Nee tegen jou, dat wist je wel vlegel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
250?
of had je het tegen een andere user?
lul niet zo dom noob. ga ik vragen naar jouw zusjes adres?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
En negeert zeer subtiel mijn post waarin ik vraag om printscreens van z'n stats en profit graphs.
DIE ZIJN ER NIET HE!?
Prutser.
nou dan bij deze elke avond starten met 400 en lekker vrolijk slapen. enige voorwaarde, je moet zelf niet drinken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee tegen jou, dat wist je wel vlegel.
- "Ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen" -> denigrerend toontje alsof ik er niet bij hoor als ik met chips zonder waarde ga spelen. Nee, ik moet per se voor geld gaan spelen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dit niet bevalt ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen? mijn tip is gewoon dat er veel dronken amerikanen zijn die veel geld verliezen en de volgende dag gewoon terugkomen om blijkbaar nog meer te verliezen. je moet wel iets van poker afweten natuurlijk. maar dat is zo simpel dat je het in een paar potjes weet.
Je weet niet zo goed wat je moet zeggen, he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lul niet zo dom noob. ga ik vragen naar jouw zusjes adres?
Joh, ineens weten ze niet waar de prt scr button zit of hoe die een kopie van z'n stats moet maken. Hoogstwaarschijnlijk speel de TS om 4 euro, maar vindt hij dat toch te beschamend om te zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
En negeert zeer subtiel mijn post waarin ik vraag om printscreens van z'n stats en profit graphs.
DIE ZIJN ER NIET HE!?
Prutser.
Om 4 euro? Volgens mij speelt ie helemaal nergens om, sterker, hij kan niet pokeren. Maar dit heeft ie van z'n boyfriends op school gehoord en dacht wel even respect op FOK! te vergaren met zijn gouden tips.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
Joh, ineens weten ze niet waar de prt scr button zit of hoe die een kopie van z'n stats moet maken. Hoogstwaarschijnlijk speel de TS om 4 euro, maar vindt hij dat toch te beschamend om te zeggen
Of zal de TS om virtuele Kudos spelen ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Calyx het volgende:
Je hebt 250k verdiend met online poker?..
Klinkt erg geloofwaardig
Amerikanen zijn altijd dronken rond 19.00 tot 22.00 uurquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn
ZHI... volgens mij voelt deze user zich nu in de kaart gekeken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
- "Ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen" -> denigrerend toontje alsof ik er niet bij hoor als ik met chips zonder waarde ga spelen. Nee, ik moet per se voor geld gaan spelen!
- Overdadig gebruik van het woord "veel" -> mij er proberen in te luizen door 'grote' woorden te gebruiken
- "volgende dag terugkomen" -> Ja joh, hou mij maar voor dat die Amerikanen (en ze zijn met véél) iedere dag weer terugkomen!
- "nog meer te verliezen" -> Wel ja, ze verdienen dagelijks miljoenen, miljoenen dollars! Sla snel je slag
- "dat is zo simpel" -> oftewel: iedere mongool kan het -> drempelverlaging, zodat ik nóg eerder overstag ga als ik dat al niet deed naar je smerige promotiepraatje in de OP.
TS zet aan tot een goksverslaving! Met allemaal suggestieve woorden en subliminal messages!!!
Me tooquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef SpecialK het volgende:
ik verdien meer dan jij.
MAAR IK KRIJG HET NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:23 schreef Rosbief het volgende:
Kijk iedereen eens happen, machtig topique dit.[ afbeelding ]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fokquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
nee geem spam, sterker nog ik zal iets doen waardoor het nooit meer spam zal zijn, ik pas mijn op aan.
gezien?
je bent toch te oudquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm dus je bent een rijke man, pas maar op straks wordt je nog versierd op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |