quote:
bezopen australiėrs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb net 3 villa's bij elkaar gespeeld in de afgelopen 5 minuten
op welke site?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik bet 2000, en ben bezopen...
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen hongerquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bezopen australiėrs? kijk uit want die pakken alles weer terug, ook al zijn ze nog zo starnakel.
bezopen amerikanen raisen dom.
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ethiopiers en ze zijn niet dronken, ze hebben alleen honger
Bedoel je die mop met die rijstkorrel in de keel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speel je voor rijstkorrels of borrelglaasjes water ofzo? hier gaat het om lousy dollars.
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.quote:
Oh crap, excusesquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik aan het afwachten was wat jouw briljante repost zou zijn heb ik 340 dollars verloren, ik ga me nu weer ff concentreren.
ja maak eens 25000 dollar over naar me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Een zie hier de meest kansloze user van Fok! eens stoer vanachter z'n PC opscheppen over z'n fantasie-wereld.![]()
Post eens een afrekening van je bankafschrift?
dan moet je juist spelen! er is nog een plekje vrij aan onze tafel !quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:42 schreef quirina het volgende:
ik mag nie spele, ik heb een beetje teveel gedronken
mijn usernamequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat is je nick op bijv. Pokerstars?
Ik ook, maar die zijn van karton hier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:29 schreef gelly het volgende:
Lollertopic. Ik verdien een huis per dag gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |