quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:45 schreef henkway het volgende:
ik zit al op 2260 dollar , kan ik die vent ook online een extra whisky geven??
dat is alsof jij een 3 of a kind bet maakt tenopzichte van mijn flush. je weet niet met wie je speelt vrind! waarom zou ik gaan verklappen waar ik speel als ik heel veel geld verdien?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef MegaMarc het volgende:
Ik geef OP $50 op zn PokerStars-account als ie hier een HH kan posten waarin ie een pot van >1K pakt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:45 schreef henkway het volgende:
ik zit al op 2260 dollar , kan ik die vent ook online een extra whisky geven??
je klinkt als een bezopen japanner die bijkomt van de kater omdat ik gister 3089 dollars van je won.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:13 schreef Skazminko het volgende:
Het wachten is op de downswing!
[ afbeelding ]
you wished it never happened. look for my computer id's.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef Skazminko het volgende:
Graphs or never happend.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
you wished it never happened. look for my computer id's.
Na regen komt altijd zonneschijn (vorige maand iig)quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:13 schreef Skazminko het volgende:
Het wachten is op de downswing!
[ afbeelding ]
nou, nou...quote:
je lijkt Vanilla ICe wel.quote:
is dat negatief of positief?quote:
Noem een andere site dan, nerdenkop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stars is gemanipuleerd. ze hebben daar tafels mensen zitten die alle potjes iwnnen voor een uurloon.
moet je lekker daar mee gaan doen! ik zie je wel ergens anders.
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?quote:
nogmaals dat kan je als een beetje bezoeker bent zo zien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef Skazminko het volgende:
Op welke client speel je, zoalshetis?
Lol? Ik verdien meer per dag dan jij per maand, makker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?
geeft niet hoor, de slechtste pokeraars verliezen toch altijd.
als je een beetje zou kunnen pokeren had je allang mijn naam herkent in pokerrooms die er toe doen. met veel dronken amerikanen.
hoe doe jij dat dan? heb je een baan of zo? ik verdien elke nacht 400 dollars of meer. en jij per dag? of ben je ook een pokeraar?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Lol? Ik verdien meer per dag dan jij per maand, makker.
door high stats te bekijken in 'hidden pokerrooms'. succes, verspeel je huis niet...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef Skazminko het volgende:
Waar moet ik dat aan zien?
winst of verlies?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel hebben jullie nu al? ik zit al bijna op een 1890 dollar na 3 min spelen.
quote:
Wat maak jij er een probleem van om even te melden welke client je speelt, ik vraag je pincode niet of wachtwoorden niet ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door high stats te bekijken in 'hidden pokerrooms'. succes, verspeel je huis niet...
je kan natuurlijk ook altijd kijken op www.secretpokerrooms.cn
mits je toegang hebt natuurlijk.
zoals ik al zei: als jij rijk wilt worden dan moet je niet zuipen en die amerikanen en die japanners, waar je zelf toe behoort, gewoon lekker uitmelken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:39 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wat maak jij er een probleem van om even te melden welke client je speelt, ik vraag je pincode niet of wachtwoorden niet ofzo.
mooi he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik lees mee hoor, ik vind die verhalen van jou altijd wel creatief verzonnen.
Nee, dat heb ik de afgelopen jaren al genoeg gedaan, het ging op een gegeven moment wel vervelen. Al die dronken jappen, gek werd ik ervan. Op een gegeven moment wist ik ook niet meer wat ik met al dat geld moest.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi he?
ga jij vanavond ook nog dollars harken of hoe zit dat?
Daar kan ik me helaas niet over uitlaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe doe jij dat dan? heb je een baan of zo? ik verdien elke nacht 400 dollars of meer. en jij per dag? of ben je ook een pokeraar?
Tuurlijk man, als ik een verbastering van jouw username aan een pokertafel zie, move ik naar een andere tafel bedankt voor de tip. Ik poker online om geld te verdienen en natuurlijk niet om de besten te verslaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al zei: als jij rijk wilt worden dan moet je niet zuipen en die amerikanen en die japanners, waar je zelf toe behoort, gewoon lekker uitmelken.
en als je me niet gelooft, ga je maar lekker ergens anders mijn username zoeken toch? en als je een knip en klare verbastering van mijn username op fok! als pokernaam ziet, wees dan voorbereid op het verlies van al jouw dollares. muwuhahaha
Doe eens pic van een gewonnen potquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
lol ik ga zo weer even dollares maken. jullie mogen natuurlijk in tussentijd lekker fokken en niks verdienen.
Kijkt de belastingdienst ook even mee dan?quote:
Hoe groot is die van jou?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
lol ik ga zo weer even dollares maken. jullie mogen natuurlijk in tussentijd lekker fokken en niks verdienen.
ik d8 het niet. jij leert het toch nooit. en daarnaast wil ik graag het geld voor mezelf houden.quote:Op zondag 27 april 2008 00:23 schreef Skazminko het volgende:
OMFG COACH ME!
are u talking to me? are u?quote:Op zondag 27 april 2008 01:05 schreef Flem het volgende:
Ben je nog aan het spelen, apenlul?
lol. zodat je een graantje kan meepikken? d8 het niet.quote:
Dat vind ik al een stuk geloofwaardiger dan al die posts van zoalshetis.quote:Op zondag 27 april 2008 02:01 schreef Flashwin het volgende:
ik heb net het medicijn dat kanker en aids geneest uitgevonden
met dat geld hou jij het wel een weekje uit op echte pokernetworks. gezien je slechte pokerspel.quote:Op zondag 27 april 2008 02:01 schreef Flashwin het volgende:
ik heb net het medicijn dat kanker en aids geneest uitgevonden
ja precies. en dat komt natuurlijk omdat op zaterdag amerikanen al vroeg dronken zijn. valt er meteen meer te plukken. trouwens, zoals je hebt kunnen lezen ga ik om 4 uur pas echt los.quote:Op zondag 27 april 2008 02:19 schreef stokbrood het volgende:
Goed topicVooral dat gehap van iedereen haha. Maar niemand die het opvalt dat meneer nu zit te spelen en over dronken amerikanen praat, terwijl het daar fucking begin vd avond en in het westen zelfs eind vd middag is?
Zegt niets, hier drinken we bier bij het ontbijt.quote:Op zondag 27 april 2008 02:19 schreef stokbrood het volgende:
Goed topicVooral dat gehap van iedereen haha. Maar niemand die het opvalt dat meneer nu zit te spelen en over dronken amerikanen praat, terwijl het daar fucking begin vd avond en in het westen zelfs eind vd middag is?
ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat niemand hier ook maar een beetje om gegniffeld heeft. ik vond hem best wel ala jiskefet.quote:Op zondag 27 april 2008 02:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nu alleen flink wat dollars gewonnen met wat dronken lappen.
Ik heb een halve minuut gegniffeld, maar dat komt puur omdat ik van Jiskefet hou.quote:Op zondag 27 april 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat niemand hier ook maar een beetje om gegniffeld heeft. ik vond hem best wel ala jiskefet.
quote:Op zondag 27 april 2008 03:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een halve minuut gegniffeld, maar dat komt puur omdat ik van Jiskefet hou.
quote:Op zondag 27 april 2008 05:19 schreef Poit- het volgende:
Ah dus ik zou nu moeten gaan pokeren volgens jou? Het is 8-9 uur vroeger daar dus nu zo'n 8-9 uur savonds daar. Zijn vroege drinkers dan... Je hebt trouwens niet doorgehad dat je al zo'n 3x uitgeluld bent door pokerpro's? Goed bezig jij
quote:Op zondag 27 april 2008 05:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke pro's waren dat dan! kan me niet voorstellen dat die nitwits mij iets kunnen vertellen.
bewijs eens dat het pro's waren. en dat ze beter zijn dan ik! ik die toch heel veel geld afhandig maak van dronken amerikanen.
Die zijn er niet en zullen ook nooit komen. Ook mijn laatste post in dit topic trouwens aangezien TS gewoon kickt op aandachtquote:
Kijk, dát geloof ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Ik neuk online poker-players. Verdien ik zeker een ton per week mee.
quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.quote:Op zondag 27 april 2008 05:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke pro's waren dat dan! kan me niet voorstellen dat die nitwits mij iets kunnen vertellen.
bewijs eens dat het pro's waren. en dat ze beter zijn dan ik! ik die toch heel veel geld afhandig maak van dronken amerikanen.
pics or it didnt happen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.
Brandi!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Da's vrij gangbaar hoor, dat haal ik binnen op een avondje echt pokeren met bier, hamburgers en live muziek. Online is zo saai.quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen user die hier ook gepost heeft, heeft enkele weken geleden nog 31k op een avond gewonnen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel hebben jullie nu al? ik zit al bijna op een 1890 dollar na 3 min spelen.
de amerikanen beginnen weer bezopen te raken.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ja ja, na het debacle frits van der sloot ben ik zelf maar eens gaan checken. het is dus echt heel makkelijk om geld te verdienen op pokersaits zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn, of gewoon nog dommer dan normaal.
.
echt altijd vette winst. ik doe elke dag 400 dollar en stort de rest weg. nu al op de waarde van een leuk huis. tip: speel niet te lang door en ga na twee winsten na elkaar lekker cashen.
moet je wel snel gaan cashen voordat de dollar niks meer waard is. maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor de dollars waarmee je speelt. maar als je wilt is het vrij makkelijk.
als je denkt dat dit spam is, dan heb je het mis. je kan het namelijk op heel veel verschillende sites doen. moraal van dit verhaal: wacht tot de grootste tegenstander dronken is en maak ze blut.
dacht het niet. mijn naam op pokersites is namelijk nogal bekend.quote:
Gebruik dan je paint-skills om je naam weg te gummenquote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dacht het niet. mijn naam op pokersites is namelijk nogal bekend.
welke skills? het feit dat ik gewoon online flink wat geld wegtrek van dronken amerikanen met een simpel spelletje als poker, wil niet zeggen dat ik een computernerd ben.quote:Op maandag 28 april 2008 18:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Gebruik dan je paint-skills om je naam weg te gummen
Je bent een echte Raymond Babbitt. Maar eigenlijk was die slimmer.quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
welke skills? het feit dat ik gewoon online flink wat geld wegtrek van dronken amerikanen met een simpel spelletje als poker, wil niet zeggen dat ik een computernerd ben.![]()
intellect is zwaar overschat bij poker, dat is een feit.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je bent een echte Raymond Babbitt. Maar eigenlijk was die slimmer.
dus mijn verhaal klinkt toch niet zo gek als mensen het lezen!quote:
vind je? waarom mijn cover blowen als ik liever anderen aanspoor het pokerspel met dronken amerikanen aan te gaan?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Skazminko het volgende:
Je vehaal zou geloofwaardiger zijn als je met bewijs kwam.
Purrelmanquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Wat is je nick op Stars? Ik speel je voor elk bedrag dat je bij elkaar kan lenen.
Ik denk aan jou niveau van posten te zien, dat flem meer bij elkaar gewonnen heeft als jij in je hele leven zult verdienen op welke manier dan ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
heb je vanacht veel verloren dat je zo grumpy doet en mij uitscheld voor nerdenkop?
geeft niet hoor, de slechtste pokeraars verliezen toch altijd.
als je een beetje zou kunnen pokeren had je allang mijn naam herkent in pokerrooms die er toe doen. met veel dronken amerikanen.
alleen dit is geen bs, maar een feit.quote:Op maandag 28 april 2008 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's vrij gangbaar hoor, dat haal ik binnen op een avondje echt pokeren met bier, hamburgers en live muziek. Online is zo saai.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef biertank het volgende:
Ik denk aan jou niveau van posten te zien, dat flem meer bij elkaar gewonnen heeft als jij in je hele leven zult verdienen op welke manier dan ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
JA MAN DIE AMERIKANEN ZIJN NU ECHT KK DRONKEN EN STONED IK HEB AL HONDERDDUIZEND DOLLARSZ GEWINNTT !!!!
lol denk het ook ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat, als ik jouw spelling zie, jij niet veel verder komt dan vorkheftruckchauffeur. ga toch pokeren tokkie!![]()
Gelukkig behoor ik niet tot die meerderheid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Lexjuuuh het volgende:
Wel leuk hoe zoalshetis de meerderheid op de kast krijgt met zijn fictief succes
hoe komt het dat jij niet kan schrijven? ik denk dat je gewoon te dom bent om normaal te schrijven, of een 3e generatie chinees.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef biertank het volgende:
[..]
lol denk het ook ja.
![]()
niet nu moet nog een paar rondjes op mijn vorkheftruck rond scheuren, vanavond weer.
het is nog altijd 'kuttopic' meneer de zeikneus. daarnaast, ben je jaloers ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef -MyLove- het volgende:
Is dit kut topic nog steeds open.
Waar moet ik jaloers op zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is nog altijd 'kuttopic' meneer de zeikneus. daarnaast, ben je jaloers ofzo?
dat ik wél het geld afneem van dronken mensen misschien? elke dag een paar honderd euro gaat je niet in de koude kleren zitten vrind. het is gewoon een successtory.quote:
Het begint niet flauw te worden, het is al flauw.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ik wél het geld afneem van dronken mensen misschien? elke dag een paar honderd euro gaat je niet in de koude kleren zitten vrind. het is gewoon een successtory.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het begint niet flauw te worden, het is al flauw.
je kan, gezien het topic, jezelf beter als bluffer 2006 zien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef compier het volgende:
pics or it didn't happen
met of zonder paint skillz![]()
ik nomineer deze gast alvast voor bluffer van 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |