dan kan je gewoon niet pokeren. nogmaals: wacht tot die gasten dronken zijn, 4-5-6 uur in onze ochtend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef SpecialK het volgende:
ik verdien meer dan jij.
MAAR IK KRIJG HET NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal geen spam inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ja ja, na het debacle frits van der sloot ben ik zelf maar eens gaan checken. het is dus echt heel makkelijk om geld te verdienen op pokersaits zeker als je rond een uur of 4 in de nacht inlogt en al die amerikanen die spelen keibezopen zijn, of gewoon nog dommer dan normaal.
.
echt altijd vette winst. ik doe elke dag 400 dollar en stort de rest weg. nu al op de waarde van een leuk huis. tip: speel niet te lang door en ga na twee winsten na elkaar lekker cashen.
moet je wel snel gaan cashen voordat de dollar niks meer waard is. maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor de dollars waarmee je speelt. maar als je wilt is het vrij makkelijk.
als je denkt dat dit spam is, dan heb je het mis. je kan het namelijk op heel veel verschillende sites doen. moraal van dit verhaal: wacht tot de grootste tegenstander dronken is en maak ze blut.
GA NU NAAR POKERSTARS.COM EN WIN
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gast zit je ons nu ook al een pokerverslaving aan te praten???
maar ach t zal beter zijn dan een fok verslaving.. want die is toch wel zo retetraag...
je kent me toch. ik doe geen commerciele zaken via fok! en daar ben ik heel erg strikt in. ik wilde alleen vertellen dat je van dronken mensen gebruik kan maken via pokersites. dus geen spam.quote:
Ik ben dronken, en nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kent me toch. ik doe geen commerciele zaken via fok! en daar ben ik heel erg strikt in. ik wilde alleen vertellen dat je van dronken mensen gebruik kan maken via pokersites. dus geen spam.
niet spelen voor geld.quote:
nee hoor. ik zeg alleen dat je blijkbaar veel geld kan verdienen door met dronken amerikanen te spelen als het hier vanaf 4 uur in de ochtend is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:42 schreef Oblivion het volgende:![]()
Je bent mensen aan het aanzetten tot gokken?![]()
Foei....
250?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef popolon het volgende:
Zeg zoalshetmoet, hoeveel is 'een leuk huisje'?
verkapt-kijk-mij-een-halvegare-opmerking-maken-in-dit-topic-post?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:52 schreef RoBro het volgende:
verkapt-kijk-mij-poker-spelen-maar-toch-in-mijn-afgetrapte-nike-air-max-en-gare-levi-jeans-lopen-topic
als je dit niet bevalt ga je toch lekker met chips zonder waarde spelen? mijn tip is gewoon dat er veel dronken amerikanen zijn die veel geld verliezen en de volgende dag gewoon terugkomen om blijkbaar nog meer te verliezen. je moet wel iets van poker afweten natuurlijk. maar dat is zo simpel dat je het in een paar potjes weet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:06 schreef IQM het volgende:
Ik vind dit niet zo'n lief topic. Dankzij de OP voel ik me opeens aangetrokken tot het pokeren met geld en dat bevalt me geenszins! TS zet aan tot een gokverslaving!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |