quote:
bezopen australiėrs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb net 3 villa's bij elkaar gespeeld in de afgelopen 5 minuten
op welke site?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik bet 2000, en ben bezopen...
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen hongerquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bezopen australiėrs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.
bezopen amerikanen raisen dom.
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen honger
Bedoel je die mop met die rijstkorrel in de keel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.quote:
Oh crap, excusesquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.
ja maak eens 25000 dollar over naar me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Een zie hier de meest kansloze user van Fok! eens stoer vanachter z'n PC opscheppen over z'n fantasie-wereld.![]()
Post eens een afrekening van je bankafschrift?
dan moet je juist spelen! er is nog een plekje vrij aan onze tafel !quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:42 schreef quirina het volgende:
ik mag nie spele, ik heb een beetje teveel gedronken
mijn usernamequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat is je nick op bijv. Pokerstars?
Ik ook, maar die zijn van karton hier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:29 schreef gelly het volgende:
Lollertopic. Ik verdien een huis per dag gek.
Dat bedoel ik, twintigduizend huizen per dag. Zonder zwembad, dat wel helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:44 schreef gelly het volgende:
De oudpapierprijs hangt ook ongeveer samen met de dollarkoers popolon.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Een zie hier de meest kansloze user van Fok! eens stoer vanachter z'n PC opscheppen over z'n fantasie-wereld.![]()
Post eens een afrekening van je bankafschrift?
nou ja! wil je dan niet een keer samen heerlijk gaan eten op mijn kosten?quote:
Nee,daar bewijs je toch niks mee?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja! wil je dan niet een keer samen heerlijk gaan eten op mijn kosten?
zoalshetfails?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:39 schreef Beauregard het volgende:
Totdat TS z'n stats post behoudt dit topic de status: FAIL.
waarom? geloof je me niet of zo? vannacht sla ik gewoon weer mijn slag met die dronken amerikanen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kom eens met screenshot dan, ipv grote woorden
Het is toch behoorlijk duidelijk dat niemand je hier gelooft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom? geloof je me niet of zo?
Ja, leuk, post nou maar screenshots.quote:vannacht sla ik gewoon weer mijn slag met die dronken amerikanen.
overigens zat er gister ook een bezopen japanner aan tafel. die was helemaal een melkkoe.
misschien als ik zin heb om dat te doen ouwe. volgens mij valt het trouwens wel mee met al die mensen die mij niet geloven, toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is toch behoorlijk duidelijk dat niemand je hier gelooft.
[..]
Ja, leuk, post nou maar screenshots.
Nah niemand gelooft je..alsof ze je van de bank gaan bellen om te zeggen dat het met de balans zo goed gaat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien als ik zin heb om dat te doen ouwe. volgens mij valt het trouwens wel mee met al die mensen die mij niet geloven, toch?
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah niemand gelooft je..alsof ze je van de bank gaan bellen om te zeggen dat het met de balans zo goed gaat.
Je hele post lijkt wel een letterlijke vertaling van een Amerikaanse commercial. Misschien was het in het origineel juist andersom en ging het over dronken Europeanen, wat overigens al een stuk waarschijnlijker is.
Playmonies ftw !quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.
Als jouw doel met dit topic is dat je mensen wilt helpen, dan is het misschien verstandiger om in al je goedheid die screenshots gewoon te posten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt? niemand gelooft me zonder screenshots! wat een onzin. ik zie ook gewoon mensen posten die me wel geloven ten aanzien van dit topic. en trouwens dit is geen commercial. probeer het zelf maar eens uit. vanaf 4-6 uur in onze nederlandse nacht. het zal je geen windeieren leggen.
helpen? zie ik eruit als greenpeace? staat dit topic in hlp?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jouw doel met dit topic is dat je mensen wilt helpen, dan is het misschien verstandiger om in al je goedheid die screenshots gewoon te posten.
Je wilt toch niet dat ongeloof voor ons in de weg staat van het geluk?
Okay, wat is wel je doel met dit topic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helpen? zie ik eruit als greenpeace? staat dit topic in hlp?
wat mensen geloven mogen ze lekker zelf weten
en aan gelly. word up!
vertellen dat je dronken amerikanen veel geld afhandig kan maken. en sinds afgelopen nacht ook dronken jappen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, wat is wel je doel met dit topic?
stars is gemanipuleerd. ze hebben daar tafels mensen zitten die alle potjes iwnnen voor een uurloon.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Wat is je nick op Stars? Ik speel je voor elk bedrag dat je bij elkaar kan lenen.
WTF ??!! RASZI IN DA HOUSE !!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef Flem het volgende:
Wat is je nick op Stars? Ik speel je voor elk bedrag dat je bij elkaar kan lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |