fuck you!quote:
Sukkel!quote:
fuck youquote:
fuck youquote:
Ik heb zojuist je notes verdubbeld.quote:
heb ik er nu 2quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je notes verdubbeld.
ik moet eerlijk bekennen dat ik het stage lopen wel mis, ik vind werken toch net iets leuker dan studeren...quote:
quote:
nee ik had er al een keer 1 toen ik een topic volgooide samen met Tear... toen was Crossover een beetje boos op ons...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
Verder een 7.3 en 8 voor de twee tentamens
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik het stage lopen wel mis, ik vind werken toch net iets leuker dan studeren...
garpje toch...?quote:
waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.
Jij kan ook niet veel hebbenquote:
Echt!quote:
Nee hoor, vind ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.
Ok, ik zal 'm weghalen dan, maar niet doorvertellen hèquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...
Trouwens, waarom geef je me een note... ik heb je zelfs in mijn boek vermeld toen ik die schreef
Neequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij kan ook niet veel hebben
[..]
Echt!
quote:
Ik ben liever bezig met school. Af en toe een dagje werken als ik vrij heb, college's missen, docenten plagenquote:
wat door vertellen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok, ik zal 'm weghalen dan, maar niet doorvertellen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Oh zoquote:
hihiquote:
ik kan toch niet boos worden op de (nu) enige aanwezige vrouwelijke stagiair...?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat door vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef crossover het volgende:
Ik ben liever bezig met school. Af en toe een dagje werken als ik vrij heb, college's missen, docenten plagen
Maar het heeft allebei z'n voor en nadelen, dat wel.
Precies!! En dik geld verdienen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mn boek eens open doen, dat helpt mss
[..]
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.
quote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mn boek eens open doen, dat helpt mss
Dat is wel erg vervelend ja, die last die toch op je schouders blijft liggen als je klaar bent met je lessen.quote:[..]
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.
Klopt heb ik ook. Je hebt wel meer vrije tijd als student maar ik voel me dan juist altijd schuldig omdat ik dan eigenlijk iets hoor te doen enzo.. En met werk is het klaar is klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff wii-en bij een vriend, daarna de stad in en zuipen, morgenochtend middag ff aan de motor sleutelen. En daarna weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
En hoe gaan jullie je avond vullen? Saaai hier
Prison break of filmpje kijken denk ik. Not much..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
En hoe gaan jullie je avond vullen? Saaai hier
Dat ga ik ook maar doen denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:19 schreef Yesse het volgende:
filmpje kijken denk ik. Not much..
Ik dacht Jef..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar doen denk ik
Meet the Spartans is bijna klaar, en daarna kan PS. I love you nog
Was ik nou Jef of Robbert
Wie?quote:
Youtubequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, heb nooit pittige tijden gekeken, praat me eens bij
Neuhquote:
Wat is dat? Leg eens uit?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
http://www.piles.nl/hosting/images/schiphol_20080425.jpg
Wat een heerlijke drukte weer, ik vermaak me prima
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Mag ik zeggen dat ik jou lichtelijk aan de rare kant vind?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
We zijn allemaal lichtelijk aan de rare kantquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik jou lichtelijk aan de rare kant vind?
Ik ook niet, maar tochquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
nooit gedacht dat ik #400 zou meemaken, maar dat zit er toch aan te komen![]()
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
We zijn allemaal lichtelijk aan de rare kant
Klopt ook welquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is m'n droombaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik jou lichtelijk aan de rare kant vind?
Serieusquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is m'n droombaan
Hoop volgend jaar september te mogen beginnen aan de opleiding tot luchtverkeersleider
Een meet op Schiphol Towerquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SerieusDat is wel vet, dan kom ik een keer langs
Nou, dat vind ik wel een complimentquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
@Dean: nu weet ik aan wie je me doet denken
Tré Cool, van Green Day
[ afbeelding ]
Mja, het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Een meet op Schiphol Tower![]()
Eerst maar eens zien dat ik afstudeer, een goede brief schrijf, door alle keuringen heen kom, en 4 jaar opleiding vol maak
Met je mooie stropdasquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[ afbeelding ]
Kost wat? Voor hun ja, het is een betaalde opleiding (1500 netto ofzo dacht ik)quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het kost wat, maar dan heb je ook watSchijnt wel een zeer zware maar wel toffe baan te zijn
Vanwaar diequote:
Kosten in de zin van tijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Kost wat? Voor hun ja, het is een betaalde opleiding (1500 netto ofzo dacht ik)
En zwaar? Veel mensen denken dat het super hectisch is, maar ben in de zaal geweest, en super relaxt iedereen daar
Haha, dan is er niks aan de handquote:
Nee want ik vond het wel hipquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dan is er niks aan de hand
Ja, das waar, maar niets mooier als een droom waar maken tochquote:
Eigenlijk heb je dat met autorijden ookquote:Naja het is zwaar in de zin van dat je je niet kan permitteren om even niet geconcentreerd te zijn.
hou dat even voor je zelf ja!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit ook nog maar een jaar in het hele vliegtuig gebeuren, ben er toevallig tegenaan gelopen. Dus wie weet komt het bij jou ook opeensquote:
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtendquote:
Opeens heb je het....quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ook nog maar een jaar in het hele vliegtuig gebeuren, ben er toevallig tegenaan gelopen. Dus wie weet komt het bij jou ook opeens
Neuh niet perse daardoor, vond het je gewoon leuk staanquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtend
dat jij raar bent ja! maar niet dat ik raar ben!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij wist toch al dat ik raar was
Maar sorry
Ohjaquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij raar bent ja! maar niet dat ik raar ben!
ik zou jou eerder op klompen naar je werk kunnen zien gaan dan met een stropdas...!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtend
maar ik ben toch niet raar...?quote:
Neeeejooohquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik ben toch niet raar...?
quote:
Dankuwelquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh niet perse daardoor, vond het je gewoon leuk staan
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou jou eerder op klompen naar je werk kunnen zien gaan dan met een stropdas...!
En nu moeten wij zeker vragen waaromquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zin in morgen
Iets met skihutquote:
quote:
Ik heb hem een 3 gegeven op IMDBquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk Meet the Spartans, maar ben nog niet helemaal overtuigd
De metro gaf hem 0 sterrenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk Meet the Spartans, maar ben nog niet helemaal overtuigd
met enorme letters erbij staat als ik op reageren klikquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
vanwege rel om PM...quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
Hoi hoi goedenavond...
kan iemand mij vertellen wat / waarom dit:
[..]
met enorme letters erbij staat als ik op reageren klik
Oke dacht al dat ik misschien iets gedaan had wat niet mochtquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
Rel gemist afgelopen weekend?
Er is een nieuwe policy, en daar moet je het mee eens zijn
Nog wat speciaals gehaald ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond.. net even boodschappen gedaan
onder andere boodschappen voor mijn oma.. maar verder niks bijzondersquote:
Ik ben vaak langs Mokka gelopen, maar nog nooit daar wezen eten..quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
heey yesse!
zo mensen, weer terug van uit eten.. ben uit eten geweest bij Mokka in Naaldwijk. goed vertoeven
Fleecetruien ook niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar klompen zijn niet ESD veilig
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
heey yesse!
zo mensen, weer terug van uit eten.. ben uit eten geweest bij Mokka in Naaldwijk. goed vertoeven
[taalnazimodus]wezen zijn kinderen zonder oudersquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben vaak langs Mokka gelopen, maar nog nooit daar wezen eten..
Wat liefquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
onder andere boodschappen voor mijn oma.. maar verder niks bijzonders
Goeiehoihalloquote:
Haha, niet echt neequote:
quote:
Ghehequote:
Af en toe sta ik daar weer bij de AH, met typische vrouwen dingen... op de band en dan kijkt de cassiere toch vaak aan.. van wat moet jij weer met die panty's. Als ik dan heel lief zeg, het is voor mijn oma dan is het meestal eenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Alles flex? Jij met een geweldige opleiding
Ik word nooit zo wausquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheMmh, moet je eens opletten als ik echt vrolijk ben, dan word je er helemaal waus van
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leverenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, primaNounou, je kan ook overdrijven he
En met jou?
hoi Dean!quote:
Ja maar dat is ook liefquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe sta ik daar weer bij de AH, met typische vrouwen dingen... op de band en dan kijkt de cassiere toch vaak aan.. van wat moet jij weer met die panty's. Als ik dan heel lief zeg, het is voor mijn oma dan is het meestal eenblik
Moet jij eens oplettenquote:
Dat is inderdaad wel irritant, veel te doen en nog maar weinig tijd hebben .. Maar gaat je wel lukken toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leveren![]()
Dat is zoveel werk in zo weinig tijd imo...
Mmh, en je bent nog niet echt ver met je verslag begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leveren![]()
Dat is zoveel werk in zo weinig tijd imo...
Is een bekende bugquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, FOK! kwam liet dit topic niet zien
Neuh, op meets ben ik altijd een hele normale jongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan rare dingen gebeuren op de meet
Uhuhquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, op meets ben ik altijd een hele normale jongen.
8 weken en ik ben een goed eind met me inleiding, en bezig met de M&M maar ben een te grote perfectionist.....Met die inleiding ben ik namelijk de 1e week al begonnen en is nog steeds niet af....En ik ben ook gewoon nog heel druk met experimenteren en daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, en je bent nog niet echt ver met je verslag begrijp ik?
Mja, maargoed, dat is bij zoveel dingen heAlles moet maar snelsnelsnel tegenwoordig
Echtquote:
Mmh okquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
8 weken en ik ben een goed eind met me inleiding, en bezig met de M&M maar ben een te grote perfectionist.....Met die inleiding ben ik namelijk de 1e week al begonnen en is nog steeds niet af....En ik ben ook gewoon nog heel druk met experimenteren en daar geen tijd voor![]()
Mja komt goed....volgende week drie dagen vrij en dan even hard ertegenaan....
Dan is de meet de kans om er verandering in te brengenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:28 schreef Bravebart het volgende:
EchtIk doe echt nooooit gekke dingen...
Dus de blikken bij de AH kassameisje is niet meer vanquote:
Hehe, kan, kanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is de meet de kans om er verandering in te brengen
Ik kijk nu De Ludolfs, die duitse broer op hun autosloperij
Hetgeen wat ik zou moeten doen...dat heb ik gedaan..maar geen mutatie gevondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh okHoever ben je met je labwerk dan?
Geboortewinkelquote:
sssstquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer dezelfde discussie
Dat laatste ken ik ja; voor je goed en wel bezig bent moet je weer labdingen doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik zou moeten doen...dat heb ik gedaan..maar geen mutatie gevondendus nu gaan we andere dingen doen(cDNA niveau, promotermutaties enz enz...), en verder heb ik een ander gen erbij gekregen....En nu heb ik ook drie families die ik voor de genescan moet opsturen maar ik krijg de PCR niet aan de praat
(en dan is het heel erg want ik krijg ELKE PCR aan de praat) Dus beetje drie dingen tegelijk aan het doen....En hele interessante artikelen proberen te lezen tussendoor...en verslag maken tussendoor maar dat is vaak 15 minuten en dan weer bezig...
Dus.....Maar komt uiteindelijk wel goed...![]()
Hoop ik
Ik een fluoriserend blauwequote:
Niet....Van de promotor is de plaats niet bekend....cDNA kun je zo uit bloed halen en PCR-en....:), maar heb een artikel van een belgische familie...en die gaan we eerst onderzoeken....108 bp insertie in het cDNA doordat er door een mutatie(in een intron) een nieuwe splice site ontstaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik ja; voor je goed en wel bezig bent moet je weer labdingen doen
Ik denk trouwens dat je eerder bij promotormutaties zal moeten kijken dan bij cDNASowieso is dat iets simpeler te onderzoeken.
Jaaaaaa, ook zonder dat je er met blacklight op schijntquote:
Mja ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet....Van de promotor is de plaats niet bekend....cDNA kun je zo uit bloed halen en PCR-en....:), maar heb een artikel van een belgische familie...en die gaan we eerst onderzoeken....108 bp insertie in het cDNA doordat er door een mutatie(in een intron) een nieuwe splice site ontstaatspannend
Ja nou moet je het laten weten ookquote:
Maar dat van ons is interessanterquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik een economische studie doedat dna gedoe..
Dan is een marketingplan toch wat makkelijker te verzinnen
quote:Right now he's probably slow dancing with a bleach blond tramp,
and she's probably getting frisky...
right now, he's probably buying her some fruity little drink cause she can't shoot whiskey...
Right now, he's probably up behind her with a pool-stick, showing her how to shoot a combo...
And he don't know...
That I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats...
I took a Louisville slugger to both headlights,
slashed a hole in all 4 tires...
Maybe next time he'll think before he cheats.
Right now, she's probably up singing some
white-trash version of Shania karaoke..
Right now, she's probably saying "I'm drunk"
and he's a thinking that he's gonna get lucky,
Right now, he's probably dabbing on 3 dollars worth of that bathroom polo...
And he don't know...
That I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats,
I might've saved a little trouble for the next girl,
Cause the next time that he cheats...
Oh, you know it won't be on me!
No...not on me
'Cause I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats...
Oh.. Maybe next time he'll think before he cheats...
Ohh... before he cheats...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar dat van ons is interessanter
Bij promotors komen hele voorspellingsprogramma aan te pas waar dat al niet zou liggen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja ok, dat wist ik nietDat verandert de zaak
Damn, dat is wel hip
108 bp is prima te doen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja nou moet je het laten weten ook
(dit is wel vragen om een anti climax)
Maar waarom niet tegelijk kijken waar de promotor zit, of gaat dat te lang duren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij promotors komen hele voorspellingsprogramma aan te pas waar dat al niet zou liggen...![]()
eerst op deze mutatie controleren en dan wel weer iets anders bedenken
Pittige tante...quote:
Zou kunnen...kan ik altijd voorstellen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar waarom niet tegelijk kijken waar de promotor zit, of gaat dat te lang duren?
Mooi dat ik geen auto hebquote:
Ik zou het gewoon voorstellen als ik jou was, kan je altijd kijken wat ze er van zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou kunnen...kan ik altijd voorstellen....![]()
Maar nog maar 8 weken he![]()
En weet niet welek programma's dat zijn en hoe ze werken![]()
mja....
Ik ga naar huis toe!
Doeidoei mensen!
Fijn weekend.....kom misschien morgenavond wel weer binnenvallen in een nieuw topic ofzo
Stiekem is ze heel verlegen hoorquote:
Niet stiekemquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem is ze heel verlegen hoor [ afbeelding ]
Ik toch ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem is ze heel verlegen hoor [ afbeelding ]
Wattesquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef Bootje84 het volgende:
moet je je schamen als je "the hottie and the nottie" aan het downloaden ben?
Nee heb er ook aan gedacht, maar nog niet gedaan.. Let me knowquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef Bootje84 het volgende:
Een 1.1 op imdbquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef Bootje84 het volgende:
een film met paris hiltonquote:
Meer dan ik verwacht hadquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:09 schreef Yesse het volgende:
En stil
FOK!, msn en ??quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
Via 3 manieren communiceren tegelijkertijd, best hip
ik moet je helaas ook snel weer verlaten... morgen weer om 7 uur achter het grote wiel plaatsnemen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog steeds want het is stilen jij zegt ook niet veel
Ik sms je wel ff...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Via 3 manieren communiceren tegelijkertijd, best hip
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En nu nog meer, want ik ga ff douchen
Ben blij dat je het zelf ook in zietquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
hey Piles, Yesse en alle andere die aanstoot namen aan mijn reactie van het vorige topic. Nogmaals: het was een belachelijk reactie van mijn kant, sorry....
wat heb ik gemist???quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
hey Piles, Yesse en alle andere die aanstoot namen aan mijn reactie van het vorige topic. Nogmaals: het was een belachelijk reactie van mijn kant, sorry....
Het is al goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja, anders kon ik hem niet vindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh bart, heb jij het 06 nr van yesse dan?
Wehehe. D'r hapt er eenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
quote:
Nounouquote:
ow die opmerking.. ja, die was wank..quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC #397 Tijd voor een goede discussie...
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NounouZo moeilijk ben ik nou ook weer niet niet te vinden
Ah, jullie hebben al gemeetquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?
bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met jouw 06nr moet eigenlijk![]()
Ja nouquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?
Heb je een cam?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ik ga toch maar ff douchen
En als er iemand van 06nr's of msn-adressen af wil mag ie altijd pm-en![]()
Heb straks meer Fokkers dan kennissen op msn
Hij stond bij de bruna. En eh toen heb ik mn halve happy meal op de grond laten vallen zodat het meer op de mac leek en bijna van de trap gevallen.. Blij geweest met winx plaatjes tot ik ontdekte dat je ook voetbalplaatjes kon krijgen.. En ik heb als een gek naar het scherm gewezen. En we wisten wie er dood gingen en wie nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben al gemeet
Vertel eens
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
Oja en een extra toevoeging van Bart:
dat er allemaal pimp negerts in de film zaten met dikke guns en pimp auto's![]()
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
Oja en een extra toevoeging van Bart:
dat er allemaal pimp negerts in de film zaten met dikke guns en pimp auto's![]()
Ik kan dit, aangaande het nog lopende onderzoek, niet bevestigen danwel ontkrachten...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Hebben wij een koppeltje? Vertel eens, bart. Vertel eens Yesse. Dit vind ik wel leuk nietsof zie ik ze vliegen?
Jaloezie is een zondequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, je begrijpt dat je mensen nu jaloers heb gemaakt hè.. door je 06nr af te staan.. sommige hebben nu een achterstand op een medefok!ker...
Bassie en Adriaan zijn twee chagerijnige oude ventjesquote:slaap lekker lieve vriendjes en vriendinnetjes!!
xxx
Mooi! Verwarring strooienquote:
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missiequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan dit, aangaande het nog lopende onderzoek, niet bevestigen danwel ontkrachten...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn twee chagerijnige oude ventjes
Je hebt mn post gelezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missie
Ik heb gehoord dat het een goede film is. Maar ik kan me voorstellen dat op de eerste dat het veel strategischer is om te doen alsof jullie het beide maar nix vondenquote:
Ik mis de strijd van jou kantquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missie
Het is niet aan mij om twee tortelduifjes te dwarsbomenquote:
Ik vond hem vermakelijk. Maar niet goed. Veel te voorspelbaar en cliché.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een goede film is. Maar ik kan me voorstellen dat op de eerste dat het veel strategischer is om te doen alsof jullie het beide maar nix vonden
Jij hebt gewoon gelogenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om twee tortelduifjes te dwarsbomen
Gelogen? Waarover?quote:
Voor de buien heb je nu Bart, toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles![]()
![]()
![]()
Sorry, ben in een melodramatische bui
Je laat me ook wel vallen als een baksteen hequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor de buien heb je nu Bart, toch?
Ik laat je niet vallen als een baksteen. Ik heb eenmaal een zwak voor prachtige damesquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je laat me ook wel vallen als een baksteen he![]()
En mijn buien zijn eigenwijs en komen en gaan wanneer ze zelf willen
Maar dan ben je geen veldsproeier meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik laat je niet vallen als een baksteen. Ik heb eenmaal een zwak voor prachtige dames
Desalniettemin wil ik niet geilen op een meisje wat mogelijk de vriendin/date van iemand anders is. Daarom beperk ik mijn opmerkingen tot een stemmetje in mijn hoofd
nu ben ik maar een simpele veldsproeier met pensioenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan ben je geen veldsproeier meerMoeten we een nieuwe functe voor je verzinnen
snel is anders....quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag of is het gewoon tijd om naar bed te gaan?
FOK is traag, en nog geen tijd om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag of is het gewoon tijd om naar bed te gaan?
Ik ben nog even aan het bijkomen van "het goede nieuws"quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Pff, wat een conversatie als je even gaat douchen
Waarom weet ik niks meer van jullie meet, ga het zo slecht met me
Ik had inmiddels wel een ontplofte inbox verwacht met allemaal nummers en adressen, maar niet 1
Moet ik het voor je opzoeken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Pff, wat een conversatie als je even gaat douchen
Waarom weet ik niks meer van jullie meet, gaat het zo slecht met me
Ik had inmiddels wel een ontplofte inbox verwacht met allemaal nummers en adressen, maar niet 1
Nogmaals; ik ben niet zwangerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het bijkomen van "het goede nieuws"
Het had net zo goed zwangerschap kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis echt een heleboel hier, heb ik het idee
Ik heb zelfs de meet gemistquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het is zelfs voor mij regelmatig niet te volgen
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Er was geen meet. Yesse en Bart hebben gemeet....
Wij waren niet uitgenodigd
Dan volg je het nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed, gisteren was het ook al 0:30 uur dat ik in bed lag en vanmorgen weer om 6:00 uur eruit
Tell me about itquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je msn en 06nr? Graag
Maar dat bedoelde je niet toch![]()
Ik weet toch niet waar het over gaat, dus ik snap er zowiezo niets van, maar stuur maar een pm'tje als er een datum is voor een Stage-SC-meetquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan volg je het nooit natuurlijk
Truste
Je staat in het lijstje, dus dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet toch niet waar het over gaat, dus ik snap er zowiezo niets van, maar stuur maar een pm'tje als er een datum is voor een Stage-SC-meet
mijn bui is morgen weer over denk ik. Daaorm ga ik ook zo slapenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
En doe eens allemaal niet zo melodramatisch..Ik was in die bui
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje, dus dat komt helemaal goed
het regent heul nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
En doe eens allemaal niet zo melodramatisch..Ik was in die bui
Ik ben hier pas een paar weken, dus ik heb geen idee. Maar zal wel weekend worden ja. Lijkt me het handigstquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het in het weekeinde plaats gaat vinden. Ooit eens, ik geloof dat we al ruim een jaar over een STage-meet bezig zijn, en hij is er nog niet gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |