heb je trouwens wel eens een beetje het idee dat je generaliseerd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan, gezien het topic, jezelf beter als bluffer 2006 zien.![]()
ik pak ze allemaal die dronken amerikanen op pokersites. amerikanen kunnen namelijk niet bluffen als ze dronken zijn, en als ze het doen,... dan gaat het mis.
nee hoezo? ik heb het geld lekker thuis. dronken amerikanen kunnen nl niet pokeren. dat weet iedereen die maar een beetje poker speelt voor geld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:50 schreef compier het volgende:
[..]
heb je trouwens wel eens een beetje het idee dat je generaliseerd?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoezo? ik heb het geld lekker thuis. dronken amerikanen kunnen nl niet pokeren. dat weet iedereen die maar een beetje poker speelt voor geld.
jij stalkt dit topic alleen maar omdat je een slechte pokerspeler bent. neem eens iets van me aan en win ook eens. trouwens, ik ga ondertussen kijken of andere volkeren al bereid zijn geld los te laten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef -MyLove- het volgende:
compier reageer vooral nog op dit stompzinnig topic.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij stalkt dit topic alleen maar omdat je een slechte pokerspeler bent. neem eens iets van me aan en win ook eens. trouwens, ik ga ondertussen kijken of andere volkeren al bereid zijn geld los te laten.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef -MyLove- het volgende:
compier reageer vooral nog op dit stompzinnig topic.
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:04 schreef McFearless het volgende:
Nog dronken Lappen leeggetrokken?
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef compier het volgende:
hoe weet je trouwens dat het amerikanen zijn? misschien zijn het wel mensen uit de vs met een Canadees passport!
mijn pokerskills zijn niet goed.. maar ik heb tenminste screens van stats dat ik zuig ..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja... of marokkanen met een nederlands paspoort... lul niet zo dom, dat heb je snel genoeg door.
als je dat al niet doorhebt, dan vraag ik me af hoe je pokerskillzz zijn.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef compier het volgende:
[..]
mijn pokerskills zijn niet goed.. maar ik heb tenminste screens van stats dat ik zuig ..
jij heb geen screens...
Nu even koest weer! Ik wil wel wat uitdaging hebben voordat je hapt
wat lul je nou stroef zielige snicker.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:15 schreef -MyLove- het volgende:
Flikker toch op met je kuttopic zoalshetis.
Het was na pagina één al niet meer grappig. Maar kudos dat je toch nog reacties probeert uit te lokken.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef zielige snicker.
ik doe het goed op pokersites en daarom moet ik meteen mijn pokernames gaan verklappen? denk je dat mensen rijk zijn geworden door als een imbeciel alles wat ze weten te spuien?
denk toch eens na voordat je iemand kritiek geeft, onwetende.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fok
ik drink niet klaboes.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef rakkertje het volgende:
[..]
En nadat ze je heeft dronken gevoerd wordt je uitgekleed met poker
ik zeg niet waar ik speel, met wie ik speel en voor hoeveel ik speel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:52 schreef nitraatje het volgende:
op welke site's speel jij dan onder o.a.??
En zet aub een bank afschrift neer, gewoon je naam weg werken;) Dan heb je mijn zegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |