wat reacties en dit topic is ook weer dicht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:33 schreef -MyLove- het volgende:
Wel een typisch zoalshetis topic, net als zijn reacties zijn zn topics kut. Het probleem is ik wist het al van te voren toch poste ik in zijn kut topic.
Ergens, Heeeeeeeeeel ver weg is het wel een klein beetje grappig.quote:
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:38 schreef compier het volgende:
[..]
Ergens, Heeeeeeeeeel ver weg is het wel een klein beetje grappig.
ok, ik denk dat ik mijn mening bijstel... aangezien ik nog nooit zoveel serieus gemeendequote:
Je moet maar eens stellen dat biseksualiteit niet bestaat, dan zie je de ware zoalshetis naar boven komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Tis alleen een beetje jammer dat 'zoalshetis' een beetje autistisch het zelfde blijft reageren.![]()
Maar daar is hij een echte Raymond Babbitt voor.
biseksualiteit bestaat NIET!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:27 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Je moet maar eens stellen dat biseksualiteit niet bestaat, dan zie je de ware zoalshetis naar boven komen.
Dat vind ik nou ook. zoalshetis is een held!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat een afgunst op een leuke, originele user zoals zoalshetis is. ik vind dat jullie hem wat minder moeten bekritiseren met vaginale termen.
yw! nh.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. zoalshetis is een held!
...LULquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat een afgunst op een leuke, originele user zoals zoalshetis is. ik vind dat jullie hem wat minder moeten bekritiseren met vaginale termen.
Pisvlek!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |