Is een bekende bugquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, FOK! kwam liet dit topic niet zien
Neuh, op meets ben ik altijd een hele normale jongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan rare dingen gebeuren op de meet
Uhuhquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, op meets ben ik altijd een hele normale jongen.
8 weken en ik ben een goed eind met me inleiding, en bezig met de M&M maar ben een te grote perfectionist.....Met die inleiding ben ik namelijk de 1e week al begonnen en is nog steeds niet af....En ik ben ook gewoon nog heel druk met experimenteren en daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, en je bent nog niet echt ver met je verslag begrijp ik?
Mja, maargoed, dat is bij zoveel dingen heAlles moet maar snelsnelsnel tegenwoordig
Echtquote:
Mmh okquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
8 weken en ik ben een goed eind met me inleiding, en bezig met de M&M maar ben een te grote perfectionist.....Met die inleiding ben ik namelijk de 1e week al begonnen en is nog steeds niet af....En ik ben ook gewoon nog heel druk met experimenteren en daar geen tijd voor![]()
Mja komt goed....volgende week drie dagen vrij en dan even hard ertegenaan....
Dan is de meet de kans om er verandering in te brengenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:28 schreef Bravebart het volgende:
EchtIk doe echt nooooit gekke dingen...
Dus de blikken bij de AH kassameisje is niet meer vanquote:
Hehe, kan, kanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is de meet de kans om er verandering in te brengen
Ik kijk nu De Ludolfs, die duitse broer op hun autosloperij
Hetgeen wat ik zou moeten doen...dat heb ik gedaan..maar geen mutatie gevondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh okHoever ben je met je labwerk dan?
Geboortewinkelquote:
sssstquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer dezelfde discussie
Dat laatste ken ik ja; voor je goed en wel bezig bent moet je weer labdingen doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik zou moeten doen...dat heb ik gedaan..maar geen mutatie gevondendus nu gaan we andere dingen doen(cDNA niveau, promotermutaties enz enz...), en verder heb ik een ander gen erbij gekregen....En nu heb ik ook drie families die ik voor de genescan moet opsturen maar ik krijg de PCR niet aan de praat
(en dan is het heel erg want ik krijg ELKE PCR aan de praat) Dus beetje drie dingen tegelijk aan het doen....En hele interessante artikelen proberen te lezen tussendoor...en verslag maken tussendoor maar dat is vaak 15 minuten en dan weer bezig...
Dus.....Maar komt uiteindelijk wel goed...![]()
Hoop ik
Ik een fluoriserend blauwequote:
Niet....Van de promotor is de plaats niet bekend....cDNA kun je zo uit bloed halen en PCR-en....:), maar heb een artikel van een belgische familie...en die gaan we eerst onderzoeken....108 bp insertie in het cDNA doordat er door een mutatie(in een intron) een nieuwe splice site ontstaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik ja; voor je goed en wel bezig bent moet je weer labdingen doen
Ik denk trouwens dat je eerder bij promotormutaties zal moeten kijken dan bij cDNASowieso is dat iets simpeler te onderzoeken.
Jaaaaaa, ook zonder dat je er met blacklight op schijntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |