ontstellende knurft.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:23 schreef Oblivion het volgende:
Of je geeft gewoon antwoord.
Kan ook hoor.
Hoe zit dat nou met die banken?
Je hoeft mij niet te vertellen dat we online bij FOK! zitten hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right.... this is fok!..
online weet je wel.
Zin om een keer bij ons aan tafel te komen zitten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
btw. ik ben en denk net als een machine tijdens poker en schat mijn kansen helder in. play me, and u know me. wil je het zien kost het je veel dollaroz.
Nu pas ... goh.quote:
Nog een wat reacties en dit topic is ook weer dicht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:33 schreef -MyLove- het volgende:
Wel een typisch zoalshetis topic, net als zijn reacties zijn zn topics kut. Het probleem is ik wist het al van te voren toch poste ik in zijn kut topic.
Ergens, Heeeeeeeeeel ver weg is het wel een klein beetje grappig.quote:
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:38 schreef compier het volgende:
[..]
Ergens, Heeeeeeeeeel ver weg is het wel een klein beetje grappig.
ok, ik denk dat ik mijn mening bijstel... aangezien ik nog nooit zoveel serieus gemeendequote:
Je moet maar eens stellen dat biseksualiteit niet bestaat, dan zie je de ware zoalshetis naar boven komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Tis alleen een beetje jammer dat 'zoalshetis' een beetje autistisch het zelfde blijft reageren.![]()
Maar daar is hij een echte Raymond Babbitt voor.
biseksualiteit bestaat NIET!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:27 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Je moet maar eens stellen dat biseksualiteit niet bestaat, dan zie je de ware zoalshetis naar boven komen.
Dat vind ik nou ook. zoalshetis is een held!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat een afgunst op een leuke, originele user zoals zoalshetis is. ik vind dat jullie hem wat minder moeten bekritiseren met vaginale termen.
yw! nh.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. zoalshetis is een held!
...LULquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat een afgunst op een leuke, originele user zoals zoalshetis is. ik vind dat jullie hem wat minder moeten bekritiseren met vaginale termen.
Pisvlek!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |